Gebruikersnaam vergeten

Deze webbased Forums brengen de BMW motorvrienden met elkaar in contact.
Onder elkaar afspreken om een ritje te rijden, wetenswaardigheden uitwisselen, technische vragen, GPS probleem,
het kan allemaal via onze Forums. Lees wel even onze richtlijnen.

Moderator: mdc

Plaats reactie
bmwmcvl
Site Admin
Site Admin
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 sep 2004, 21:48
Contacteer:

Gebruikersnaam vergeten

Bericht door bmwmcvl »

Gegevens zoals gebruikersnaam en paswoord om toegang te krijgen tot dit forum zijn uniek toegekend en bewaar je best op een veilige plaats (aparte folder of plaats in je mail programma of uitprinten).

Wat te doen als ik mijn gebruikersnaam niet meer ken?

Indien je de gebruikersnaam bent vergeten om toegang te krijgen tot dit forum kan je volgende procedure volgen:

* Bezorg de webmaster het correcte e-mailadres waarmee je bent ingeschreven.

Indien dit correct is en het bestaat zal de betreffende account op non-actief worden gezet en zal je van de webmaster de gebruikersnaam ontvangen.

Je dient de account terug te activeren en een nieuw paswoord aan te maken via http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/ucp.php ... ndpassword.

Na invullen van je gegevens zal je een e-mail ontvangen waarin gevraagd wordt om de account te activeren. Volg de instructies die vermeld zijn en je kan terug inloggen.

Wat te doen als ik mijn gebruikersnaam en e-mailadres niet meer ken waarmee ik geregistreerd ben?

Als je het e-mailadres ook niet meer kent waarmee je bent ingeschreven dan kan de webmaster ook de juiste account niet meer achterhalen. Opnieuw registeren met dezelfde gebruikersnaam en gegevens is niet mogelijk. Je zal een volledig nieuwe account moeten aanmaken.
Plaats reactie