Nieuw alarm op R1200RT

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
fireman_belgium
Berichten: 132
Lid geworden op: 01 okt 2004, 01:15
Locatie: Puurs
Contacteer:

Nieuw alarm op R1200RT

Bericht door fireman_belgium »

Ik heb op mijn nieuwe R1200RT ook een alarm af fabriek gekozen zoals op mijn oude R850RT maar nu heb k ondervonden dat als het alarm afgaat er enkel korte biepjes weerklinken en niet zoals op de oude een sirene, ook geeft het alarm geen biepjes meer als je het aanzet enkel als je m op de stand vervoer zet (dwz de stand die men gebruikt op bv de motor per trein te transporteren). Kan dit nog gewijzigt worden zodat er toch een sirene weerklinkt, en k toch hoor via de korte biepjes dat m aanstaat ? Ook is het zendbereik een stuk minder als bij de oude, men moet er bijna pal gaan voorstaan voordat m werkt :evil:
rdk1960
Berichten: 28
Lid geworden op: 07 jun 2005, 20:22

zie handleiding

Bericht door rdk1960 »

je kan het alarm naar je persoonlijke keuze instellen. Alarm automatisch nadat je kontakt hebt afgezet of manueel. Dit met of zonder geluid en zelfsc met keuze van geluid. Zie hiervoor je handleiding.
Leef vandaag - denk niet aan morgen - maar vergeet overmorgen niet !
Shulty
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2004, 23:55
Woonplaats: Gooreind / Wuustwezel
Locatie: Gooreind / Wuustwezel

Re: zie handleiding

Bericht door Shulty »

rdk1960 schreef:je kan het alarm naar je persoonlijke keuze instellen. Alarm automatisch nadat je kontakt hebt afgezet of manueel. Dit met of zonder geluid en zelfsc met keuze van geluid. Zie hiervoor je handleiding.
Klopt, heb dit ook gedaan naar m'n eigen wensen...alleen die sirene gaat niet lukken, er zit alleen maar zo'n luide bieptoon op...enerverend wel, maar niet echt luid :(

Greetz,
Peter :wink:
R1150GSA '04
R1200GSA '10
doov
Berichten: 55
Lid geworden op: 18 okt 2004, 22:59
Locatie: Rotterdam

Re: zie handleiding

Bericht door doov »

Shulty schreef:
rdk1960 schreef:je kan het alarm naar je persoonlijke keuze instellen. Alarm automatisch nadat je kontakt hebt afgezet of manueel. Dit met of zonder geluid en zelfsc met keuze van geluid. Zie hiervoor je handleiding.
Klopt, heb dit ook gedaan naar m'n eigen wensen...alleen die sirene gaat niet lukken, er zit alleen maar zo'n luide bieptoon op...enerverend wel, maar niet echt luid :(

Greetz,
Peter :wink:
Probeer het nogmaals. Het is mij ook gelukt. De standaardtoon is niet echt afschrikwekkend. Het alternatief is dat wel.
Plaats reactie