Irritant
Moderator: GVN
eu???mannnen....Waar zijn we mee bezig? Zijn we niet allemaal een beetje "motard"??? Ook onze "collega's" racers en HD-rijders?? We moeten ons niet beter voelen omdat we met een GS of BMW in het algemeen, rijden!Er zijn uitspattingen, ok...maar wij zullen ook wel dingen doen waar andere mensen zich aan storen...En,wees blij dat wij niet zoveel chroom moeten doen blinken!
-
- Berichten: 1292
- Lid geworden op: 27 okt 2004, 19:54
- Woonplaats: Bonheiden
- Locatie: Antwerpen
Het gaat erom dat we in de toekomst niet over de zelfde kam worden geschoren,want dat is het logisch gevolg hiervan......voor 70 procent van de mensen is ne moto ne moto....als er ene lawaai maakt maken ze allemaal lawaai,niets is mooier dan het geluid van een motor met de originele uitlaat
Gisterenavond passeerde zo een bende HD's in oud-Heverlee (een stuk of 15)dit was echt niet mooi en zeker niet om aan te horen..
Gisterenavond passeerde zo een bende HD's in oud-Heverlee (een stuk of 15)dit was echt niet mooi en zeker niet om aan te horen..
Andalousie 09/2018
Ik moet Rodge volledig bijtreden. We zijn toch motards van alle slag? De ene crosst door de bossen, de andere davert per HD of Duc langs terrassen bij mooi weer en nog andere scheuren voor de kick met een R6 of cruisen per RT. We zijn toch één grote familie? Stel je voor dat iedereen dezelfde smaak had? Dan bestond er maar één merk en één model. Iedereen op een Ural?
Bij mij steekt er ook een deftige pijp op mijn VFR. (weliswaar met dBkiller) Ik heb respect voor mijn buren maar in de file merk ik wel degelijk verschil als je moto een beetje meer lawaai maakt. En keuring ach. Laten we onszelf niks wijsmaken... Hoeveel eigenaars van getunede autos hebben thuis een 'bandensetje voor de keuring' liggen?
no offence,
Xavier
PS:. en de enige motards die ik niet afkan zijn de motordieven De duivel hale hen!
Bij mij steekt er ook een deftige pijp op mijn VFR. (weliswaar met dBkiller) Ik heb respect voor mijn buren maar in de file merk ik wel degelijk verschil als je moto een beetje meer lawaai maakt. En keuring ach. Laten we onszelf niks wijsmaken... Hoeveel eigenaars van getunede autos hebben thuis een 'bandensetje voor de keuring' liggen?
no offence,
Xavier
PS:. en de enige motards die ik niet afkan zijn de motordieven De duivel hale hen!
Ninja's Machen Keine Witze !
We zitten een beetje naast de kwestie en die is "is da echt nodig" van zonder (met open) uitlaten te rijden want dat is het wat mij zo bijzonder stoort, dat ze er in de file voor opzij gaan kan goed zijn maar dan kan je een sirene zetten ook dan gaan ze zeker opzij...als je tegenwoordig 60 rijd waar 't 50 is sluiten ze je bijna op en ben je een potentiële kindermoordenaar, maar dit mag dus , twee tolerantiedrempels ...niet???
Genoeg lawaai dan wijkt iedereen, ik lees hier de meest gekke dingen...
kwestie voor mij is dat het geen kl.... beter rijd met die herrie, dat de sound of Amerika (wat die ook moge weze) mij geen snars boeit en dat het flink mijne z... begint uit te hangen meer en meer borden tegen te komen, geen motoren tussen 0800 uur 's ochtends en 2000uur 's avonds en dat heeft maar één oorzaak... herrie van sjees en hobbel moto's
en 't zal er nog niet op verbeteren... wat de keuring aangaat, een motorradschein (misschien fout geschreven) als in Duitsland is een erg leuke oplossing, dan moet je niet na de keuring met andere onderdelen rijden want bij de minste controle hang je... kan ik best mee leven
Genoeg lawaai dan wijkt iedereen, ik lees hier de meest gekke dingen...
