BMW-auto

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
GVN
Moderator
Berichten: 765
Lid geworden op: 10 okt 2004, 23:30
Locatie: 't Hageland

BMW-auto

Bericht door GVN »

Airco van mijn auto ging gisteren stuk. Vandaag gebeld naar de garage. "Wanneer dat kan gemaakt worden, meneer? Oh ik heb hier nog een gaatje op 15 JUN 05". Meneer, het is wel nu warm en morgen etc?" . " Jamaar, we hebben heel veel dépannages en stukken". "Ah, ik dacht dat BMW's niet kapot gingen?".
"Was dat maar waar, meneer, was dat maar waar."

Sic transit gloria mundi. :cry: :cry: :cry:
Nel mezzo del cammin di nostra vita...

R1250 RT 2021, Alpin weiss - R1100S Boxercup Randy Mamola
bmwmcvl
Site Admin
Site Admin
Berichten: 46
Lid geworden op: 27 sep 2004, 21:48
Contacteer:

Bericht door bmwmcvl »

Tip: motorfiets nemen, is uitzonderlijk mooi weer vandaag en de komende dagen. Beter dan de airco. :D
JüRgen
Moderator
Berichten: 2698
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
Locatie: Dikkelvenne
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Idd, den bike nemen... en trouwens de meeste defecten aan airconditioning installaties worden veroorzaakt door gebrekkig onderhoud... en soms eens een defecte pomp of een magneetcontact.

Veel succes, en als ie nog onder garantie is, andere dealer bellen :wink:
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Stelo
Berichten: 379
Lid geworden op: 23 mar 2005, 23:16
Woonplaats: 8930
Locatie: Rekkem

Bericht door Stelo »

Hello,
Vorige zomer had ik het ook voor op mijnen Audi A6, op een hete zaterdagochtend. De maandag mocht mijnen auto al binnen voor herstelling. De vervangwagen? Een VW Phaeton 5.0 tdi !!!!!
Garantie was al verstreken (auto was 2,5 jaar oud), en toch werd de faktuur voor 70% gedragen door Audi.
Awel, da vind ik nu ne keer service ! :P :P :P
Voor moto kies ik dan wel bmw ! En ..... heel gelukkig met mijn keuze !
Greetz,
Stelo
R1200RT
Frank K
Berichten: 1692
Lid geworden op: 28 sep 2004, 13:53

Bericht door Frank K »

Ne moto nemen met zo'n weer???
Vind ik persoonlijk verschrikkelijk met dat pak aan.
Ben op de fun-days gaan lopen omdat het zo warm was. Geef mij maar een graadje of 20.

Stelo...toffe garage...ik krijg meestal een golfje mee...staat wel tdi op de koffer, maar de pk's ontbreken.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Xa4
Berichten: 816
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:15
Locatie: Leuven
Contacteer:

Bericht door Xa4 »

ben het eens met Frank K ... manman, nog voor ge uw broek aanhebt loopt het zweet al langs uw enkels af ... :?
R1150RT Blackline -> °08/08/04 -> 52.000 km
GOLDEN 5 member
Livin
Berichten: 525
Lid geworden op: 27 okt 2004, 11:08
Locatie: Herselt

Bericht door Livin »

Deze morgen was het ideaal, zo'n 21-22 graden. Deze avond zal het wat anders zijn. Gelukkig kan ik hier op't werk (airco) mijn pak aantrekken en staat mijn motor in een koele garage.
Als ge dan buitenrijdt voel je ineens de druk/warmte. En dan maar hopen dat ik niet te veel moet stoppen. Zolang je rijdt en wat wind hebt gaat het nog tamelijk.
Livin
K1300GT '09
BMW MC VL lid

Rijden en laten rijden!
Koppel!!
Berichten: 3773
Lid geworden op: 15 apr 2005, 15:10
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Koppel!! »

