opleiding gezocht

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
walterl
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2009, 08:56

opleiding gezocht

Bericht door walterl »

Ik heb een paar dagen geleden een R 1200 RT aangekocht en heb nog niet zoveel rijervaring met deze geweldige machine, iedereen verklaart mij een Beetje zot, van onmiddellijk met een zulke zware motor te herbegingen. na 15 jaar geleden met een kawa 500 te hebben gereden maar ja ik ben er verliefd op geraakt en ben nu op zoek naar iemand die me wat rijopleiding zou kunnen geven om mijn vertrouwen wat op te bouwen kan er mij iemand helpen?
sportive groetjes,
xantingo
Berichten: 604
Lid geworden op: 12 feb 2006, 21:37
Woonplaats: Wechelderzande
Locatie: Antwerpen / Wechelderzande
Contacteer:

Re: opleiding gezocht

Bericht door xantingo »

Een aanrader: VROM

Eventueel eerst eens langsgaan bij STAM voor een gratis screening (er is er nog een op 15 augustus in Brasschaat).
Afbeelding ...R1200RT... Afbeelding Afbeelding.....
Bob
Berichten: 1597
Lid geworden op: 29 jan 2005, 16:36
Woonplaats: Antwerpen
Locatie: Antwerpen

Re: opleiding gezocht

Bericht door Bob »

Opleidingscheques bestellen en een goede instructeur contacteren. Hier op 't forum dwalen er wel enkele rond. Tik eens een trefwoord in als zoekopdracht, of bekijk de avatars van de forumleden eens goed, dan vind je ze wel. 'k Ga evenwel geen namen noemen, want enerzijds wordt publiciteit op het forum niet door iedereen even erg gewaardeerd en anderzijds maak je beter zelf een definitieve keuze. Succes alvast met de moto (inderdaad een geweldige machine zoals je schrijft) en proficiat met je initiatief om wat bij te scholen.
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - Nu: R1250RS
walterl
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jul 2009, 08:56

Re: opleiding gezocht

Bericht door walterl »

Bedankt voor de goede raad ik zal morgen al contact opnemen en al inschrijven voor screening
Tommeke
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 apr 2006, 22:09
Locatie: Kluisbergen

Re: opleiding gezocht

Bericht door Tommeke »

In mijn ogen kan de RT een prima beginnersmachine zijn. Die motor laat zich alle kanten oprijden. Ik reed met zijn voorganger (R1150RT) heel wat jongens los in de Alpen of op Croix, de motor biedt veel comfort en is een leuke reisgezel...
Wat de opleidingen betreft, er zijn er zoveel: Aktief - VROM - Goedmotorrijden - ... Het systeem van de opleidingscheques, waarbij de helf betaald wordt door de staat is natuurlijk mooi meegenomen, maar niet alle organisaties aanvaarden de cheques...
Beter het stuur vast met twee handen, dan op de grond met al je tanden*
John
Berichten: 4594
Lid geworden op: 28 sep 2004, 12:59
Woonplaats: Essen
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: opleiding gezocht

Bericht door John »

Van waar is onze nieuwbakken brommerrijder? :wink:
Plaats reactie