Hallo,
Ik kocht me een aantal weken terug een R100RT van '82. Leuke machine maar toch al wat probleempjes mee gehad. (nieuwe koppeling, voorrem revisie...). Nu staat hij redelijk in orde buiten mijn standlicht dat niet brand . Ik heb de koplamp gedemonteerd en zag dat er geen kabels aangesloten waren op het lampje van het standlicht. Nu is m'n vraag weet iemand welke kabeltjes ik op het standlicht moet aansluiten. Want heb er geen benul van.
R100RT elektrisch schema
Moderator: GVN
-
desertfreak
- Contacteer:
Re: R100RT elektrisch schema
ja ik weet dat
bel maar ff
ik loods je er wel door
bel maar ff
ik loods je er wel door
ADV 2014
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
-
Frank Van Herck
Beste,
Zitten de draden voor het standlicht niet in de lichtbalk boven de koplamp in de kuip bij een RT? Ik weet dat dit bij een RS het geval was. Je kunt van daar aftappen om het standlicht in de koplamp te laten branden. Dit geeft m.i meer zichtbaarheid wanneer je om de batterij te sparen (bij korte ritten bv.) op standlicht zou rijden.
MVG,
Frank
Zitten de draden voor het standlicht niet in de lichtbalk boven de koplamp in de kuip bij een RT? Ik weet dat dit bij een RS het geval was. Je kunt van daar aftappen om het standlicht in de koplamp te laten branden. Dit geeft m.i meer zichtbaarheid wanneer je om de batterij te sparen (bij korte ritten bv.) op standlicht zou rijden.
MVG,
Frank
Ik vind het echt sjiek dat jullie me willen helpen!!!
Ik heb m'n R100 gekocht met kuip er af en alle draden zitten mooi weggeborgen achter de lamp. En zie niet direct losse draden zitten boven koplamp.
p.s. Hoe geraak ik aan je tel nr desert freak?
mail?
Ik heb m'n R100 gekocht met kuip er af en alle draden zitten mooi weggeborgen achter de lamp. En zie niet direct losse draden zitten boven koplamp.
p.s. Hoe geraak ik aan je tel nr desert freak?
mail?
-
Frank Van Herck
Volgens het schema dat ik van de R100RT 1983/1984 modellen zou het een groen-zwarte draad zijn voor het parkeerlicht alsook voor de 1979/1980 modellen dus ik denk dat als je met een stroomtester de groen-zwarte draden eens uitmeet dat er niet te veel vonken en rook zullen ontstaan. Succes!
-
desertfreak
- Contacteer:
you've got mail....
ADV 2014
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro
R100/7 caferacer
R100GS padak
R100GS padak marlboro