YOO
manman, nog voor ge uw broek aanhebt loopt het zweet al langs uw enkels af ...
Ben gisteren en goei 100km gaan bollen, aan 't verschrikkelijke gemmidelde van 25km/u :arrow: was mijn roadbook aan 't invullen :)
Als ik stil stond, en als ge dus om de 2 kruispunten iets moet neerpennen, staat ge dus véél stil, zei dus als ik stil stond dan had ik 't wel warm in mijn vest (Richa) maar die Summerbroek van BMW is gewoon zaaaalig :P
't Enige nadeel is dat na 100km mijn gat serieus zeer dee, ik ga denk ik is gaan zien voor azo'n koersbroek àlà Tommeke Boonen, da helpt naar 't schijnt enorm tegen ALLE zadelpijnen :? (Ook motozadels)
Allé, da heb ik mij toch laten vertellen, iemand die mij kan bijtreden, of mijn bewering ten stelligste ontkracht :?: :?:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

't Hangt ervan af wat er just zeer doet. Bij mij is het m'n staartbeen. Ik rij lange ritten met zo'n broek, heb een Wunderlich-zadel én zelf blokjes onder de zadelbevestiging gestopt om het vooraan te verhogen. Allemaal goeie raad, maar niks help goed. Na één uur: kontzeer.
Volgens mij is er maar één oplossing: houding aanpassen. Rechte rug en gekanteld bekken. Misschien een andere oplossing: zadel (laten) aanpassen, dus waar je staartbeentje het zadel raakt de vulling verwijderen zodat er geen contact meer is. Durft niet goed aan dat dure zadel te knoeien, dus ga eerst proberen met houding.
Paul vde
Berichten: 287
Lid geworden op: 30 sep 2004, 20:09
Locatie: Mol

Bericht door Paul vde »

He Dirk,ga is vanachter zitten en u vrouwkje vanvoor :wink: probleem misschien opgelost :) :)
Iron Gonzo
Berichten: 9612
Lid geworden op: 28 sep 2004, 21:36

Bericht door Iron Gonzo »

Koppel!! schreef:YOO
manman, nog voor ge uw broek aanhebt loopt het zweet al langs uw enkels af ...
Ben gisteren en goei 100km gaan bollen, aan 't verschrikkelijke gemmidelde van 25km/u :arrow: was mijn roadbook aan 't invullen :)
Als ik stil stond, en als ge dus om de 2 kruispunten iets moet neerpennen, staat ge dus véél stil, zei dus als ik stil stond dan had ik 't wel warm in mijn vest (Richa) maar die Summerbroek van BMW is gewoon zaaaalig :P
't Enige nadeel is dat na 100km mijn gat serieus zeer dee, ik ga denk ik is gaan zien voor azo'n koersbroek àlà Tommeke Boonen, da helpt naar 't schijnt enorm tegen ALLE zadelpijnen :? (Ook motozadels)
Allé, da heb ik mij toch laten vertellen, iemand die mij kan bijtreden, of mijn bewering ten stelligste ontkracht :?: :?:

Grtz, Philip!
bij lange ritten heb ik ook mijn zeemlapbroekje alla tommeke boonen aan.
het zit prittig en neemt tevens ook het zweet op.
ik kan je het alleen maar aanraden.
wel stonden ze stomverbaast te kijken als ge in uw motopakske een koersbroekske gaat kopen
PS: bij mij is het een onderbroekje met zeemlap en van goede kwaliteit, want bij zulke marchandise hebt er ook brol in.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Relax
Berichten: 5687
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Bericht door Relax »

Paul vde schreef:He Dirk,ga is vanachter zitten en u vrouwkje vanvoor :wink: probleem misschien opgelost :) :)
't Is ni omdat uw madam op haar Duc met de voetjes aan de grond kan, dat die van mij dat ook op nen RT kan hé Paul. Kan dan verdorie gans den tijd meelopen. :)

En voor deze zomer spreken we eens af na m'n verlof. Ben terug rond 18 juni.
Plaats reactie