Pier Kloeffe Rit 8 juni
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
-
edargpu
Re: Pier Kloeffe Rit 8 juni
it's up to you Marc
you are the BOSS 
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
Marc451814882
Sebiet gaan ze 't hier nog geloven ook....edargpu schreef:it's up to you Marcyou are the BOSS
Aangezien er tot nu toe nog niemand anders op de kar springt....of moek zeggen moto....kijken we met uw weledele toestemming nog efkens de kat uit den boom.
Laat nog wel van me horen.....
@ Wally....voor die goeie punten kent den Edargpu een goed truksken
Groetjes
Marc
'k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
-
edargpu
'k vrees da ge mee euw uren nie veel goat berijkenWally schreef:Ah ja??
Ik ben één en al oor!![]()
Wally
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
En ik die dacht van hier iets bij te leren
Wally
Wally
Leven is het meervoud van lef!
-
Marc451814882
Jaja...maar we willen Denis zijn item niet te veel vervuilen metWally schreef:En ik die dacht van hier iets bij te leren![]()
Wally
Dat item is iets dat heel omzichtig dient benaderd en dergelijke zieleroerselen kunnen enkel maar vrijgegeven worden in de intimiteit van donkere krochten bij schuimend blond
Ge zijt veel te tangerachtig
Komt wel goed
Groetjes
Marc
'k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
Just, ja.
In ieder geval 't amusement zondag!
En nu terug "on topic"
Wally
In ieder geval 't amusement zondag!
En nu terug "on topic"
Wally
Leven is het meervoud van lef!
Ik had een mailtje gestuurt naar Dhr Dennis om de rit vroeger te mogen ontvangen, de reden is hier reeds beschreven.
Ik heb een héél vriendelijke mail terug gehad met de melding dat ze zaterdag om 11.00u op de ledenzone zou staan.
Ik wil U mijn antwoord niet onthouden waarna volgend.
" Bedankt voor Uw antwoord, maar de rit zal zonder mij gebeuren.
Mijn zoon woont aan de kust ( Nieuwpoort ). De bedoeling is dat ik vrijdagavond naar Nieuwpoort ga, om de volgende dag rustig door te brengen met de zoon, familie en kleindochter, blijven slapen en de zondag Uw rit in de Panne te rijden.
Nu zou ik verplicht zijn om te wachten tot zat. 11.00 u en dan pas te vertrekken,en ik wilde reeds vrijdagavond richting kust gaan ( en zoals reeds gemeld ik ben vanaf vrijdag avond afgesloten van internet )
Ik vindt het niet kunnen, het is dus bmw-mc-vl die mijn agenda bepaald.
Ik heb nog een klein vraagje. Als er mensen zijn die op Uw voorstel ingaan en een overnachting boeken, hoe geraken die aan de rit, als ze moeten wachten tot zaterdag 11.00u dan berekenen en vertrekken, dan is er reeds een groot deel van de dag voorbij, wanneer ze aan de kust toekomen."
Dus zoals enkele bestuursleden mij melden, vraag het persoonlijk aan, en ze sturen het U wel door, is bij deze ontkracht.
Ik wens de mensen die meerijden een prettige rit.
Ik persoonlijk ga een ander rijden, ik geraak er toch niet op tijd aan, en om eerlijk te zijn, de lust is ook verdwenen
Norman
Ik heb een héél vriendelijke mail terug gehad met de melding dat ze zaterdag om 11.00u op de ledenzone zou staan.
Mijn zoon woont aan de kust ( Nieuwpoort ). De bedoeling is dat ik vrijdagavond naar Nieuwpoort ga, om de volgende dag rustig door te brengen met de zoon, familie en kleindochter, blijven slapen en de zondag Uw rit in de Panne te rijden.
Nu zou ik verplicht zijn om te wachten tot zat. 11.00 u en dan pas te vertrekken,en ik wilde reeds vrijdagavond richting kust gaan ( en zoals reeds gemeld ik ben vanaf vrijdag avond afgesloten van internet )
Ik heb nog een klein vraagje. Als er mensen zijn die op Uw voorstel ingaan en een overnachting boeken, hoe geraken die aan de rit, als ze moeten wachten tot zaterdag 11.00u dan berekenen en vertrekken, dan is er reeds een groot deel van de dag voorbij, wanneer ze aan de kust toekomen."
