en madam met de zwarte t-shirt geraakt blijkbaar wel gemakkelijk over zo'n rolletje (die eigenlijk toch niet zo smal zijn he
J
Moderator: GVN
Tja, Jo, ik houd mijn vrouwke lenig door te expirimenteren met de Kama Sutra héJ schreef:nice pics zo'n twee offroad moto's![]()
![]()
![]()
![]()
en madam met de zwarte t-shirt geraakt blijkbaar wel gemakkelijk over zo'n rolletje (die eigenlijk toch niet zo smal zijn he![]()
)
J

Zeer knappe foto zulle. Mooi het zeetje bij zonsondergang

Tja...dat komt ervan hé al je met een RT gaat rijden tussen donker en klaren...Mario GS schreef:Haaa,
Nu weet ik wie een foto nam van ons op den dijk van Raversijde tussen Oostende & Middelkerke.![]()
PS: wij dachten eerst dat ge nen politieagent was die de jetskiers a t'opwachten was.

Luc is dat de overkant van cap blanc nez?edargpu schreef:Héél schoon P@trick. Waar hebekikdanoggezien
Denk niet dat je die plek vanop de witte neus kan zien... Ook niet vanop de grijzecarlo50 schreef:Luc is dat de overkant van cap blanc nez?edargpu schreef:Héél schoon P@trick. Waar hebekikdanoggezien
als ik me niet vergis zijn het de zeven zusjescarlo50 schreef:Luc is dat de overkant van cap blanc nez?edargpu schreef:Héél schoon P@trick. Waar hebekikdanoggezien
Juist, die liggen daar in de verte... Deze foto werd genomen vanop Beachy Head.platte vis schreef:als ik me niet vergis zijn het de zeven zusjescarlo50 schreef:Luc is dat de overkant van cap blanc nez?edargpu schreef:Héél schoon P@trick. Waar hebekikdanoggezien![]()
(efkes googlen naar "seven sisters")
grtz
kris
Je doet ons weer watertanden.p@rick schreef:Gisteren nog eens met 'n zak goei sandwichkes naar m'n favoriete picknickplekje gereden![]()
Ieder om beurt is niets teveel hélucsa schreef:Je doet ons weer watertanden.p@rick schreef:Gisteren nog eens met 'n zak goei sandwichkes naar m'n favoriete picknickplekje gereden![]()

Conclusie => HP2 rijders hebben goei ogenPatrick HP2 schreef:De klok op de kerktoren toont veschillende tijden aan beide zijden.