Kisan tyreAlert

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Plaats reactie
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Kisan tyreAlert

Bericht door WimLT »

Iemand HIER ervaring mee ???

Vooral kwestie plaatsing, want ik heb hier wel een Zadi RTS liggen maar qua plaatsing lukt dat maar bij weinig bikes probleemloos. De prijs van deze Kisan valt in ieder geval zéér goed mee i.v.m. (Zadi kostte ± 200 €) :-?
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Dd
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 aug 2006, 20:56
Locatie: 3070

Re: Kisan tyreAlert

Bericht door Dd »

en we hebben dat nodig want... ???
weer een oplossing voor een probleem dat zich niet stelt in mijn bescheiden mening Wim.

Dd
AfbeeldingAfbeelding Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Kisan tyreAlert

Bericht door WimLT »

Ne gadget hé David. Als we alle "onnodige" dingen er gaan afzwieren ..... hééél bloot, zenne :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Dd
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 aug 2006, 20:56
Locatie: 3070

Re: Kisan tyreAlert

Bericht door Dd »

LT naked...
is misschien een commerciele hit :lol:
AfbeeldingAfbeelding Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Kisan tyreAlert

Bericht door WimLT »

Mannekes, ik heb mij TOTAAL miskeken op die prijs :oops: :oops: :oops:

Ik zag alleen die bovenste rijtjes met $24,95 maar das maar voor een klein onderdeeltje :mrgreen:
OEPSIE :drunken: :drunken: :drunken:

DIT is beterkoop en zeker véél eenvoudiger te monteren. Iemand ervaring mee ???
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
moh_fan
Berichten: 1488
Lid geworden op: 27 jul 2006, 20:36
Woonplaats: Nederland
Locatie: Noord-Brabant
Contacteer:

Re: Kisan tyreAlert

Bericht door moh_fan »

WimLT schreef:DIT is beterkoop en zeker véél eenvoudiger te monteren. Iemand ervaring mee ???
Ik zou zo'n 'bol' echt niet monteren...
Wat weegt zo'n ding en gaat er daardoor onbalans ontstaan?
Het lijkt erop dat het ding op het ventiel geschroefd zit. Wat als daar iets mee gebeurt? Loopt in ene je band leeg... :shock:
Nee... als ik voor zo'n systeem zou kiezen, zou ik kiezen voor een meetsysteem in de band. Veel veiliger...
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
Plaats reactie