Dus zoals enkele bestuursleden mij melden, vraag het persoonlijk aan, en ze sturen het U wel door, is bij deze ontkracht.
Ik persoonlijk ga een ander rijden, ik geraak er toch niet op tijd aan, en om eerlijk te zijn, de lust is ook verdwenen
Norman
Een goede beslissing neem je door ervaring.
Jammer genoeg komt ervaring meestal door verkeerde beslissingen.
-
Marc451814882
@ Norman,
Dat is heel jammer en begrijp je ontgoocheling...evenwel vraag ik me af...ok misschien wel wat omslachtig, maar zou het niet mogelijk zijn als je toevallig over een zumo 550 beschikt dat je de route ter plekke kan afhalen van een sd-kaartje van een andere zumo???
Het is maar een idee. Ik wil gerust de route opslaan op m'n kaartje en ik dacht wel dat het mogelijk was dat iemand met hetzelfde type toestel ze kan importeren. Wil je gerust op die wijze depaneren....
Nogmaals begrijp je doch denk dat dit probleem kan omzeild worden....Op die wijze blijven noch de organisatoren noch de eindgebruikers in de kou staan.
Groetjes
Marc
Dat is heel jammer en begrijp je ontgoocheling...evenwel vraag ik me af...ok misschien wel wat omslachtig, maar zou het niet mogelijk zijn als je toevallig over een zumo 550 beschikt dat je de route ter plekke kan afhalen van een sd-kaartje van een andere zumo???
Het is maar een idee. Ik wil gerust de route opslaan op m'n kaartje en ik dacht wel dat het mogelijk was dat iemand met hetzelfde type toestel ze kan importeren. Wil je gerust op die wijze depaneren....
Nogmaals begrijp je doch denk dat dit probleem kan omzeild worden....Op die wijze blijven noch de organisatoren noch de eindgebruikers in de kou staan.
Groetjes
Marc
'k Geeve moar gaze
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
Op mijn gemak
'k Hè nog twie bollekes
In mijne zak.
Norman schreef:Ik had een mailtje gestuurt naar Dhr Dennis om de rit vroeger te mogen ontvangen, de reden is hier reeds beschreven.
Norman
Beste Norman,
Ik betreur ten zeerste uw reactie... ik vind dit bijzonder jammer
Graag zet ik dan ook een aantal puntjes uiteen die alles wat duidelijker kunnen maken :
Het is in samenspraak met de mensen van het Bestuur dat deze beslissing werd genomen! De eenvoudige reden hiervoor, is dat diverse brave rijders de ritten vroeger gaan rijden... (ik beweer niet dat u zo bent, maar dat is gewoon de reden,OK!) hetgeen zeker niet de bedoeling is omdat de organisatie in eerste instantie een Club-activiteit blijft, volledig in de sfeer van BMW.
Indien U om persoonlijke redenen vroeger dient af te reizen naar Nieuwpoort en U "afgesloten" bent om de rit te downloaden via internet, kan ik dit niet weten als U het mij niet meldt. Sorry hiervoor, maar mensen spreken mensen... en zo slecht hebben wij het echt niet voor met onze leden. Ook ik niet! En natuurlijk hoef je mij geen verantwoording af te leggen... maar "Kunt ge mij het ritje doorsturen"...zondermeer,... daaruit kon ik echt uw praktisch probleem niet opmaken tot uw reactie nu op het Forum.
En wat betreft de opmerking "om een overnachting te boeken" werd duidelijk in samenwerking met de Dienst Toerisme van De Panne gevraagd om hotels voor te stellen waar onze leden GRATIS de mogelijkheid hebben om ook aldaar de rit te downloaden.
En dan nog een laatste mogelijkheid : ikzelf heb er geen enkel probleem mee, dat U persoonlijk bij mij de rit in De Panne komt downloaden.
