effe vertellen 
dat alles min of meer volgens plan is verlopen
op 1 enkele regenbui van 2 uur na.
tevens heb ik ook blikschade mogen mee maken van iemand dat zodanig naar mijn ST aan het kijken was (tijdens het rijden) dat hij pardoes achteraan op een andere auto is gereden  

ik en mijn zoon lagen plat  van het lachen.  

de vrouwelijke bestuurders van de aangereden auto heeft daar precies ervaring mee, want ze had het aanrijdingsfomulier op het dashbord liggen  

(hoe rijden ze ook al weer in Frankrijk) 
doch voor motorrijders gaan ze direct rechts rijden om u door te laten "respect" 

de normandiebrug is inderdaad tolvrij en zeer mooi 

als je de 1ste afrit erna neemt de "5" dus
neem je de "6" richting Bolbec moet je 50cent betalen.
om het spannend te maken en daar het langs de kustlijn voor geen meter vorderd zijn we dan maar met de veerboot terug over het water gegaan en binnenlands terug richting Belgie gereden.
uiteraard alles langs de D en nog kleinere baantjes om uw duimen af te likken.
kampings ten over, dus slaap plaats was geen probleem.
wel groot verschil = 1ste kamping was ** sanitair dik in orde ook de franse wc 

en dit koste 9euro
2de kamping aan de kust was **** ook daar alles dik in orde, wel koste dit 22.50 euro 

dit voor 1 nacht met 2 personen 1 tentje en 1 moto.
de bezienswaardigen mochten er ook zijn. enkel wegens tijdsgebrek niet alles kunnen bezoeken.
musee blindes waar alles mee begon is zeer goed meegevallen.
als ik nog eens terug ga zal het wel tijdens de showdagen zijn om nog meer spectakel te kunnen zien.
wat wel teleurstellend was is 
OMAHA BEACH, enkel wat kleine musea waar je u blauw betaald aan inkom om na 10minuten terug buiten te staan 

op het strand zelf is niets bewaard gebleven, zelfs geen afgebakend strookje.
loopt daar vol zonnekloppers alsof er niets gebeurd is toen.
de prijzen bij de plaatselijke horeca swingen de pan uit. 2.30euro voor een glaasje cola 
 pond du noc

pond du noc is daarentegen zeer de moeite met alle kraterinslagen en bunkers.
tevens Batterie de Longues-sur-Mer waar alles nog staat zaols het was en je ook erin en erop kunt is een aanrader van formaat.
wordt vervolgt