Roadboek een must??

Doe je graag mee aan opiniepeilingen? Dan is dit de plek om je stem uit te brengen.

Moderator: mdc

Gebruikt iedereen nog een papieren roadbook ?

Ja, papier roadbook is een must ! Ik heb geen GPS.
9
7%
Ja, papier roadbook is een must, en we kunnen niemand verplichten een GPS aan te schaffen...
24
18%
Ja, ik heb GPS, maar heb ook graag de papieren versie extra voor eventuele knelpunten op te lossen
22
16%
Ja, ik heb GPS, maar ik wil het als souvenir
6
4%
Neen, ik heb GPS, en dat volstaat !
73
54%
 
Totaal aantal stemmen: 134

John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Roadboek een must??

Bericht door John »

Nu kan schijnbaar commentaar, fotokes tot muziek toegevoegd bij een Point of interest!

zie http://www.motornet.be/articledetail.aspx?ArticleId=860

Met dank aan Motornet en zijn sponsors :wink:
Laatst gewijzigd door John op 25 dec 2008, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Roadboek een must??

Bericht door WimLT »

Met al de tijd en energie dat ge al in dit topic hebt gestoken, was je roadbook al klaar geweest :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Roadboek een must??

Bericht door John »

Lukt da bij uw Tommeke ook Wim? :roll:
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Roadboek een must??

Bericht door WimLT »

Zolang TT geen eigen kaartsoftware heeft, zal dat een moeilijk geval blijven :oops: Er zou een mogelijkheid bestaan om toch iets in die richting te doen, maar ik "knoei" liever niet teveel aan de software zodat het belangrijkste feilloos zou blijven gaan: nml de juiste route vinden :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
leslie
Berichten: 152
Lid geworden op: 23 jul 2005, 16:04
Locatie: sint-truiden

Re: Roadboek een must??

Bericht door leslie »

Ik ben nog altijd voorstander van een roadbook, je kan er als organisator nog allerlei info in verwerken zoals aanduiding van flitspalen, gevaarlijke wegsituaties, bezienswaardigheden onderweg enz.... Bovendien ben ik het zo gewoon, rij al meer dan 30 jaar op deze manier allerlei toerritten .... :grin: :grin: :grin: en gebruik nog altijd het rolletje voor 8 A4' tjes.

Natuurlijk kan je de technologische vooruitgang niet stoppen ... laat iedereen de vrije keuze ... roadbook of GPS of een combinatie van beiden .....

ikzelf heb geen GPS, ga me er wel eentje aanschaffen, maar dan enkel om te gebruiken als ik echt de weg kwijt ben :oops: :oops: :oops:

Bovendien vraag ik mij soms af wat voor sommigen, en ik heb de indruk vooral BMW-rijders, nu eigenlijk het belangrijkste is ??? Een mooie toerrit rijden of bezig zijn met al die GPS-toestanden ???? :?: :?: :?:
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Roadboek een must??

Bericht door John »

Duidelijk een leek op GPS gebied hé Leslie! :wink:
Het zijn nét die interesante dingen die ook op je GPS toestel te zien en te horen zijn. Ook fotos! Dat kan al veel moeilijker op een roadbook. Zeker als er de nodige tekst bij komt wordt je roadbook al helemaal niet overzichtelijk meer.
En liefhebber van dat roadbook? Denkelijk zal dat rap over zijn eens je die GPS hebt, geloof me maar :wink:
Pollt
Berichten: 196
Lid geworden op: 11 dec 2007, 21:27
Locatie: Eksaarde

Re: Roadboek een must??

Bericht door Pollt »

Een gps dat is vooruit gang vroeger waren boten van hout nu van ijzer
u bent voor of tegen ik53 jaar beleef er veel motto plezier mee
Plaats reactie