Wat een rustig ritje zou worden eindigde voor mijn vriend met zijn k1200lt nogal dramatisch.
Na een 10 gereden km plots rook achteraan de moto, tegen de tijd ik mijn motor aan de kant had gezet had zijn moto al vuur gevat, Ik heb onmiddelijk een auto tegengehouden en de brandblusser gevraagd en de moto geblust.
Ondertussen zijn er enkele auto's gestopt om hulp te bieden, bij deze dank aan de bereidwillige chauffeur die mijn vrienden naar huis heeft gebracht, en ook aan de man die zijn bestelwagen is gaan halen en de moto heeft weggebracht naar de garage,ook nog even vermelden dat ondertussen een motard of 4 ons vrolijk voorbij sjeesden....je ziet maar.
Vandaag nieuws gekregen van de garage......ongeveer 2500euro kosten....oorzaak zou een storing in het het abs systeem zijn volgens de technieker en hij vertelde erbij dat we geluk hadden dat moto niet volledig in vlammen is opgegaan.......en dat het niet de eerste keer is dat dit gebeurd.
Mijne cl heeft ook abs....een zegen of een vloek!
Geen gekwetsen...gelukkig, enkel materiele schade...maar het doet ook pijn..in de portemonee en het vertrouwen.
groeten
k1200lt in de fik
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
Re: k1200lt in de fik
dat is klote te horen
en dat door de abs module??
en dat door de abs module??
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit