Clublid wordt concessiehouder
Moderator: GVN
-
GSrijder
- Contacteer:
Re: Clublid wordt concessiehouder
Hij doet het al blijkbaar goed. Gisteren op het salon hem maar kort kunnen spreken, had het druk met moto's verkopen. Nog niet de kans gehad om hem te bedanken voor de 4 vrijkaarten.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
dat wordt nen dikke verkoper jong. Het waasland en de Denderstreek met het wegvallen van Raf is verweesd achtergelaten.GSrijder schreef:Hij doet het al blijkbaar goed. Gisteren op het salon hem maar kort kunnen spreken, had het druk met moto's verkopen. Nog niet de kans gehad om hem te bedanken voor de 4 vrijkaarten.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
GSrijder
- Contacteer:
J schreef:dat wordt nen dikke verkoper jong. Het waasland en de Denderstreek met het wegvallen van Raf is verweesd achtergelaten.GSrijder schreef:Hij doet het al blijkbaar goed. Gisteren op het salon hem maar kort kunnen spreken, had het druk met moto's verkopen. Nog niet de kans gehad om hem te bedanken voor de 4 vrijkaarten.
J
Je hebt een punt, ik was ook op de dool. Nu is het gewoon afwachten of hij goei mechaniekers in dienst heeft. Binnen 500km moet de GS een beurt krijgen zé.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
Net zoals de Noorder Kempen. Alleen hebben wij nog niks in het vooruitzichtJ schreef:Het waasland en de Denderstreek is verweesd achtergelaten.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

zelf beginnen he, ge kent toch vollek genoeg. Uwe zoon kan dan mekanieker worden.
Moet lukken zou ik zeggen
J
Moet lukken zou ik zeggen
J
Onze Joris heeft zelfs het diploma om zo'n zaak te runnen, maar hij vindt het zelf nog veel te vroeg. Wil van onderaan beginnen om het vak vanbinnen en vanbuiten te leren zodat z'n latere ondergeschikten hem geen blaasjes kunnen wijsmaken. Ik geef hem daarin groot gelijk. Ook niet vergeten dat het een grote investering betreft. Binnen vijf jaar zie ik zoiets misschien wél gebeuren. Vooral als de toestand hier intussen niet verbeterd isJ schreef:zelf beginnen he, ge kent toch vollek genoeg. Uwe zoon kan dan mekanieker worden.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
Werner Von C.
- Contacteer:
Groot gelijk, 't is niet omdat je een goed mecanieker bent dat je ook de kwaliteiten hebt om een zaak op een verantwoorde manier te leiden...daar komt héél wat bij kijken...héél wat.
Rome is ook niet op één dag gebouwd.
Rome is ook niet op één dag gebouwd.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Boskrabber
Ik hoop dat hij vlug naar St Niklaas kan verhuizen, dan kan ik daar naar toe.

R1200RT
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Lid BMW Motorclub Vlaanderen
Vandaag brief van BMW gekregen om de opening van de nieuwe zaak aan te kondigen...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Wist er al van, hij houdt een openingsweekend en geen receptie. Deze zaak is voorlopig, en hij gaat een dikke receptie moeten geven als hij zijn nieuwe zaak heeft. Daar hou ik hem aan.
J
J
Gisteren ook de brief ontvangen. Dit topic was me volledig onbekend de voorbije weken.
Deze mensen boezemen me veel vertrouwen in. Heel veel succes toegewenst Ludwig en Erika. Van harte.
Deze mensen boezemen me veel vertrouwen in. Heel veel succes toegewenst Ludwig en Erika. Van harte.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.

ADVrider.com
Ben zojuist nog eens langs gereden, er was nog steeds niets veranderd aan de plaats waar de zaak komt!!
Geen reclame of aankondiging, geen inhoud (staat nog steeds volledig leeg). De kruiwagen die in de zaak staat, die staat nog altijd hetzelfde als drie weken geleden.
Wordt toch stilaan tijd als het binnen 7 dagen open moet!!
Geen reclame of aankondiging, geen inhoud (staat nog steeds volledig leeg). De kruiwagen die in de zaak staat, die staat nog altijd hetzelfde als drie weken geleden.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

ja maar dat is een BMW kruiwagen, geen nood Ludwig zal er wel geraken. 
Een "K" of een "R"???J schreef:ja maar dat is een BMW kruiwagen.

