Uitgebrande GS van Peter B. Boomerang.
Heeft iemand (of Peter zelf) nog iets gehoord van de uitleg en/of reacties van de dealer of de invoerder ivm zijn uitgebrande GS (bericht van 07/02). Ik ben niet uit op sensatie, maar ik ben graag op de hoogte waar ik aan toe ben als nieuwe gs-rijder.
Bedankt
GS in vuur en vlam
Moderator: GVN
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 07 feb 2005, 20:22
- Locatie: Leuven
Vrienden,
de enige uitleg die Bmw Bornem me gaf na een technische inspectie, was dat er op de GS niet originele onderdelen waren gemonteerd...
Weliswaar van Wünderlich én geplaatst door mijn officiële Bmw dealer.
Tja, een uitleg vinden ze altijd wel.
Een goede raad: laat je boxer zelfs geen 5 minuten 'warm' draaien.
Groeten!
de enige uitleg die Bmw Bornem me gaf na een technische inspectie, was dat er op de GS niet originele onderdelen waren gemonteerd...
Weliswaar van Wünderlich én geplaatst door mijn officiële Bmw dealer.
Tja, een uitleg vinden ze altijd wel.
Een goede raad: laat je boxer zelfs geen 5 minuten 'warm' draaien.
Groeten!
Peter "B"
Ride wild! But safe...
Ride wild! But safe...
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 07 feb 2005, 20:22
- Locatie: Leuven
Accessoires (niet origineel):
- Wünderlich Spatlappen aan de voetsteunen
- radio/gsm vaste installatie
- verstralers Hella
- stuurmoffen Bagster
- valbeugels Wünderlich
- Areoflow windscherm
- Kortom een beetje vanalles.
Maar Bmw viel vooral over die spatlappen.
Foto's van de GS kan je bekeijken vanaf de Boomerang website:
http://www.boomerangcourier.com
Groeten!
PS
Rij nu weer met een K1100LT
- Wünderlich Spatlappen aan de voetsteunen
- radio/gsm vaste installatie
- verstralers Hella
- stuurmoffen Bagster
- valbeugels Wünderlich
- Areoflow windscherm
- Kortom een beetje vanalles.
Maar Bmw viel vooral over die spatlappen.
Foto's van de GS kan je bekeijken vanaf de Boomerang website:
http://www.boomerangcourier.com
Groeten!
PS
Rij nu weer met een K1100LT
Peter "B"
Ride wild! But safe...
Ride wild! But safe...
het toeval wil dat ik begin deze week bij een gesprek ook een 'brandverhaal' te horen kreeg. familie van een werkcollega had 3 jaar geleden een nieuwe honda goldwing gekocht bij de officiële dealer hier in de buurt.
na amper 1200 km vliegt het ding toch wel in de fik zekers! de motor is zowat volledig in vlammen opgegaan. honda wees reeds van in het begin alle aansprakelijkheid af (en dat op een nog zo goed als nieuw en in originele staat verkerende motor).
na 2 jaar procederen heeft honda uiteindelijk toch moeten inbinden en de aankoopprijs + vergoeding voor advocaatkosten moeten terugbetalen. die goldwing is de laatste motor geweest van de man en vrouw.
na amper 1200 km vliegt het ding toch wel in de fik zekers! de motor is zowat volledig in vlammen opgegaan. honda wees reeds van in het begin alle aansprakelijkheid af (en dat op een nog zo goed als nieuw en in originele staat verkerende motor).
na 2 jaar procederen heeft honda uiteindelijk toch moeten inbinden en de aankoopprijs + vergoeding voor advocaatkosten moeten terugbetalen. die goldwing is de laatste motor geweest van de man en vrouw.