kwestie voor mij is dat het geen kl.... beter rijd met die herrie, dat de sound of Amerika (wat die ook moge weze) mij geen snars boeit en dat het flink mijne z... begint uit te hangen meer en meer borden tegen te komen, geen motoren tussen 0800 uur 's ochtends en 2000uur 's avonds en dat heeft maar één oorzaak... herrie van sjees en hobbel moto's
en 't zal er nog niet op verbeteren... wat de keuring aangaat, een motorradschein (misschien fout geschreven) als in Duitsland is een erg leuke oplossing, dan moet je niet na de keuring met andere onderdelen rijden want bij de minste controle hang je... kan ik best mee leven
YOO
Sorry, maar ik kan daar niet mee leven
't Is hier in dit land al erg genoeg gesteld met sommige ministers van mijn kl..... die niet liever doen dan belachelijke, overbodige en onnozele regels in 't leven roepen
Als ge die luide pijpen niet graag hoort PECH.
Misschien zien die mannen ni graag nen BMW op de baan, en ze klagen der toch ook niet over
Leven, en laten leven, dat staat bij mij hoog in 't vaandel geschreven
Immer even vriendelijke groeten, Philip!
Sorry, maar ik kan daar niet mee leven
't Is hier in dit land al erg genoeg gesteld met sommige ministers van mijn kl..... die niet liever doen dan belachelijke, overbodige en onnozele regels in 't leven roepen
Als ge die luide pijpen niet graag hoort PECH.
Misschien zien die mannen ni graag nen BMW op de baan, en ze klagen der toch ook niet over
Leven, en laten leven, dat staat bij mij hoog in 't vaandel geschreven
Immer even vriendelijke groeten, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
-
- Moderator
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:51
- Locatie: Dikkelvenne
- Contacteer:
Koppel, ik denk dat je dat wel wat "onderschat"... ik denk dat we die opmerkingen niet "willen horen"... maar ze geven maar al te graag van jetje op onze mooie beemerkes. Termen zoals "Salonfarhers" en anderen heb ik al horen vallen...Koppel!! schreef:Misschien zien die mannen ni graag nen BMW op de baan, en ze klagen der toch ook niet over
Dus, ieder zijn tweewieler, of het nu een scheurijzer, een racebanaan, een blijtpijp, een stoomboot, een chroomjuweel of een driewieler is... motards zijn we allemaal en verdraagzaamheid maakt de wereld zoveel mooier.
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
-
- Berichten: 1511
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 18:37
- Locatie: Meise (vl-Brabant)
- Contacteer:
"Leven en laten leven"
Ik vrees dat de mensen niet genoeg (zelf)discipline hebben om deze leuze in het vaandel te dragen. Jammer...
"Harley Davidson"
Ik geef toe dat ik een exemplaar van de jaren '50 of '60 graag in mijn garage zou zien staan. Geen vooroordelen tegen die bike.
Jammer dat het imago geschonden is door die nekloze, Wehrmacht gehelmde, stoppelbebaarde (en waarschijnlijk halfdove) bikers.
Trouwens heeft iemand al een biker gezien met Wehrmacht helm op een andere moto dan een Harley.
Just a thought,
Bob
Ik vrees dat de mensen niet genoeg (zelf)discipline hebben om deze leuze in het vaandel te dragen. Jammer...
"Harley Davidson"
Ik geef toe dat ik een exemplaar van de jaren '50 of '60 graag in mijn garage zou zien staan. Geen vooroordelen tegen die bike.
Jammer dat het imago geschonden is door die nekloze, Wehrmacht gehelmde, stoppelbebaarde (en waarschijnlijk halfdove) bikers.
Trouwens heeft iemand al een biker gezien met Wehrmacht helm op een andere moto dan een Harley.
Just a thought,
Bob
Synchro Bob
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
Als iedereen doet wat hij mag en moet ( niet alleen op de motor) dan zijn er véél minder problemen overal. Wetten en reglementen zijn er voor iedereen. Zelfdiscipline ( beetje is genoeg) en consequentie..
