Pier Kloeffe-rit 13 SEPTEMBER 2009
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Pier Kloeffe-rit 13 SEPTEMBER 2009
Op 13 september 2009 is het weer zover : de tweede Pier Kloeffe rit met vertrek en aankomst in De Panne!
Opnieuw hebben wij gezorgd voor een vlotte toertocht met heel wat afwisseling tussen België en Frankrijk, Vlaanderen en Frans-Vlaanderen. Een mix van veel natuurschoon, schitterende landschappen, bossen en de zee. Deze rit is absoluut geschikt voor elk type motor en strekt zich uit over een afstand van rond de 250Km.
Exclusief voor deze dag wordt aan onze Club de toelating verleend om op de Leopold-I-Esplanade met onze moto's te rijden. De inschrijvingen gebeuren in het restaurant IMPERIAL, vlak aan het Leopold-I monument, waar er genoeg plaats is om honderden bolides te stallen.
Samenkomst alhier vanaf 9u30. Vertrek om 10uur !
Tijdens de rit is er een tussenstop voorzien in restaurant Ch'ti Charivari te Wimereux, 84 Avenue Mitterand, met de mogelijkheid om er een maaltijd te nemen. Een speciaal BMW-Clubmenu van €15 wordt aangeboden : mosselen met frietjes + assiette gourmande (dessertbord met o.a.taart,ijscrème,...)+koffie. Parking voor de motoren is voorzien! Inschrijving is aanbevolen voor de rit.
Ook dit jaar kunnen wij rekenen op een aantal prachtige prijzen die onder de deelnemende BMW-clubleden zullen verloot worden na de rit bij de aankomst in De Panne : een luxe-arrangement <<Kreeft met Champagne MOËT&Chandon>> voor 2 personen aangeboden door de IMPERIAL alsook diverse sweaters aangeboden door GSM-fabrikant NOKIA.
Deze rit zal zowel beschikbaar zijn op ROADBOOK (ter plaatse) als via GPS-file (ledenforum of mail).
Wij hopen op uw massale aanwezigheid.
Tot 13 september !!!
Opnieuw hebben wij gezorgd voor een vlotte toertocht met heel wat afwisseling tussen België en Frankrijk, Vlaanderen en Frans-Vlaanderen. Een mix van veel natuurschoon, schitterende landschappen, bossen en de zee. Deze rit is absoluut geschikt voor elk type motor en strekt zich uit over een afstand van rond de 250Km.
Exclusief voor deze dag wordt aan onze Club de toelating verleend om op de Leopold-I-Esplanade met onze moto's te rijden. De inschrijvingen gebeuren in het restaurant IMPERIAL, vlak aan het Leopold-I monument, waar er genoeg plaats is om honderden bolides te stallen.
Samenkomst alhier vanaf 9u30. Vertrek om 10uur !
Tijdens de rit is er een tussenstop voorzien in restaurant Ch'ti Charivari te Wimereux, 84 Avenue Mitterand, met de mogelijkheid om er een maaltijd te nemen. Een speciaal BMW-Clubmenu van €15 wordt aangeboden : mosselen met frietjes + assiette gourmande (dessertbord met o.a.taart,ijscrème,...)+koffie. Parking voor de motoren is voorzien! Inschrijving is aanbevolen voor de rit.
Ook dit jaar kunnen wij rekenen op een aantal prachtige prijzen die onder de deelnemende BMW-clubleden zullen verloot worden na de rit bij de aankomst in De Panne : een luxe-arrangement <<Kreeft met Champagne MOËT&Chandon>> voor 2 personen aangeboden door de IMPERIAL alsook diverse sweaters aangeboden door GSM-fabrikant NOKIA.
Deze rit zal zowel beschikbaar zijn op ROADBOOK (ter plaatse) als via GPS-file (ledenforum of mail).
Wij hopen op uw massale aanwezigheid.
Tot 13 september !!!
-
Nahoj
Re: Pier Kloeffe-rit 13 SEPTEMBER 2009
kheb al gehoord dat dit 1 van de betere ritten is!
dus ik zal zeker eens een kijkje komen nemen!
tot dan
johan en elsie
dus ik zal zeker eens een kijkje komen nemen!
tot dan
johan en elsie
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Had al een rood bolleke gezet in mijn agenda
R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Hier heb ik ook wel zin in. Ik veronderstel dat dit enkel toegankelijk is voor BMW MC Vl. leden? Ik zal mij dan eens snel moeten lid maken zeker
Ik kan dan ook eens mijn zus in De Panne gaan bezoeken...
gr,
Ik kan dan ook eens mijn zus in De Panne gaan bezoeken...
gr,
BMW R1200GS Adventure (09/2011)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Vespa GTS 125ie Super - Montebianco (2010)
Heb ze net omgezet voor de Tommers en ik kan beamen dat het idd weer een hele mooie is. Er zijn helemaal geen afwijkingen te vermelden, dus dat komt pico bello in orde 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Effe laten weten dat vandaag, bij dit schitterende weer trouwens, de Pier Kloeffe-rit eens wordt gereden aan de hand van het roadbook. Twee testrijders, die de route absoluut niet kennen, gaan ervoor zorgen dat het roadbook in zijn "definitieve vorm" kan gegoten worden... Kwestie dat het in orde is hé!