Ik denk dus niet dat er ergens slechte wil is van BMW die jouw agenda wil bepalen !!!!
In de hoop dat ik je alsnog kan overtuigen om de BMWrit mee te rijden....
Ik hoor het graag van jou! Alvast veel plezier aan Zee en misschien tot ziens. BMW, als je écht wil rijden!
Soo Watt ...Het is in samenspraak met de mensen van het Bestuur dat deze beslissing werd genomen! De eenvoudige reden hiervoor, is dat diverse brave rijders de ritten vroeger gaan rijden...
Als leden beleefd vragen aan de organisator de rit vroeger te ontvangen, vindt ik het gewoon belachelijk dat hij de rit niet krijgt. Zoals Norman heeft daarbij nog een heel duidelijke reden.
Ik ben akkoord dat er voor officiele datum niet in geuren en kleuren moet worden over verteld op het forum.
Ik heb Vlaamse Ardennen georganiseerd, ben toevallig Zaterdag bijna op een BMW rijder gebotst die mijn rit ook aan het rijden was. Ik kwam van rechts en had voorrang. We stonden beiden stil op 1 meter van elkaar in het midden van de baan. Buiten dat er kans is dat ze je van de baan rijden, heb ik geen enkel probleem dat mensen de rit rijden wanneer het hun past.
mvrgr
Het is inderdaad belachelijk... vooral dat er zo op wordt gereageerd alsof regels worden gemaakt... just for fun! Niet alles werkt perfect of is perfect! Als onze vriend Norman mij een mailtje richt met de vraag en ik citeer letterlijk : <<Beste, Kunt ge mij het ritje doorsturen AUB>> dan verheug ik mij op een toffe man die aanstaande zondag de eerste Pier Kloeffe rit zal meerijden... en niet dat ik hem blokkeer om de rit te rijden laat staan dat ik weet of hij zijn computer niet meer kan raadplegen.Sn@pPy*GS schreef:Soo Watt ...Het is in samenspraak met de mensen van het Bestuur dat deze beslissing werd genomen! De eenvoudige reden hiervoor, is dat diverse brave rijders de ritten vroeger gaan rijden...
Als leden beleefd vragen aan de organisator de rit vroeger te ontvangen, vindt ik het gewoon belachelijk dat hij de rit niet krijgt. Zoals Norman heeft daarbij nog een heel duidelijke reden.
Ik ben maar een klein visje in deze grote BMW MC VLAANDEREN-vijver en waarom zou ik mij veroorloven om de beslissingen van het Bestuur met de voeten te treden... Ledenzone is ledenzone!
Niet alleen onze vriend Norman richtte mij een mailtje, ik heb er een pak ontvangen.... en als het Bestuur nu eenmaal beslist om de ritten via de Ledenzone pas op bepaalde tijdstippen vrij te geven dan is het zo... het spijt me!
Misschien een punt om op een vergadering te plaatsen... maar niet op dit Forum.
Moesten er inmiddels nog rijders zijn die vroeger naar de Kust afzakken én geen downloadmogelijkheid meer hebben... die vraag ik dan beleefd om mij persoonlijk te contacteren.
Ik dank jou en hoop dat je begrip kan opbrengen voor deze misschien wat ongelukkige situatie.
Tot ziens !
Klopt niet ... de organisator is vrij de rit vroeger vrij te geven indien hij dat wenst te doen !Niet alleen onze vriend Norman richtte mij een mailtje, ik heb er een pak ontvangen.... en als het Bestuur nu eenmaal beslist om de ritten via de Ledenzone pas op bepaalde tijdstippen vrij te geven dan is het zo... het spijt me!
Zeker een punt om op een vergadering te bespreken ... maar zeker ook een discusiepunt op het forum.Misschien een punt om op een vergadering te plaatsen... maar niet op dit Forum.
Waarom heb je anders een forum Denis ?
Verzin een onderschrift ?? ....
Laatst gewijzigd door UpJohn op 05 jun 2008, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Als dit zo is, dan heb ik alweer wat bijgeleerd voor een volgende keer!Sn@pPy*GS schreef:Klopt niet ... de organisator is vrij de rit vroeger vrij te geven indien hij dat wenst te doen !Niet alleen onze vriend Norman richtte mij een mailtje, ik heb er een pak ontvangen.... en als het Bestuur nu eenmaal beslist om de ritten via de Ledenzone pas op bepaalde tijdstippen vrij te geven dan is het zo... het spijt me!
Goed hé, zo'n Forum! Thanks!
Dennis
Dank U voor de mail, maar zoals gezegd, de lust is over en ik heb reeds afspraken gemaakt met enkele kollega's motor rijders, om de zondag of in zeeland of de ardenne te rijden.
En Dennis het is NOOIT mijn bedoeling om ritten op voorhand te rijden, ik vind dat dat niet kan, uit respect, aan de inrichters. Is reeds aan bot gekomen.
De reden ook. Maar ik heb soms het probleem dat ik geen meester ben van mijn agenda, als er ergens een calamiteit gebeurd, dan kan ik opgeroepen worden, en dat is mijne boterham. Maar als ik de rit reeds aangevraagd heb, dan voel ik mij schuldig dat ik ze niet kan rijden. ( Is ook reeds aan bot gekomen ik val in herhaling )
En Dennis ik voel mij een bedelaar die op zijn knieen moet vragen, met tekst en uitleg, om A.U.B de rit vroeger te moeten ontvangen. ( uitleg reeds gegeven )
Dennis ik ben geen bedelaar, ik heb, omdat ik ze voor een kollega onlangs op CD heb gezet, weet ik het juist, 1866 ritten op de pc staan, ik hoop dat ik lang genoeg mag leven om ze allemaal nog eens te rijden. Ik val direct nog niet zonder ritjes.
Dennis ik ben de zaterdag aan de kust maar ga s'avond terug richting Antwerpen,om één van mijn ritjes te rijden de zondag, sorry
No Hard Feelings
Norman
Dank U voor de mail, maar zoals gezegd, de lust is over en ik heb reeds afspraken gemaakt met enkele kollega's motor rijders, om de zondag of in zeeland of de ardenne te rijden.
En Dennis het is NOOIT mijn bedoeling om ritten op voorhand te rijden, ik vind dat dat niet kan, uit respect, aan de inrichters. Is reeds aan bot gekomen.
De reden ook. Maar ik heb soms het probleem dat ik geen meester ben van mijn agenda, als er ergens een calamiteit gebeurd, dan kan ik opgeroepen worden, en dat is mijne boterham. Maar als ik de rit reeds aangevraagd heb, dan voel ik mij schuldig dat ik ze niet kan rijden. ( Is ook reeds aan bot gekomen ik val in herhaling )
En Dennis ik voel mij een bedelaar die op zijn knieen moet vragen, met tekst en uitleg, om A.U.B de rit vroeger te moeten ontvangen. ( uitleg reeds gegeven )
Dennis ik ben geen bedelaar, ik heb, omdat ik ze voor een kollega onlangs op CD heb gezet, weet ik het juist, 1866 ritten op de pc staan, ik hoop dat ik lang genoeg mag leven om ze allemaal nog eens te rijden. Ik val direct nog niet zonder ritjes.
Dennis ik ben de zaterdag aan de kust maar ga s'avond terug richting Antwerpen,om één van mijn ritjes te rijden de zondag, sorry
No Hard Feelings
Norman
Een goede beslissing neem je door ervaring.
Beste Norman,Norman schreef: ...Dennis ik voel mij een bedelaar die op zijn knieen moet vragen, met tekst en uitleg, om A.U.B de rit vroeger te moeten ontvangen. ( uitleg reeds gegeven )
...Dennis ik ben de zaterdag aan de kust maar ga s'avond terug richting Antwerpen,om één van mijn ritjes te rijden de zondag, sorry
No Hard Feelings
Norman
Voor mij is het de eerste rit die ik organiseer. Ik heb het Bestuur om advies gevraagd hoe alles zo praktisch verloopt... Wanneer er beslissingen genomen worden i.v.m. de plaatsing op de Ledenzone, dan meen ik mij hieraan te moeten houden. Ik kreeg meerdere mails en heb iedereen van het tijdstip van vrijgave ingelicht. Ik wist van jouw situatie ABSOLUUT niets... tot je alles via het Forum uiteenzette dat je vroeger naar de Kust zou afzakken... maar dan had je je beslissing helaas reeds genomen. JAMMER dat je d'er niet bij bent !!!
