Dag gasten,
Ik hou er steeds meer rekening mee dat ik mijn R maar zal bijhouden. Wegens waarschijnlijk toch ni genoeg centen om een recente RS of S te kopen (aankoop en verbouwing huis) zal ik het dus met mijn ouwe, getrouwe R moeten blijven doen.
Wat ik wel wil doen, verzover de financiën het toelaten, is mijn R'ke personaliseren.
Ik heb al wat ideëen, en heb op 't net, dankzij dit forum , al redelijk wat foto's en info gevonden, maar heb toch nog enkele vraagjes, of wat hadden jullie gedacht
Onderdelen van Wunderlich zijn blijkbaar goed ingeburgerd bij de meeste Beemer riders, ik heb echter nog niks gelezen over de "tuningparts" voor 't vermogen op te krikken.
Heeft er iemand ervaring met de spaghetticollector van Wunderlich, of met de bijhorende chip, die samen een goeie 14 paardjes winst zouden geven, misschien nog meer indien ik de katt. verwijder en een andere einddemper monteer? (R1100R van '94)
Niet dat ik niet tevreden ben met mijn 80pk, maar mijn uitlaat ziet er zodanig verroest en smerig uit, dat na een volledige herschildering de huidige uitlaat al mijn toekomstig verbouwwerk teniet zou doen, en waarom geen sportcollector dan
Kan ik de wielen van een 1150 monteren, vindt deze véél mooier
Waar kan ik met mijn oliekoelers naartoe, vindt deze naast de nafttank niet echt mooi staan
Welke stukken ('t kontje bv.) kan ik aanpassen van een S naar mijn R
Iedereen die hierover info heeft mag gerust reageren, of suggesties geven, ik heb hier geen ervaring mee, maar durf wel al eens iets te ondernemen , en 't loopt meestal wel goed af
Dus gasten, reacties welkom
"Tunen" van een R1100R
Moderator: GVN
"Tunen" van een R1100R
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
- Berichten: 4594
- Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
- Woonplaats: Essen
- Locatie: Antwerpen
- Contacteer:
Goede raad van tante Kaat..... hou dienen uitlaat maar zoals die is. Daar is niks mis mee en da bruin "roest", wat eigenlijk meer een mengeling is van straatvuil en kalk, is er zo af. Heb je de tijd om met een polierborstel aan de slag te gaan ga je achteraf veel meer voldoening hebben dan naar de winkel te hollen om er een andere uitlaat op te zetten. Ergens op dit forum staat hoe je dat moet aanpakken.
de wielen van een 1150 R of RT passen (de andere ook maar die hebben geen km teller aandrijving die er wel snel in gefreesd is) en de kont aanpassen is ook geen probleem.
Hier heb ik 2.5 jaar op gereden tot ik een RT aanval kreeg waar ik ook een 5.5 " achterwiel heb gemaakt met 180 band op . De GS velg had ik verbreed naar 6.25 " met 190 band op .
Hier heb ik 2.5 jaar op gereden tot ik een RT aanval kreeg waar ik ook een 5.5 " achterwiel heb gemaakt met 180 band op . De GS velg had ik verbreed naar 6.25 " met 190 band op .