Het wordt zeker de moeite... dat beloof ik jullie !!!
Het wordt zeker de moeite... dat beloof ik jullie !!!
Voila, straks mogen de kindjes weer naar't school en wij beginnen over een aantal uurtjes aan de maand september.
Tussendoor nog even melden dat de GPS-routes daags voordien zullen ter beschikking zijn via de welgekende Ledenzone. Onze Webmaster zal hiervoor zorgen dat alles kan gedownload worden. Op de dag zelf zal er natuurlijk ook een roadbook ter beschkking worden gesteld.
Rijders en passagiers die het
Clubmenu van 15 Euro wensen te nuttigen bij de tussenstop ( bestaande uit mosselen met frietjes met nadien een dessertbord met o.a. taart, ijscrème,... + koffie, kunnen dit bij de inschrijving meedelen.
Diegenen die de tekst in het Clubjournaal over het hoofd zagen in verband met toegang op de autovrije Esplanade toch nog even meedelen dat al onze motoren tijdens het evenement op de Esplanade mogen rijden. Er is eveneens ruimte zat om de bolides te parkeren! Er werd ons hiervoor speciaal een vergunning verleend!
Samenkomst : vanaf 9u30 ! Gewoon op de Esplanade rijden in de richting van de Zee, tot bij het restaurant "Imperial", LINKS gelegen naast het Leopold-I-monument, bijna op het strand. Vertrek aldaar vanaf 10uur !
Tot 13 september dan ...
Tussendoor nog even melden dat de GPS-routes daags voordien zullen ter beschikking zijn via de welgekende Ledenzone. Onze Webmaster zal hiervoor zorgen dat alles kan gedownload worden. Op de dag zelf zal er natuurlijk ook een roadbook ter beschkking worden gesteld.
Rijders en passagiers die het
Diegenen die de tekst in het Clubjournaal over het hoofd zagen in verband met toegang op de autovrije Esplanade toch nog even meedelen dat al onze motoren tijdens het evenement op de Esplanade mogen rijden. Er is eveneens ruimte zat om de bolides te parkeren! Er werd ons hiervoor speciaal een vergunning verleend!
Samenkomst : vanaf 9u30 ! Gewoon op de Esplanade rijden in de richting van de Zee, tot bij het restaurant "Imperial", LINKS gelegen naast het Leopold-I-monument, bijna op het strand. Vertrek aldaar vanaf 10uur !
Tot 13 september dan ...
Toerritrijders,
Gaat er iemand van "de ploeg van Antwerpen"?
Waar en hoe laat is het verzamelen geblazen?
Ik ben al aan het aftellen, de weergoden beloven een mooie droge dag met aangename temperaturen.
En de rit blijkt ook in orde te zijn (cfr WimLT).
Wat moet een mens nog meer hebben?
tot dan...
Tricky
Gaat er iemand van "de ploeg van Antwerpen"?
Waar en hoe laat is het verzamelen geblazen?
Ik ben al aan het aftellen, de weergoden beloven een mooie droge dag met aangename temperaturen.
Wat moet een mens nog meer hebben?
tot dan...
Tricky
niemand?
-
De KorreRT
De mannen van Antwerpen zijn nog op reis met den Bosse en Rosse
Gentenaars (of wijde omgeving) die zondag buiten mogen?
Misschien ergens afspreken?
Wally
Misschien ergens afspreken?
Wally
Leven is het meervoud van lef!
Wally ik en Carlo passeren tegen 08h15 ongeveer het bezinestation van Drongen op de E40. Kunnen we misschien daar afspreken?
MIJN GEDACHT !!!! (zou Balthazar Boma zeggen...)tricky schreef:Toerritrijders,
tot dan...
Tricky
en ook zonder de inschatting van onze "kenner" <<WimLT>> zàl de rit dik in orde zijn !!!
Nu alleen nog hopen dat het droog blijft...
Yep, zal in drongen staan tegen 8u.
Cu
W
Cu
W
@ Dennis,
Sorry, k'zal er dit jaar niet bij kunnen zijn. Andere verplichtingen houden mij van deze mooie rit weg.
Veel succes.
Grtn P@ul
Sorry, k'zal er dit jaar niet bij kunnen zijn. Andere verplichtingen houden mij van deze mooie rit weg.
Veel succes.
Grtn P@ul
Motorcycle always a trusty friend
Awel se, we gaan proberen om ook tegen 8u15 in Drongen te zijn.
Grtz,
LudwiGSA
Grtz,
LudwiGSA
nog niets op de ledenzone...
