onderdelen f 650

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
jefke123
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 feb 2008, 09:41
Locatie: Merksem

onderdelen f 650

Bericht door jefke123 »

Hallo iedereen ,ben nieuw hier.
Graag zou ik te weten komen waar ik( liefst) 2 de hands onderdelen zou kunnen verkrijgen voor een bmw scarver f650
bouwjaar 2003
Ik ben 45 jaar en had zoals zoveel mensen mijn droom waar gemaakt,mar deze heeft niet lang geduurd ben wat overmoedig geweest en ten val gekomen met alle gevolgen van dien
Raketman
Berichten: 905
Lid geworden op: 15 sep 2005, 20:10
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Re: onderdelen f 650

Bericht door Raketman »

Ik vrees dat dat gaat tegenvallen. Er zijn er zowieso al geen massa's van verkocht.

't Is ook te zien wat je wilt aan tweedehands onderdelen : vorkpoten, T-stuk, remschijven ed zou ik bvb nooit nog tweedehands kopen. Veel te groot en oncontroleerbaar risico op minieme beschadigingen die je pas bemerkt als alles weer gemonteerd zit.

Je zou er al eentje moeten vinden die bvb motorisch in de prak gedraaid is, of een probleem heeft waardoor hij economisch onherstelbaar geworden is. Het enige probleem da'k zo ooit al gezien heb is een uitgehamerde uitgaande as van de versnellingsbak (poulie die teveel speling gekregen had).

In ieder geval veel succes met de zoektocht...
Nil volentibus arduum
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: onderdelen f 650

Bericht door John »

Weet eerst eens te vertellen wat er allemaal stuk is. Eventueel wat fotokes.
En wat raketman schrijft over te gevaarlijk in tweedehands is niet erg terecht.
Stukken die niet goed zijn, dat zie je meestal op het oog.
Remschijven worden nagekeken op rechtheid, te krom in de vuilbak.
Er zijn genoeg bedrijven of hobbyisten die stukken hebben liggen. In jou geval zal de vooraad wel degelijk minder zijn.
Die mensen geven ook garantie. Is het niet het geval is het soms een gokje, maar dan is de prijs die je betaald er ook naar.
Dus laat eens weten wat je nodig hebt.
jefke123
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 feb 2008, 09:41
Locatie: Merksem

Re: onderdelen f 650

Bericht door jefke123 »

goede morgen iedereen na mijn val ben ik bijna herteld maar zoals eerder gelezen ,blijkt het moeilijk om hier onderdelen op de tweede hands markt te verkrijgen.Heb ondertussen reeds enkele bmw dealers aangeschreven met mijn lijstje maar nog geen enkele reactie gekregen over de nieuwprijzen hiervan.nu beginnen mijn handen te jeuken om stil aan deze teug in orde te maken bedankt in elk geval voor jullie reacties
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: onderdelen f 650

Bericht door Jo De Paepe »

Jefke,

probeer eens via internet bij dealers in Duitsland ; waarschijnlijk ga je daar meer succes hebben.
onderdelen goedkoper dan hier wat eventuele verzending recupereert
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Plaats reactie