KALENDER NU LEVERBAAR, BESTEL SNEL --> 68 stuks
Moderator: GVN
KALENDER NU LEVERBAAR, BESTEL SNEL --> 68 stuks
Hé
Vorig jaar hebben we met een aantal forumleden een forumkalender 2009 gemaakt. Via een forumlid krijg ik nu de vraag of er weer een kalender gemaakt wordt. Vandaar de vraag: WIE WIL ER WEER EEN FORUMKALENDER? we zitten nu (18-12) op 68 stuks
--fotoinzendingstermijn is gesloten ----
Kalenders kunnen NU ONLINE besteld worden, u kunt kiezen:
de kalender afhalen op een regio-avond, of de kalender per post thuis af te laten leveren.
Kosten:Euro 15,-- per stuk, ex. eventuele verzendkosten.
Via de link hieronder kun je de kalender bekijken en bestellen.
BESTELLEN
Vorig jaar hebben we met een aantal forumleden een forumkalender 2009 gemaakt. Via een forumlid krijg ik nu de vraag of er weer een kalender gemaakt wordt. Vandaar de vraag: WIE WIL ER WEER EEN FORUMKALENDER? we zitten nu (18-12) op 68 stuks
--fotoinzendingstermijn is gesloten ----
Kalenders kunnen NU ONLINE besteld worden, u kunt kiezen:
de kalender afhalen op een regio-avond, of de kalender per post thuis af te laten leveren.
Kosten:Euro 15,-- per stuk, ex. eventuele verzendkosten.
Via de link hieronder kun je de kalender bekijken en bestellen.
BESTELLEN
Laatst gewijzigd door KLT-SE op 19 dec 2009, 00:39, 18 keer totaal gewijzigd.
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

-
- Contacteer:
Re: Forumkalender ja/nee ???
Ik wil er wel terug eentje, maar 't probleem is dat ik zelf geen tijd heb om er aan mee te werken.
Heb het al druk genoeg
Heb het al druk genoeg

To boldly go where no tasmanian has gone before ...

Niet dat ik hem vorig jaar niet mooi vond hoor René, maar dit jaar blijf ik bij mijn standpunt: als er niet voldoende ruimte is om per dag te noteren, die grote lelijke witte vlakken zeg maar, dan hoeft het voor mij niet. Versiering heb ik hier al genoeg aan de muren hangen. Ik wil hem nuttig kunnen gebruiken en dat ging op de vorige toch nog niet echt. Onze ritten en andere to do's en afspraken heb ik nog steeds op een andere (ook aangekochte) kalender moeten doen ! Ik weet dat hij dan qua lay-out een stuk de dieperik ingaat, maar so be it. Just my 2cnts, hé 

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

-
- Contacteer:
Yep,
Ik wil best wel terug een kalender en ik wil ook wel terug meewerken voor de bedeling
Houdoe
Ik wil best wel terug een kalender en ik wil ook wel terug meewerken voor de bedeling

Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L

En ik ben bereid wat fotowerk aan te leveren zoals de vorige keren ...
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
Ik heb ook al wat foto's klaar liggen.
en vanzelfsprekend wil ik er ook weer ééntje om aan de muur te hangen
en vanzelfsprekend wil ik er ook weer ééntje om aan de muur te hangen
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
-
- Contacteer:
Alleen als ik er zelf weer op sta!
(zoals op de vorige, waarvan het fotoke iedere maand mee verhuist
)

-
Wil er best ook weer eentje maar dan volg ik wel het standpunt van de Wim

En uiteraard ook onder voorwaarde dak er tenminste......keer op staWimLT schreef:Niet dat ik hem vorig jaar niet mooi vond hoor René, maar dit jaar blijf ik bij mijn standpunt: als er niet voldoende ruimte is om per dag te noteren, die grote lelijke witte vlakken zeg maar, dan hoeft het voor mij niet.

EdargpuJohn schreef:Alleen als ik er zelf weer op sta!![]()
(zoals op de vorige, waarvan het fotoke iedere maand mee verhuist
)

Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
- Contacteer:
Yep,
René, kun je ons misschien nog enkele voorbeelden geven van kalenders:idea:
Houdoe
René, kun je ons misschien nog enkele voorbeelden geven van kalenders:idea:
Houdoe
Laatst gewijzigd door pvde op 16 nov 2009, 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L

IK wil er wel eentje. De mijne blijft onbeschreven dus hoe hij eruit gaat zien speelt minder rol voor mij, 't is gewoon een hebbedingetje

-
- Contacteer:
WIE WIL ER WEER EEN FORUMKALENDER? ik wil er 2, en hoe hij eruit ziet speelt voor mij ook geen rol.
WIE WIL ER WEER MEEHELPEN MET DE TOT STANDKOMING HIERVAN? en daarvoor heb ik spijtig genoeg geen tijd voor.
Bougimain
WIE WIL ER WEER MEEHELPEN MET DE TOT STANDKOMING HIERVAN? en daarvoor heb ik spijtig genoeg geen tijd voor.
Bougimain

-
Ja graag, ik vond het al jammer dat we ten einde zijn met deze kalender
-
- Contacteer:
En dat het maar vlug december is want de kalender op mijn werk staat juist voor mijne neus en ben ik verplicht van gans de maand November te kijken naar BiemeRT nu WimLt. PFfffffffffffffff

Bougimain

Bougimain

Goe dat ge 't zegt ! Had hem zelf nog niet omgedraaid !
SCHOOOOOOON maand ..... november

SCHOOOOOOON maand ..... november

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.

-
... aan de knikker WimKrijg het schijt van de maand November

Zundapp KS50 - Suz GT380 - Suz GT750 - Kawa Z1000 - Yam RD500 - Yam Majesty 250 - Suz Bandit 1200S - Bmw R1150Rt - Bmw R1200 GSA - Bmw C650GT - Vespa 125LX
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
DomDom RiderI & II
Zümo 550 en XT
Lid,natuurlijk !
Ik vond de vorige goed en indien er terug eene komt koop ik hem opnieuw. En waarschijnlijk ook een paar voor enkele motorkameraden die hem ook mooi vinden. Als er foto's nodig zijn kan ik daarbij wel helpen.
grtz,
kris
grtz,
kris
Hela,
De bestellers/helpers van het eerste uur bedankt! Zoals jullie begrijpen moeten er wel een redelijk aantal verkocht worden om quitte te spelen.
Als er nog wat geïnteresseerden bij komen kunnen we misschien een lijst maken en het aantal bestellers bijhouden. Het zou mooi zijn als we weer een leuke kalender konden maken. -- Groeten KLT-SE
De bestellers/helpers van het eerste uur bedankt! Zoals jullie begrijpen moeten er wel een redelijk aantal verkocht worden om quitte te spelen.
Als er nog wat geïnteresseerden bij komen kunnen we misschien een lijst maken en het aantal bestellers bijhouden. Het zou mooi zijn als we weer een leuke kalender konden maken. -- Groeten KLT-SE
Laatst gewijzigd door KLT-SE op 27 nov 2009, 09:45, 9 keer totaal gewijzigd.
2007 - 2012 K1100 LT/se #0012 5-'94 >123.123 km | 2012 - heden R1200 GS | lid BMW MC VL

-
Ik wel ook wel een kalender.
2003-2011 F650-R1100GS-C1-R1150RT-K1200GT-R1200GS'04-HP2 Mega Moto
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...
2011-...R1200GS '04
2011-....Trek Madone...

KLT-SE schreef:WIE WIL ER WEER EEN FORUMKALENDER? aantal nu: 17
Tazke - WimLT - pvde - pvdk- GStephen - John - Edargpu - Frank - K - Bougimain 2 - rodenburg - platte vis 4 - luc boxer - KLT-SE 4
Hola ! ! ! Alléén op voorwaarde eerder genoemd, hé 

@WimLT: deze voorwaarde?
sorry plaatje wordt vervangen
sorry plaatje wordt vervangen
Laatst gewijzigd door KLT-SE op 23 nov 2009, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Contacteer:
Als de belgische vlag correct geplaatst word
(en dus niet in spiegelbeeld)
Ziet er wel al niet slecht uit moet ik zeggen

Ziet er wel al niet slecht uit moet ik zeggen

Héél knap René, maar voor mij nog te weinig schrijfruimte .... véél te weinig. Twee regeltjes per dag is toch wel een absolute minimum.KLT-SE schreef:@WimLT: deze voorwaarde?
Dat de schrijf-achtergrond wit is vind ik al zeer positief. Dan zie je al veel duidelijker wàt je er eventueel hebt op geschreven

-
- Contacteer:
Yep,
Wim, post eens een fotoke van een kalender die wel naar uw goesting is, dan kan René daar misschien op verder werken
Houdoe
Wim, post eens een fotoke van een kalender die wel naar uw goesting is, dan kan René daar misschien op verder werken

Houdoe