Zumo 500 Europe Special Edition ??
Moderator: GVN
-
alert.bikers
Zumo 500 Europe Special Edition ??
Gevonden op een website van een Garmin verkoper in Paal. Heeft iemand deze al gekocht?
Dit lijkt wel te mooi om waar te zijn, een zumo 500 met alles er bij van de zumo 550 en nog een TMC maar dan voor 200 eur minder ?!?!
Dit lijkt wel te mooi om waar te zijn, een zumo 500 met alles er bij van de zumo 550 en nog een TMC maar dan voor 200 eur minder ?!?!
Re: Zumo 500 Europe Special Edition ??
... maar diene 500 kan ook minder dan diene 550!
-
alert.bikers
interessant, maar wat dan precies, ik dacht ze zo goed als hetzelfde warenmaar diene 500 kan ook minder dan diene 550!
-
jantje beton
550 heeft interne vaste geheugen en de 500 moet je een deel v/h kaart materiaal op de s/d kaart zetten 
BEN WEER EENS ONLINE
-
alert.bikers
en dat is blijkbaar voorzien door de meegeleverde 2GB SD kaart.een deel v/h kaart materiaal op de s/d kaart
en aangezien ze blijkbaar voor de rest nagenoeg identiek zijn, lijkt het mij een sterk aanbod. Goede prijs (centjes zijn voor mij toch belangrijk), zeer volledig (zelfs extra tmc bovenop), en naar ik gehoord heb ook een goede service bij Point 2 te Paal. Dus mij gaan ze zien verschijnen.
(NB: allen bedankt voor de input)
Als dit op verschillende fora te lezen is waarom moet ik dan denken aan een soort van reklame
mvg
Stef
mvg
Stef
Overduidelijk sluikreklamealert.bikers Geregistreerd op: 18/10/08 14:47
.... op "dat andere forum" is ie al ontmaskerd...
Beste alert.biker of GS-man of moet ik zeggen Bart Mertens= uitbater van de zaakPoint 2 te paal??
Hier ben je allesinds niet meer welkom, berichten plaatsen met valse voorwending is hier uit den boze, je bent wel zo dom geweest om via een en hetzelfde ip adres berichten te plaatsen onder de naam GSman en alert.biker...GSman heeft dan per toeval nog eens het emailadres van bart mertens....dom dom dom. Daarom wordt je ook tot mijn spijt geband van dit forum
Mvg
B4B®
Beste alert.biker of GS-man of moet ik zeggen Bart Mertens= uitbater van de zaakPoint 2 te paal??
Hier ben je allesinds niet meer welkom, berichten plaatsen met valse voorwending is hier uit den boze, je bent wel zo dom geweest om via een en hetzelfde ip adres berichten te plaatsen onder de naam GSman en alert.biker...GSman heeft dan per toeval nog eens het emailadres van bart mertens....dom dom dom. Daarom wordt je ook tot mijn spijt geband van dit forum
Mvg
B4B®
-
mecapuet
Er loopt van alles op deze planeet rond, vertrouwen is ver zoek bij deze....
Gr, meca.
Gr, meca.
En vindt je een spellingsfout, mag je die gelijk houden....