Toch bedankt voor de getoonde belangstelling en veel plezier op zondag!
Tot ziens!
Bij dit alles stel ik mij meer en meer de vraag of dat ledenforum nu wel zo'n verbetering is .....
Om oudere ritten steeds te kunnen downloaden zeker, maar wat de nieuwe betreft ..... misérie .....
Nu zou het nogal straf zijn dat je als rit-organisator, je rit niet zou mogen versturen naar wie je wil wanneer je wil. Mocht dat zo zijn, zou het nogal naïef zijn je er nog aan te houden ook. IK zou mensen (als Norman) met een goed excuus in ieder geval wèl bedienen. En snel ook, want zij doen tenminste de moeite om je een excuus aan te bieden. Das niet zo evident, want we zitten hier tenslotte niet meer op de kleuterschool, hé (alhoewel)
Wat betreft die vroegrijders. Dat zijn mensen met weinig of geen respect voor de inrichters en/of de club ! Die hebben dat nu niet. Die hebben dat morgen niet. Die zullen dat NOOIT hebben. Hou daar dan ook geen rekening mee en laat ze stlletjes verrekken, maar straf er geen goedwillende mensen als Norman door. Just my 2 cents
Om oudere ritten steeds te kunnen downloaden zeker, maar wat de nieuwe betreft ..... misérie .....
Nu zou het nogal straf zijn dat je als rit-organisator, je rit niet zou mogen versturen naar wie je wil wanneer je wil. Mocht dat zo zijn, zou het nogal naïef zijn je er nog aan te houden ook. IK zou mensen (als Norman) met een goed excuus in ieder geval wèl bedienen. En snel ook, want zij doen tenminste de moeite om je een excuus aan te bieden. Das niet zo evident, want we zitten hier tenslotte niet meer op de kleuterschool, hé (alhoewel)
Wat betreft die vroegrijders. Dat zijn mensen met weinig of geen respect voor de inrichters en/of de club ! Die hebben dat nu niet. Die hebben dat morgen niet. Die zullen dat NOOIT hebben. Hou daar dan ook geen rekening mee en laat ze stlletjes verrekken, maar straf er geen goedwillende mensen als Norman door. Just my 2 cents
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Beste BiemeRT,BiemeRT schreef:IK zou mensen (als Norman) met een goed excuus in ieder geval wèl bedienen. En snel ook, want zij doen tenminste de moeite om je een excuus aan te bieden. Das niet zo evident, want we zitten hier tenslotte niet meer op de kleuterschool, hé (alhoewel)![]()
Laat mij eventjes iets verduidelijken :
- Het lijkt erop dat ik de rit niet naar Norman wou doorsturen! Dit is niet het geval, laat ons het er daar over eens zijn!
- Wat betreft "IK ZOU MENSEN MET EEN GOED EXCUUS IN IEDER GEVAL WEL BEDIENEN". Ja, inderdaad, maar : Norman heeft mij woensdag - ik val hier in herhaling hé mensen - een mailtje gestuurd : "Beste, Kunt ge mij het ritje doorsturen AUB" met daaraan gekoppeld zijn lidnummer! Ik heb hem dan vriendelijk geantwoord dat de rit zaterdag op het Ledenforum zal staan... Donderdagavond lees ik tot mijn grote verbazing OP HET FORUM dat onze vriend Norman zijn beslissing al had genomen en niet komt! Voila, hij komt niet...! Beste Wim, ik heb begrip voor de beslissing van Norman en ik begrijp ook zijn reactie... en of het nu mijn rit is of iemand anders zijn of haar rit... maar waarom een reactie uiten op het Forum waarbij al mij gegevens bekend zijn (email, vaste lijn, GSM) om zich even te melden en wij het downloadprobleem kunnen oplossen. Doe a.u.b. toch niet alsof ik de rit niet wil doorsturen naar iemand met "een geldig excuus". Wie ben ik trouwens om van de rijders een excuus te ontvangen. Wij hebben tenslotte allemaal dezelfde hobby... rijden én er fun aan hebben! Of ben ik mis?
Nu ja, Norman heeft al eerder zijn ongenoegen geuit over het "tijdig ter beschikking stellen van een rit"... Misschien wordt er ooit aan hem gedacht zodat hij "geen bedelaar" dient te zijn bij de diverse organisatoren en dat hij niet al te veel mooie Clubritten door dergelijke situaties zal moeten missen.
Ik zie jullie graag zondag 8 juni in DE PANNE !
Daar zijn we het absoluut over eens. Zo had ik uw post ook gelezen. Alleen ken ik de situatie van Norman al iets langer en wèèt ik dat hij vanaf vrijdagavond niet meer voor een pc zit tot maandagochtend. De communicatie tussen jullie zal dus even zijn misgelopen en das jammer, maar niet onoverkomelijk. Volgende keer beterDennis schreef:Het lijkt erop dat ik de rit niet naar Norman wou doorsturen! Dit is niet het geval, laat ons het er daar over eens zijn!
Mijn post was dan ook niet aan of tegen jou persoonlijk gericht, maar meer algemeen. Ik ga er vanuit dat de meeste rit-organisatoren het forum wel volgen en zodoende mettertijd de mensen leren kennen die ze vol verrtrouwen hun rit al op voorhand per mail kunnen toesturen zonder dat deze iedere keer opnieuw een mail van 100 woorden moeten samenstellen waarin zij hun situatie opnieuw moeten uitleggen.
Ik ga absoluut ook uit van jouw goede wil in deze, hoor. No worries. Een rit-organisator scoort bij mij sowieso al een pak punten voor al het werk dat hij er uiteindelijk vrijwillig insteekt. Bij mijn weten behoor jij daar nu ook toe, dus
Wat betreft zondag ... tja, daar zal ik voorlopig even voor moeten passen
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

- Dirk 9700
Dennis,
Wij zullen van de partij zijn!
Groeten,
Dirk, Fabienne en Jelle
Groeten,
Dirk, Fabienne en Jelle
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid
BMW Motor Club Vlaanderen lid
Dirk 9700 schreef:Dennis,
Groeten,
Dirk, Fabienne en Jelle
Mooi zo!!!! VAN HARTE WELKOM !!!
En er wordt zelfs mooi weer voorspeld voor de Kust en het Noorden van Frankrijk!
Tot zondag dan...
-
Iron Gonzo
eu op welke post heb jij dit weerbericht gevonden
ik zie enkel wolken en regen staan voor zondag.
hopelijk is het niet waar en kunnen we van de zon genieten
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hier sè:

Mijn beste IRON GONZO !IRON GONZO schreef:eu op welke post heb jij dit weerbericht gevonden![]()
Hierbij de links van Meteo Westvlaanderen met specifiek De Panne
http://www.meteowvl.be/flash/depanne1.php
en deze van Meteo France (doorklikken op Le Nord / Pas-de-Calais en je krijgt alles in detail) en die van Frankrijk zijn er meestal voor 99% juist op dat ik je haast een "mooi weer garantie zou durven aanbieden"... maar 'k heb al een <<Kreeft met Champagne in aanbieding...>>
http://www.meteofrance.com/FR/mameteo/p ... 0806080600
-
edargpu
Ik heb na een bloedstollende nachtelijke......................... ( vul zelf maar in)
,toestemming gekregen van mijn teerbeminde om mee te rijden Zondag.
Ge moet uw vrouwke af en toe eens in de watten leggen en ge krijgt daar 100% respons op
Ge moet uw vrouwke af en toe eens in de watten leggen en ge krijgt daar 100% respons op
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""