In de UNflaged route staan alleen nog de waypoints en uiteraard begin- en eindpunt, maar alle vlaggetjes zijn eruit weggefilterd. Dus geen onnodige instructies meer (gesproken als visueel). Je mag dan wel niet meer laten herberekenen, want dan krijg je uiteraard een héél andere route: de snelste route tot het volgende waypoint en als die er niet instaan ineens naar het eindpunt. Vooral als het een "zuivere" route is is er geen enkel probleem. Een route die zichzelf één of meerdere keren kruist kan wel eens probs geven. Ik laad trouwens ook altijd de gevlagde route.Jo De Paepe schreef:@ Wim LT, wat is het verschil tussen een route gewoon en ene unflagged ?
Bij de 660 kan je een route ineens op het toestel plaatsen en zulke routes herberekend hij niet alvorens ze op te starten.Wanneer ik echter de route eerst op SD-kaartje zou zetten om ze later te importeren, kan ik het ook wel schudden. Op toestellen die ALTIJD de routes herberekenen wanneer je ze importeert, kan je ze dan ook niet gebruiken (vermoed ik sterk).
Je ziet écht wel het verschil in Mapsource