In " mijne tijd" leerden we dat o.a nog bij 't leger, maar ja ik ben dan ook al een ouwe z...
Allee jongens ... niet stilvallen ( ook niet met de motor)
In " mijne tijd" leerden we dat o.a nog bij 't leger, maar ja ik ben dan ook al een ouwe z...
Allee jongens ... niet stilvallen ( ook niet met de motor)
Luc daar zegt ge al zoiets, den tijd van den ABL hebben er velen vervloekt maar als het puntje bij het paaltje komt, hebben ze veel bijgeleerd en niet alleen het kuisen en pinten pakken, me dunkt. Zelfdiscipline is een feit waar velen een puntje kunnen aanzuigen.Lucdeepee schreef: In " mijne tijd" leerden we dat o.a nog bij 't leger, maar ja ik ben dan ook al een ouwe z...
Allee jongens ... niet stilvallen ( ook niet met de motor)
Stoffel
Laatst gewijzigd door Stoffel op 02 jun 2005, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
ik moet toegeven, ik zou ook wel een pijpje willen op mijn GS.
Als ik met de R100 van m'n pa (bj 83) op de hort ben ben ik stikjaloers, die sound man! En als de buurman van 3 huizen verder vertrekt 's morgens hoor ik hem zelfs starten onder de douche (ook een ouwe R) en als hij 's avonds thuiskomt hoor ik hem ook, zaaaaalig. Ik geniet gewoon van die ploffen.
Langs den andere kant zijn die ploffen nog beschaafd, akkoord, te luid is te luid.
Als ik met de R100 van m'n pa (bj 83) op de hort ben ben ik stikjaloers, die sound man! En als de buurman van 3 huizen verder vertrekt 's morgens hoor ik hem zelfs starten onder de douche (ook een ouwe R) en als hij 's avonds thuiskomt hoor ik hem ook, zaaaaalig. Ik geniet gewoon van die ploffen.
Langs den andere kant zijn die ploffen nog beschaafd, akkoord, te luid is te luid.
-
- Berichten: 1893
- Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:13
- Woonplaats: Terneuzen
- Locatie: Terneuzen
- Contacteer:
Dus niemand van jullie rijdt ooit maar 1 km te hard (want regels zijn regels)? Niemand van jullie heeft vroeger eens met een mobiletje zitten jengelen aan het gas? Neem me niet kwalijk maar bij sommigen hier krijg ik het idee dat ze roomser willen zijn dan de paus.
Ik hou ook niet van al dat gejengel, vooral van 2-tacten vind ik verschrikkelijk. Ik hou ook niet van dat overdreven sjoppergeluid. ZUllen we het ook eens over die BOOM-cars hebben met overdreven lawaai uit stereo en uitlaat. Echter, het leven is te kort om je overal zo aan te zitten ergeren. Doe gewoon je ding op de manier die het jou goeddunkt en rij met een schoon geweten (als dat op z`n plaats is ).
Ik hou ook niet van al dat gejengel, vooral van 2-tacten vind ik verschrikkelijk. Ik hou ook niet van dat overdreven sjoppergeluid. ZUllen we het ook eens over die BOOM-cars hebben met overdreven lawaai uit stereo en uitlaat. Echter, het leven is te kort om je overal zo aan te zitten ergeren. Doe gewoon je ding op de manier die het jou goeddunkt en rij met een schoon geweten (als dat op z`n plaats is ).
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
-
- Berichten: 1292
- Lid geworden op: 27 okt 2004, 19:54
- Woonplaats: Bonheiden
- Locatie: Antwerpen
Tja open uitlaten hee, heb da op men 1ste japke ook nog gehad vond da mega.
Maar oordoppen zijn geen luxe meer dan, op men tweede japke zijn ik slimmer geworden en niemeer gekocht
Soit op de proef ritten met de GS bij verschillende dealers hadden ze toch wel zo'n blér pijp opgezet zekers, kwerd daar gewoon zot van van da lawaai.
Dus nog ergens anders proef gereden met nen RT, geen open pijpkes zalig die stilte.
Dus em ik nen GS zonder blér pijpen besteld want ik haat dat nu, ik wordt oud kweet het
Ma ieder koopt wat em wilt en rijdt met wat em wilt newaar
Maar oordoppen zijn geen luxe meer dan, op men tweede japke zijn ik slimmer geworden en niemeer gekocht
Soit op de proef ritten met de GS bij verschillende dealers hadden ze toch wel zo'n blér pijp opgezet zekers, kwerd daar gewoon zot van van da lawaai.
Dus nog ergens anders proef gereden met nen RT, geen open pijpkes zalig die stilte.
Dus em ik nen GS zonder blér pijpen besteld want ik haat dat nu, ik wordt oud kweet het
Ma ieder koopt wat em wilt en rijdt met wat em wilt newaar
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid
Ja ik ben lid
-
- Berichten: 5688
- Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
- Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
- Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.
Kan JP wel ergens volgen, moest iedereen blijk geven van gezond verstand, maar dat stelden Luc en Bob al: 't is een illusie te denken dat iedereen dat heeft/gebruikt.
De reactie van Koppel vind ik zwaar uit de bocht gaan: bijzonder egoïstische gedachtengang. De ministers overdrijven ws wel, maar regeltjes leg je meestal op omdat er altijd een aantal zijn die genoeg verstand heeft om het redelijk te houden (jij bent zelf wel een duidelijk voorbeeld). Als ik pech heb omdat ik niet kan leven met jouw lawaai, dan heb jij pech als je niet kan leven met mijn hobby: vrouwtjes van egoïsten naaien. (vergezocht, doch dezelfde logica).
En die "leven en laten leven" voer ik ook hoog in't vaandel, maar door m'n ervaring (beroepshalve) weet ik dat de meeste mensen, ook zij die het pretenderen te kunnen, hiertoe niet in staat zijn. Meer zelfs, het gaat wel op zolang zijzelf niet de "benadeelde" zijn, dan valt er van hun stelling/principe/levensvisie dikwijls nog weinig te merken.
De reactie van Koppel vind ik zwaar uit de bocht gaan: bijzonder egoïstische gedachtengang. De ministers overdrijven ws wel, maar regeltjes leg je meestal op omdat er altijd een aantal zijn die genoeg verstand heeft om het redelijk te houden (jij bent zelf wel een duidelijk voorbeeld). Als ik pech heb omdat ik niet kan leven met jouw lawaai, dan heb jij pech als je niet kan leven met mijn hobby: vrouwtjes van egoïsten naaien. (vergezocht, doch dezelfde logica).
En die "leven en laten leven" voer ik ook hoog in't vaandel, maar door m'n ervaring (beroepshalve) weet ik dat de meeste mensen, ook zij die het pretenderen te kunnen, hiertoe niet in staat zijn. Meer zelfs, het gaat wel op zolang zijzelf niet de "benadeelde" zijn, dan valt er van hun stelling/principe/levensvisie dikwijls nog weinig te merken.
-
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 10 nov 2004, 20:20
- Woonplaats: Sint-Joris-Weert
- Locatie: Sint-Joris-Weert (Vl.Brabant)
Van de les zedenleer op school heb ik het volgende steeds onthouden:
'mijn vrijheid stopt waar iemand anders zijn vrijheid begint'
Klinkt misschien wat moralistisch, maar ik vind het een goede stelregel !
Als je de sound van U motor niet goed klinken vindt, kan je er gerust een Lazer of Remus opzetten, maar moet die db-killer er echt uit ?
En zo zijn er vele voorbeelden : je wil beter gezien worden en je zet dus extra mistlichtjes/verstralers, maar moeten die zo afgesteld worden dat je iedereen verblind ? enz., enz., ...
Een beetje begrip en goede wil (van alle kanten) kunnen wonderen doen.
Als iedereen daar een beetje rekening mee houd zijn we al een heel stuk verder
cu soon, doeiij
p.s. : @relax , wij hebben (blijkbaar) een gemeenschappelijke hobby
(voor mij hoeven ze zelfs niet egoistisch te zijn !)
'mijn vrijheid stopt waar iemand anders zijn vrijheid begint'
Klinkt misschien wat moralistisch, maar ik vind het een goede stelregel !
Als je de sound van U motor niet goed klinken vindt, kan je er gerust een Lazer of Remus opzetten, maar moet die db-killer er echt uit ?
En zo zijn er vele voorbeelden : je wil beter gezien worden en je zet dus extra mistlichtjes/verstralers, maar moeten die zo afgesteld worden dat je iedereen verblind ? enz., enz., ...
Een beetje begrip en goede wil (van alle kanten) kunnen wonderen doen.
Als iedereen daar een beetje rekening mee houd zijn we al een heel stuk verder
cu soon, doeiij
p.s. : @relax , wij hebben (blijkbaar) een gemeenschappelijke hobby
(voor mij hoeven ze zelfs niet egoistisch te zijn !)
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
-
- Berichten: 5688
- Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
- Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
- Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.
Da's ook de reden dat ik iets probeer te doen aan de instelling van m'n lichten. Jij leest te veel topics
Ik schaar me volledig achter jouw stelling ivm vrijheid. 't Is door zij die hier niet verstandig mee omgaan, dat de regelneverij haar bestaansreden heeft. Zij die hierover klagen, zijn dikwijls de oorzaak.
En nu m'n tijd aan nuttiger zaken besteden dan aan cliché-discussies. Ff het forum afschuimen. [/img]
-
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 28 mar 2005, 14:46
en in het jaar 2035...
Benzine bestaat niet meer...we "crossen" rond op een beemer die op batterijen werkt....de chroom of carbon "open pijp" is nu een namaak uit gerecycleerd geperst karton (stukken goedkoper trouwens ) deze doet terug denken aan tijden van weleer (vandaag) toen het gebulder van "de dulle griet" menig persoon de vingers in de oren deed stoppen tot het geweld voorbij was...Amen
Benzine bestaat niet meer...we "crossen" rond op een beemer die op batterijen werkt....de chroom of carbon "open pijp" is nu een namaak uit gerecycleerd geperst karton (stukken goedkoper trouwens ) deze doet terug denken aan tijden van weleer (vandaag) toen het gebulder van "de dulle griet" menig persoon de vingers in de oren deed stoppen tot het geweld voorbij was...Amen
YOO
OK, OK, OK, 't was er over
Mea maxima culpa
Eigenlijk was 't eerder een, véél en véél te emotionele reactie op wat Danny zei i.v.m. dat Duits gedoe "weetikveelwat schein"
De eerste dingen die in me opkwamen waren nml. dat van een zekere minister van verkeer die dreigde met 4X4's te willen bannen uit de stadskernen En dit wegens 't zogezegde hogere verbruik. Wat met premier Guy V. zijne Audi A8 dan, daar steekt ook meer dan een simpel 2 literke in hoor
't Andere was een affaire die ik indertijd voorhad op de technische controle met mijn toendertijd "getunede" auto. Ik had nml. al 2 paar achterste remschijven moeten vervangen omdat deze na 10000km altijd begonnen te scheuren mijne garagist zei me dat dit een "ziekte" was van dat model Ik dus wat rondgeneusd en -gebeld, en bij een importeur van Rallygerief een setje gevonden die toch wat steviger waren, MAAR, deze waren geperforeerd De rest kunt ge al raden zeker: "Nee meneer, da is niet origineel van Renault, dus rode kaart!"
't Feit dat op de remmentestbank mijn auto bijna uit de rollen sprong, doordat deze schijven écht wél keigoed waren deed er niet toe
Ik ben dus zeker voorstander van een "soort" controle van deze items en accessoires, maar dan wel op een manier als de TUV.
Artikel getest en goedgekeurd voor dat type voertuig wordt verkocht met een bewijs van goedkeuring, en wordt dan ook niet over gesproken Artikel gemonteerd zonder bewijs van goedkeuring, pech, rode kaart, dat is de enige manier om 't kaf van 't koren te onderscheiden
Ben beroepsgewijs genoeg getuige geweest van jonge gastjes die hun auto verkrachten d.m.v. verlagingen van -8cm, of kachelbuizen i.p.v. een deftige uitlaat, en dat deze dan ook een gevaar vormen op de weg, hoeft geen uitleg
Nogmaals sorry voor 't uit de bocht gaan, maar ja, emoties spelen een mens al eens parten hé
Grtz, Philip!
