Rijd wel leuk wel net iets anders dan een GS hoor

Nu nog hier en daar iets veranderen ( onder spoiler enz..) .
Maar ik ben zeer tevreden !!
Moderator: GVN
bougimain schreef:remington ik rij ook al een tijdje met een 2dehands rockster hier gekocht bikesandmore en er staat er nu ook ene te koop voor niet te veel geld
& de mijne heb ik daar ook gekocht met maar 4500 réele kilometers op in top conditie (zie foto)
Bougimain
REMINGTON schreef:Hou ik rij momenteel met een gs 1100 en ben van plan een Rockster te kopen .
Wat mag ik daar voor betalen en hoe goed is de moto ?
Thx
Allemaal mooi, maar over een detail wil ik wel iets meer weten. Dat slot hoe werd dat bevestigd ? Heb je er een plaatje van van dichtbij ?
Frederik
Die lastige zwarte puntjes zouden wel eens teer kunnen zijn! Probeer eens met wasbenzine of teerverwijderaar( denk met acf 50 of WD40 ook succes, vettige brol lost op met ... juist ja vetcooper schreef:Poli-croom of zijn (tweeling)broers en zusjes vindt je in de grotere supermarkten.
In de Gamma misschien ook wel ja. Het is eigenlijk hetzelfde produkt waarmee vroeger moemoe of vava het blinkende kookvlak van de kolenkachel of de leuvense stoof mee kuiste.
Voor de velgen heb ikzelf ondervonden dat je té lang wacht het fijne remstof zich echt vastzet op de velg.
De laatste zwarte puntjes zijn dan maar moeilijk weg te krijgen.