Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.
Koppel was eerst, maar komt pas terug de zondag dacht ik.
Dus ik wacht na hem.
En hoeveel mm zijn de groeven op de achterband in het midden?
Voorband ook 4000 km?
Regen of geen regen voor mij ne super-band.
Koen, voor mijn part moogt ge voorsteken, ik ben nu toch bezig met die Conti Trail Attack, en weet nog niet wat m'n volgende band wordt
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
IIk rij met een R1150GS Adventure bj 2004. k heb mijn eerste Anakee achteraan versleten op 6000 km. Zij opvolger was terug een Anakee omdat ik de voorband (ook een Anakee) niet versleten krijg. Ligt misschien aan mijn rijstijl? Ik rem veel op de motor af. Op nat wegdek en slechte wegen zijn ze prima. Om er sportief me te rijden op een uitstekend wegdek zijn ze misschien niet zo goed als een andere band. Lijkt me ook logisch als je profiel van de Anakee bekijkt. Lijkt me iets meer geneigd naar een off-road. Zoek je een bospad op of een veldweg dan weet je wel wat je aan deze band hebt. Ook in de regen.
Ik hoop dat ik de acherband nu gelijktijdig kan vervangen met de voorband. Dan overweeg ik de aanschaf van een Bridgestone of Conti.
Als er op het forum nog andere rijders zijn met een 1150 GSA dan wil ik graag hun ervaringen delen.
Ik heb dezelfde ervaringen, momenteel één voorband versleten, en al twee achterbanden doorgejaagd.
De voorband lijkt maar te blijven gaan, terwijl je achteraan duidelijk de band ziet slijten, daarom dat sommige GS'ers hem combineren met achteraan een Tourance
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Voila, na een kleine 20.000 km zijn de anakees vervangen.
Daar de heer Tack geen anakees in voorraad had (en ik wel nieuwsgierig was naar iest anders) liggen er sinds eergisteren Bridgestone battlewings op.
Gisteren heb ik ze ingereden in Rusor's rit, en ze vallen goed mee
Ik zal een betere indruk hebben na een weekje Dolomieten...
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...