P.S. 't was zeker niet persoonlijk aan Danny bedoeld
OK, OK, OK, 't was er over
Mea maxima culpa
Eigenlijk was 't eerder een, véél en véél te emotionele reactie op wat Danny zei i.v.m. dat Duits gedoe "weetikveelwat schein"
De eerste dingen die in me opkwamen waren nml. dat van een zekere minister van verkeer die dreigde met 4X4's te willen bannen uit de stadskernen En dit wegens 't zogezegde hogere verbruik. Wat met premier Guy V. zijne Audi A8 dan, daar steekt ook meer dan een simpel 2 literke in hoor
't Andere was een affaire die ik indertijd voorhad op de technische controle met mijn toendertijd "getunede" auto. Ik had nml. al 2 paar achterste remschijven moeten vervangen omdat deze na 10000km altijd begonnen te scheuren mijne garagist zei me dat dit een "ziekte" was van dat model Ik dus wat rondgeneusd en -gebeld, en bij een importeur van Rallygerief een setje gevonden die toch wat steviger waren, MAAR, deze waren geperforeerd De rest kunt ge al raden zeker: "Nee meneer, da is niet origineel van Renault, dus rode kaart!"
't Feit dat op de remmentestbank mijn auto bijna uit de rollen sprong, doordat deze schijven écht wél keigoed waren deed er niet toe
Ik ben dus zeker voorstander van een "soort" controle van deze items en accessoires, maar dan wel op een manier als de TUV.
Artikel getest en goedgekeurd voor dat type voertuig wordt verkocht met een bewijs van goedkeuring, en wordt dan ook niet over gesproken Artikel gemonteerd zonder bewijs van goedkeuring, pech, rode kaart, dat is de enige manier om 't kaf van 't koren te onderscheiden
Ben beroepsgewijs genoeg getuige geweest van jonge gastjes die hun auto verkrachten d.m.v. verlagingen van -8cm, of kachelbuizen i.p.v. een deftige uitlaat, en dat deze dan ook een gevaar vormen op de weg, hoeft geen uitleg
Nogmaals sorry voor 't uit de bocht gaan, maar ja, emoties spelen een mens al eens parten hé
Grtz, Philip!
P.S. 't was zeker niet persoonlijk aan Danny bedoeld
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
zaak afgesloten dan maar ('t is groots openbaar te erkennen dat je erover ging ) de TUV keuring is ook dat wat ik bedoel en op het motorrad paspoortje staan ook de delen vermeld die je mag plaatsen en die gekeurd zijn voor dat model...Ik ben dus zeker voorstander van een "soort" controle van deze items en accessoires, maar dan wel op een manier als de TUV.
Artikel getest en goedgekeurd voor dat type voertuig wordt verkocht met een bewijs van goedkeuring, en wordt dan ook niet over gesproken Artikel gemonteerd zonder bewijs van goedkeuring, pech, rode kaart, dat is de enige manier om 't kaf van 't koren te onderscheiden
Ben beroepsgewijs genoeg getuige geweest van jonge gastjes die hun auto verkrachten d.m.v. verlagingen van -8cm, of kachelbuizen i.p.v. een deftige uitlaat, en dat deze dan ook een gevaar vormen op de weg, hoeft geen uitleg
enneh Philip ik heb een dik vel (denk dat toch) en 't is hier toch een forum om ideeën uit te wisselen en discussiëren he !!!
de vergelijkingen met Johnny cars en andere zijn niet aan de orde 't gaat over motards, het nodig zijn van open uitlaten en 't feit dat we geband worden uit straten waarvan ik weet dat ze heerlijk zijn om door te rijden... ben ik heiliger dan de Paus geenszins... maar er is voor mij geen enkele reden om dat gerammel goed te praten...