06/04/2008 - Herdenkingsrit Axel Schelfaut
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
patrick ottevaere
- Contacteer:
06/04/2008 - Herdenkingsrit Axel Schelfaut
Herdenkingsrit Axel Schelfaut
Op zondag, 6/4/2008
Vorig jaar verloor Axel de strijd tegen die meedogenloze ziekte die nog steeds teveel mensen treft. Axel was een goede vriend van ons waar we héél wat mooie momenten mee beleefd hebben. We hebben deze rit ingericht om hem niet te vergeten.
We starten in Oostende, hometown van Axel, en rijden naar het zuiden van de provincie. We houden halt in Dranouter om de inwendige mens te versterken met een lekkere maaltijd (te bestellen bij de start). We stoeien een beetje in het Heuvelland, de achtertuin van Axel, en flirten wat met de franse grens. We doorkruisen West-Vlaanderen opnieuw om te eindigen in ‘Hof Ter Wilgen’ te Waardamme
We zijn er zeker van dat allen die Axel een warm hart toedragen zullen aanwezig zijn.
Samenkomst Zie Clubjournaal om 8.30 uur.Vertrek 9.00 uur.Rit ongeveer 220 km
De GPS Route's zijn beschikbaar vanaf zaterdag 5/4/2008 op de ledenzone.
Vergeet niet je lidkaart mee te brengen.
Organisators Dirk Allaert, Seven Donche en Ottevaere Patrick
Inlichtingen verkrijgbaar op 0476/500951 of 0475/693219
Op zondag, 6/4/2008
Vorig jaar verloor Axel de strijd tegen die meedogenloze ziekte die nog steeds teveel mensen treft. Axel was een goede vriend van ons waar we héél wat mooie momenten mee beleefd hebben. We hebben deze rit ingericht om hem niet te vergeten.
We starten in Oostende, hometown van Axel, en rijden naar het zuiden van de provincie. We houden halt in Dranouter om de inwendige mens te versterken met een lekkere maaltijd (te bestellen bij de start). We stoeien een beetje in het Heuvelland, de achtertuin van Axel, en flirten wat met de franse grens. We doorkruisen West-Vlaanderen opnieuw om te eindigen in ‘Hof Ter Wilgen’ te Waardamme
We zijn er zeker van dat allen die Axel een warm hart toedragen zullen aanwezig zijn.
Samenkomst Zie Clubjournaal om 8.30 uur.Vertrek 9.00 uur.Rit ongeveer 220 km
De GPS Route's zijn beschikbaar vanaf zaterdag 5/4/2008 op de ledenzone.
Vergeet niet je lidkaart mee te brengen.
Organisators Dirk Allaert, Seven Donche en Ottevaere Patrick
Inlichtingen verkrijgbaar op 0476/500951 of 0475/693219
Regio-Coördinator-Onthaalmedewerker
BMW Motor Club Vlaanderen
Regio West Vlaanderen
BMW Motor Club Vlaanderen
Regio West Vlaanderen
Re: Herdenkingsrit Axel Schelfaut
Wanneer je de route kunt downloaden op de ledenzone, zal daar ook de TomTom-file bijzitten.
Er is bij het omzetten van Garmin naar TT maar één probleempje te voorschijn gekomen (beeld hieronder) en dit situeert zich vlak na het vertrek (± 1 à 2 km) van de middagstop in Dranouter. Op deze middagstop dien je ook gelijk het tweede deel van de route op te laden. Dat kan dus letterlijk "tussen de soep en de patatten" zoals men hier placht te zeggen
Maar ook bij een koffietje of iets fris, natuurlijk

Zoals je ziet een kleine aanpassing omdat Google Maps NIET door de Montebergstraat wil/kan. Het zal de route er écht niet minder leuk op maken
Er is bij het omzetten van Garmin naar TT maar één probleempje te voorschijn gekomen (beeld hieronder) en dit situeert zich vlak na het vertrek (± 1 à 2 km) van de middagstop in Dranouter. Op deze middagstop dien je ook gelijk het tweede deel van de route op te laden. Dat kan dus letterlijk "tussen de soep en de patatten" zoals men hier placht te zeggen

Zoals je ziet een kleine aanpassing omdat Google Maps NIET door de Montebergstraat wil/kan. Het zal de route er écht niet minder leuk op maken
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Re: 06/04/2008 - Herdenkingsrit Axel Schelfaut
Goed of slecht weer, mijn madam en ik zullen er zijn.
Tot Zondag
Tot Zondag
Goed of slecht weer, kan er jammer genoeg niet bij zijn.... 
" De GPS Route's zijn beschikbaar vanaf zaterdag 5/4/2008 op de ledenzone. "
Ik heb nog niets gezien daar ?????
Norman
Norman
Een goede beslissing neem je door ervaring.
Jammer genoeg komt ervaring meestal door verkeerde beslissingen.
- mdc
- Webmaster

Bovenaan GPS routes op ledenzone staat:Norman schreef:" De GPS Route's zijn beschikbaar vanaf zaterdag 5/4/2008 op de ledenzone. "
Algemene opmerking: om te vermijden dat ritten gereden worden voordat de activiteit gepland is, zullen de GPS routes ten vroegste beschikbaar worden gesteld daags voordien vanaf 15:00 u.
Nog effe geduld
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
Big brother is watching us..
dan vraagt men zich af waarom we ons als kleuter gaan gedragen... als we zo behandeld worden
=> ekele doemscenario's hoe het ook kan mislopen
° studerende kinderen hebben de computer op zaterdag nodig voor hun eindwerk.
° electriciteitspanne voor nen halve dag
° hacking van het forum
° pc crash
° schoonmoeder komt logeren
...
en dan is er plots helemaal niemand meer op zondagsritjes...
dan vraagt men zich af waarom we ons als kleuter gaan gedragen... als we zo behandeld worden
=> ekele doemscenario's hoe het ook kan mislopen
° studerende kinderen hebben de computer op zaterdag nodig voor hun eindwerk.
° electriciteitspanne voor nen halve dag
° hacking van het forum
° pc crash
° schoonmoeder komt logeren
...
en dan is er plots helemaal niemand meer op zondagsritjes...
-
Iron Gonzo
dus als je moet werken en pas om 22.00uur gedaan hebt en dan nog met een ouder type GPS zit, die de route niet kan hebben doordat ze te groot is en je ze nog moet splitsen in 3 delen en verder bewerken om ze juist op de GPS te krijgen. heb je nog eens nachtwerk werk aan de broek
en dan zou je met een frisse geest moeten genieten van de rit
dan kan je deze dienst die geboden wordt op de ledenzone wel schrappen.
de route zou toch 3 dagen voordien moeten beschikbaar zijn op de ledenzone.
of de route nu gereden wordt de zaterdag omdat je door omstandigheden de zondag niet kan.
maakt toch geen verschil.
degene die het BMW gebeuren echt volgen, weten dat ze enkel de dag zelf moeten inschrijven met hun ledenkaart om in orde te zijn.
doen ze dat niet dan hebben pech. zo simpel is het.
dan kan je deze dienst die geboden wordt op de ledenzone wel schrappen.
de route zou toch 3 dagen voordien moeten beschikbaar zijn op de ledenzone.
of de route nu gereden wordt de zaterdag omdat je door omstandigheden de zondag niet kan.
maakt toch geen verschil.
degene die het BMW gebeuren echt volgen, weten dat ze enkel de dag zelf moeten inschrijven met hun ledenkaart om in orde te zijn.
doen ze dat niet dan hebben pech. zo simpel is het.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
tjonje tjonje waar gaan we naartoe.
Webmaster ik had het ook, nadien gelezen, maar nog geen tijd gerhad om te reageren.
Nu kan ik van de inrichters van een rit aannemen, dat het niet prettig is om te lezen dat er reeds mensen zijn die de rit vroeger rijden dan gepland.
Dat die, er dan nog uitgebreid, op het forum gaan over uitwijden, niet te doen.
Maar waarom moet er een heel forum voor boeten ???
Nu voor mij persoonlijk; Ik vertrek nu naar mijn zoon die woont in Nieuwpoort, dus als ik die rit wil rijden dan moet ik daar speciaal voor terug naar Antwerpen, om die te hebereken en in de gps in te laden, volgen is voor mij geen optie, dus het zal zonder mij gebeuren, gegroet
Norman
Webmaster ik had het ook, nadien gelezen, maar nog geen tijd gerhad om te reageren.
Nu kan ik van de inrichters van een rit aannemen, dat het niet prettig is om te lezen dat er reeds mensen zijn die de rit vroeger rijden dan gepland.
Dat die, er dan nog uitgebreid, op het forum gaan over uitwijden, niet te doen.
Maar waarom moet er een heel forum voor boeten ???
Nu voor mij persoonlijk; Ik vertrek nu naar mijn zoon die woont in Nieuwpoort, dus als ik die rit wil rijden dan moet ik daar speciaal voor terug naar Antwerpen, om die te hebereken en in de gps in te laden, volgen is voor mij geen optie, dus het zal zonder mij gebeuren, gegroet
Norman
Een goede beslissing neem je door ervaring.
-
Jo De Paepe
Allemaal terug met het roadboekske zoals vroeger , dan is het gezaag van de routes ineens afgelopen.
krijgen ze nu eens een service , en toch zijn er zagemannen die het weer niet goed vinden.
waar zitten de kleine kinderen dan ,
krijgen ze nu eens een service , en toch zijn er zagemannen die het weer niet goed vinden.
-
Iron Gonzo
dit noem ik een probeer service die goed begonnen was maar door ..Jo De Paepe schreef:Allemaal terug met het roadboekske zoals vroeger , dan is het gezaag van de routes ineens afgelopen.
moderniseren op IT vlak is supper goed en draagt mee tot het slagen van de club in alle vlakken op deze moderne wereldbol.
nu nog leren goed gebruik van maken en niet muggeziften en het is oke
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
T’ja dat was nog eens een rit van de bovenste plank.
Thx
Thx
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 09:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Zijn er wat deelnemers geweest dan.
Moedige mannen alleszins.
Groeten,
J
Moedige mannen alleszins.
Groeten,
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
Het was een zeer mooie rit, proficiat voor de organisatie.
Het weer was per momenten wel iets anders...

