Ledenzone

Heb je suggesties over de website, de forums of iets anders? Laat het ons weten !

Moderator: mdc

Plaats reactie
DaddyCool
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 nov 2004, 20:52
Woonplaats: Wijnegem
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Ledenzone

Bericht door DaddyCool »

Beste forummers,

De ledenzone is online sinds 1 maart op http://ledenzone.bmw-mc-vl.be.

Ieder lid van de club kan zijn inloggegevens verkrijgen via onderstaande link.

Opzoeken inloggegevens

Houd je lidkaart of bevestigingsbrief (voor nieuwe leden zonder clubkaart) bij de hand om de gevraagde info in te vullen.

De login van het forum werkt NIET op de ledenzone !!

Vergeef me deze spamming, we willen enkel maar mogelijke frustraties van jullie allen vermijden :grin:

Grtz
Marc
R 1200 GSA '11 Rider
BMW Motor Club Vlaanderen
Lid en Informatica coördinator
cooper
Berichten: 339
Lid geworden op: 20 feb 2007, 19:10
Locatie: Nijlen (Belgie)

Re: Ledenzone

Bericht door cooper »

Nu ik wegens een werkongeval toch maar thuis zit en het weer niet echt meewil om te gaan toeren heb ik alle tijd om het forum en al wat er omheen hangt is uitgebreid te bekijken.
Ik heb hier een vraagje, zou het misschien niet mogelijk zijn om bij de te downloaden routes het vertrekpunt en de totale afstand te vermelden? Dit lijkt me wel handig om vooraf te plannen. Waar vertrekken en hoe lang ongeveer onderweg?
Alvast bedankt op voorhand en bekijk het maar eens.

Patrick.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Ledenzone

Bericht door mdc »

De beschrijving van de route met alle bijkomende info wordt ingegeven door de maker van de route.
Als hij de beschrijving summier houdt dan kunnen wij daar ook niet veel van zeggen.

Alle routes overlopen, de bestanden openen, lengte en startpunt van route opschrijven en dan de teksten aanpassen is een lang werkje.
Voorlopig zal het er niet van komen, als ik de routes in TomTom formaat er bij plaats zal ik ook de lengte en startplaats vermelden.

Bij de nieuwe routes ga ik er op letten en eventueel aanpassen voor we ze publiek zetten.
Marc

R1250RT 2020
DaddyCool
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 nov 2004, 20:52
Woonplaats: Wijnegem
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Ledenzone

Bericht door DaddyCool »

@cooper: alvast bedankt voor de suggestie. Op de ledenzone is deze informatie eigenlijk al voorhanden in de activiteiten kalender.
Daar krijg je per rit de gegevens zoals plaats en uur van samenkomst, middagstop, het programma, de lengte van de rit,... . Momenteel is dit nog enkel gegeven voor die ritten die binnen dit en twee maanden kunnen gereden worden. (De informatie van de verschillende rit-organisatoren dient ook binnen te zijn). Een voorstel dat we ook reeds gekregen hebben is dat er een link wordt aangebracht tussen de activiteiten kalender en de af te laden GPS route. Dit voorstel bekijken we bij één van de volgende releases van de ledenzone toepassing.

Grtz
R 1200 GSA '11 Rider
BMW Motor Club Vlaanderen
Lid en Informatica coördinator
cooper
Berichten: 339
Lid geworden op: 20 feb 2007, 19:10
Locatie: Nijlen (Belgie)

Re: Ledenzone

Bericht door cooper »

mdc schreef:Voorlopig zal het er niet van komen, als ik de routes in TomTom formaat er bij plaats zal ik ook de lengte en startplaats vermelden.
Ik begrijp het vele werk dat dit eventueel met zich meebrengt en neem aan dat dit voor de reeds geplaatste ritten niet allemaal doenbaar is maar als het bij de nieuwe ritten kan, alvast bedankt.

Patrick.
Afbeelding
Plaats reactie