W
W
-
Carlo~IT
de route staat al in mijn gps tot morgen dan

4 RUOTE SPOSTANO IL CORPO 2 MUOVONO L'ANIMA
cu there!
hopelijk is er ergens een groepje met vlotte rijstijl om bij aan te pikken
hopelijk is er ergens een groepje met vlotte rijstijl om bij aan te pikken
BMW1200GS
Aan de organisatoren, een dikke proficiat!
Persoonlijk vond ik dit de "beste" rit die ik al heb gereden met de BMW-club
Vlotte stuurbanen, geen druk verkeer (lees koekblikken, bikers, etc),
zonder al te veel stoplichten, noch flitspalen (allé ik heb die toch niet gezien!).
Ben wel tegengehouden door de "franse-gendarmerie"
! Maar 't viel mee, ik deed alsof ik geen frans
verstond
, en hij kon zeker geen nederlands
!
Ik was voorbij een stopbord gereden ZONDER mijn twee voeten aan de grond te hebben gezet!!!
Ik heb een poging gedaan om hem uit te leggen dat ik wel een "surplaske" heb gedaan van wel 10 volle seconden.
'K mocht verder als ik beloofde in de toekomst altijd volledig te stoppen en men TWEE voeten aan de grond te zetten.
Fijne dag gehad, pic's volgen. Mar dat zal iets voor morgenavond zijn vrees ik.
gr
Tricky
Persoonlijk vond ik dit de "beste" rit die ik al heb gereden met de BMW-club
Vlotte stuurbanen, geen druk verkeer (lees koekblikken, bikers, etc),
zonder al te veel stoplichten, noch flitspalen (allé ik heb die toch niet gezien!).
Ben wel tegengehouden door de "franse-gendarmerie"
verstond
Ik was voorbij een stopbord gereden ZONDER mijn twee voeten aan de grond te hebben gezet!!!
Ik heb een poging gedaan om hem uit te leggen dat ik wel een "surplaske" heb gedaan van wel 10 volle seconden.
'K mocht verder als ik beloofde in de toekomst altijd volledig te stoppen en men TWEE voeten aan de grond te zetten.
Fijne dag gehad, pic's volgen. Mar dat zal iets voor morgenavond zijn vrees ik.
gr
Tricky
Inderdaad leuk ritje met vlotte stuurwegen en op Frans grondgebied nergens vastgereden in druk verkeer. De start en aankomstlocatie mocht er ook wezen.
Een dikke pluim voor de organisatoren en dankjewel aan de aangename compagnie.
Dieje Franse vlijtige flik zijn we ook tegengekomen. Aan een stopbord moeten beide voeten op de grond meneer en geen surplaske ! Op dat kruispunt zijn al motards doodgereden die niet gestopt zijn ... In zo een overzichtelijke bocht moet het al zeer slecht lopen om een auto bij een surplaske niet zien aan te komen maar allez. Als voorrijder was ik volgens de man in kwestie verantwoordelijk voor 6 boetes van 90 Euro. Beleefd in het Frans mea culpa geslagen (en niet luidop gezegd wat ik dacht) en we mochten verder zonder boete.
De rit huiswaarts was iets minder. Eerst een kwartier verloren aan plopsaland en daarna file van Jabbeke tot Gent. Bij het filefilteren ook een stuk van onze groep kwijtgesukkeld. Bij deze mijn excuses en ik hoop dat iedereen goed thuisgeraakt is.
Greetz,
LudwiGSA
Een dikke pluim voor de organisatoren en dankjewel aan de aangename compagnie.
Dieje Franse vlijtige flik zijn we ook tegengekomen. Aan een stopbord moeten beide voeten op de grond meneer en geen surplaske ! Op dat kruispunt zijn al motards doodgereden die niet gestopt zijn ... In zo een overzichtelijke bocht moet het al zeer slecht lopen om een auto bij een surplaske niet zien aan te komen maar allez. Als voorrijder was ik volgens de man in kwestie verantwoordelijk voor 6 boetes van 90 Euro. Beleefd in het Frans mea culpa geslagen (en niet luidop gezegd wat ik dacht) en we mochten verder zonder boete.
De rit huiswaarts was iets minder. Eerst een kwartier verloren aan plopsaland en daarna file van Jabbeke tot Gent. Bij het filefilteren ook een stuk van onze groep kwijtgesukkeld. Bij deze mijn excuses en ik hoop dat iedereen goed thuisgeraakt is.
Greetz,
LudwiGSA
-
Carlo~IT
mooi rit bedankt jammer voor de file en terugkom maar alles goe verlopen we zijn goe thuis geraakt merci ook aan de compagnie tot de volgende keer zeker!!!
4 RUOTE SPOSTANO IL CORPO 2 MUOVONO L'ANIMA
Pracht van een rit en ja in de file geraken we elkaar soms kwijt he, maar toch veilig thuis gekomen, en voor die gendarmen ja die werken misschien ook niet graag op een zondag