Het weer was per momenten wel iets anders...

Het was een prachtige rit met mooie uitzichten we hebben alle soorten weer types gehad maar daar kunnen de inrichters niets aandoen voor herhaling vatbaar. GROETEN DE GELE EENDJES 
Bij vertrek weet ik het aantal niet juist, maar voor het middag eten waren er een 30tal ingeschreven.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 04 nov 2018, 09:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Had eerst spijt dat ik er door omstandigheden écht niet kon bij zijn, maar als ik die piccies zie
'k Vind mezelf gene "salon"motard, maar sneeuw op de baan
Volgende keer beter
Hier in de noorderkempen nochtans heel de dag mooi weer gehad met zon en al, maar 'k had een donkerbruin vermoeden toen ik naar de Ronde van Vlaanderen keek
'k Vind mezelf gene "salon"motard, maar sneeuw op de baan
Hier in de noorderkempen nochtans heel de dag mooi weer gehad met zon en al, maar 'k had een donkerbruin vermoeden toen ik naar de Ronde van Vlaanderen keek
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Jo De Paepe
Yep,
ben er uiteindelijk ook geweest met de Basic, maar door pijn aan de knie in de omgeving van Diksmuide onverichter zake moeten terugkeren
Als ik de foto's zo bekijk, heb ik op tijd rechtsomkeer gemaakt.
Spijtig , rit zag er de moeite uit.
ben er uiteindelijk ook geweest met de Basic, maar door pijn aan de knie in de omgeving van Diksmuide onverichter zake moeten terugkeren
Als ik de foto's zo bekijk, heb ik op tijd rechtsomkeer gemaakt.
Spijtig , rit zag er de moeite uit.
Héé, de vrouwen niet vergeten
Mufke heeft de volledige rit uitgereden op haar CB tje
Ikke trots op mijn vrouwke
Mufke heeft de volledige rit uitgereden op haar CB tje
Ikke trots op mijn vrouwke
gs 1200 LC trippel black