Inderdaad , zeer leuke herinnering aan verleden jaar , maar dag nadien : pijn pijn pijn .....
En BiemeRt , mee met zo'n machien ? Kunnen dan eventueel wisselen laatste dag ? ( kwestie van omvallingsgevaar te halveren ....)
Groetekes , ikke
Dat gaat daar dik in orde komen met deze bende... en Wim begin maar al te oefenen he. Dat liedje moet ge daar dan maar eens live brengen he.
En die driewieler zou inderdaad wel goed zijn voor bepaalde personen de day after
Hangt ervan af hoe resistent ge zijt aan de gulheid van de patron als hij nu eenmaal begint met zijn witte straffe spullekes .
Lijkt op water maar resultaat is klein beetje verschillend .
Kan u maar zeggen dat alleen maar de geur ( van het toch wel prachtig ) ontbijt beetje kan tegenvallen .
Maar in één woord , er staan ons alweer zalige tijden te wachten !
GStephen schreef:Jawadde dat belooft voor mijn eerste reis samen met de BMWclub...
De routes zien er wel lekker uit
en geen zorgen qua maaltijden, ferme luxe
Nu nog een kaarsje en schietgebedje voor schoon weer en 't zal dik in order zijn
Slechter weer als vorig jaar zal het zeker niet zijn....
Toen kwam het met bakken uit de lucht gevallen op sommige momenten....
Dat kan echt geen twee keer...
En BTW ze voorspellen veel zon dit jaar
der is nog nooit ene gesmolten door in de regen te rijden
heb gezien op de deelnemerslijst dat west-vlaanderen goed vertegenwoordig is.
denk dat sommigen beter nog wat herhalingen bekijken van Wim Opbrouck
dan moeten wij geen A.B.A leren.
Jantje GS schreef:der is nog nooit ene gesmolten door in de regen te rijden
heb gezien op de deelnemerslijst dat west-vlaanderen goed vertegenwoordig is.
denk dat sommigen beter nog wat herhalingen bekijken van Wim Opbrouck
dan moeten wij geen A.B.A leren.
Tja der valt ook altijd meer regen naast je he....
En ik zie het al... ik zal mijn ondertittels ook maar weeral een keertje inpakken
Potverdikke dan gaan we daar een keer moeten afspreken. Wij logeren in hotel Sur Zonne ook van 9 tot 12 mei.
Wij zijn on the road te herkennen als zijnde 4GS'sen van de 1200 reeks ( 2 gele, een grijze en een leisteengrijze 2008 ) en alle 4 met xernon verlichting.
Some people learn to ride a GS, others are born to !! You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
futureGSrijder schreef:Wij zijn on the road te herkennen als zijnde 4GS'sen van de 1200 reeks ( 2 gele, een grijze en een leisteengrijze 2008 ) en alle 4 met xernon verlichting.
Wij zijn ook te herkennen aan ..... nen héle hoop beemers
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
futureGSrijder schreef:Wij zijn on the road te herkennen als zijnde 4GS'sen van de 1200 reeks ( 2 gele, een grijze en een leisteengrijze 2008 ) en alle 4 met xernon verlichting.
Wij zijn ook te herkennen aan ..... nen héle hoop beemers
RUSOR schreef:En BTW ze voorspellen veel zon dit jaar
Nu ben ik zeker geen weerfreak, want weer of geen weer ... die motor op, maar dit kwam ik "toevallig" tegen en wou ik jullie toch niet onthouden Den Danny gaat dus toch gelijk krijgen, zie
Laat de regenkledij lekker thuis en pak die shortjes en topjes maar in
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.