hangt af hoe snel je er mee loopt. Voor Kim Gevaert wordt het een S, bij mij zal het eerder een R zijn.jakke schreef:Een "K" of een "R"???J schreef:ja maar dat is een BMW kruiwagen.![]()
![]()
jakke schreef:Ben zojuist nog eens langs gereden, er was nog steeds niets veranderd aan de plaats waar de zaak komt!!
Geen reclame of aankondiging, geen inhoud (staat nog steeds volledig leeg). De kruiwagen die in de zaak staat, die staat nog altijd hetzelfde als drie weken geleden.![]()
Jan,
Je kijkt hoogstwaarschijnlijk naar het verkeerde pand, naar het pand waar op 't einde enkel de toonzaal van De Groof was. Aan de overkant van de straat zijn nog steeds de oude gebouwen van De Groof, een rijhuis met een groot raam en een poort voor de doorgang naar de werkplaats achteraan, 't is daar dat Ludwig zijn zaak opent.
Daar hangt wel al 'n poster van BMW op het raam en zijn naam hangt ook al met grote letters op het raam. Voor de rest is er inderdaad nog maar weinig te zien daar, maar op 'n week kan er natuurlijk wel nog veel gebeuren hé, en trouwens, god weet wat zijn ze achter die gordijnen en achter de poort allemaal al aan't klaarstoven om ons vanaf volgende week vrijdag te verwelkomen...
Greetz,
P@trick
P@trick
Zeg P@trick miss wat veel gevraagd, maar trek daar eens een foto van en post die hier eens. Ben echt benieuwd, en het is zo gemakkelijker te vinden.
Alé als ge goesting, tijd en een fototoestel hebt he.
J
J
J schreef:Zeg P@trick miss wat veel gevraagd, maar trek daar eens een foto van en post die hier eens. Ben echt benieuwd, en het is zo gemakkelijker te vinden.
J
Hebt geluk, had goesting, tijd én zelfs een fotoestel

't Ziet er natuurlijk nog niet echt uit als 'n BMW-motozaak maar dat zal nog wel veranderen tegen volgende vrijdag. En we mogen natuurlijk niet vergeten dat dit maar 'n tijdelijke oplossing is, hun nieuwbouw in Sint-Niklaas zal er heel anders uitzien.
Enne... 't is uiteindelijk toch de service die telt hé...
Greetz,
P@trick
P@trick
he prachtig.
Ziet er inderdaad nog niet echt uit, maar dat geeft me eigenlijk niet. Ben echt benieuwd wat Ludwig en Erika er van gemaakt zullen hebben. Ik ga alleszinds de zaterdag, want Patrick HP gaat zijn racer dan gaan afhalen. Volgens mij is dit ook de eerste moto die Ludwig dan zal leveren. Patrick HP2 is den eersten.
ps ge ziet u zelfs door de ruit hangen van uwe auto.
J
Ziet er inderdaad nog niet echt uit, maar dat geeft me eigenlijk niet. Ben echt benieuwd wat Ludwig en Erika er van gemaakt zullen hebben. Ik ga alleszinds de zaterdag, want Patrick HP gaat zijn racer dan gaan afhalen. Volgens mij is dit ook de eerste moto die Ludwig dan zal leveren. Patrick HP2 is den eersten.
ps ge ziet u zelfs door de ruit hangen van uwe auto.
J
Mmm, toch niet, zelfs 't fototoestel is niet buiten de auto geweest, had enkel de ruit laten zakken...J schreef:ps ge ziet u zelfs door de ruit hangen van uwe auto.
Ik maakte eerst een paar foto's met flits maar a) dat weerspiegelde vreselijk in de etalageruiten en b) ik zag er daar prompt een paar automobilisten remmen toen dat flitske van mijn toestel afging
Greetz,
P@trick
P@trick
Had mij idd het gebouw aan de overkant als lokatie voorgesteld!p@rick schreef:Jan,jakke schreef:Ben zojuist nog eens langs gereden, er was nog steeds niets veranderd aan de plaats waar de zaak komt!!
Geen reclame of aankondiging, geen inhoud (staat nog steeds volledig leeg). De kruiwagen die in de zaak staat, die staat nog altijd hetzelfde als drie weken geleden.![]()
Je kijkt hoogstwaarschijnlijk naar het verkeerde pand, naar het pand waar op 't einde enkel de toonzaal van De Groof was. Aan de overkant van de straat zijn nog steeds de oude gebouwen van De Groof, een rijhuis met een groot raam en een poort voor de doorgang naar de werkplaats achteraan, 't is daar dat Ludwig zijn zaak opent.
Daar hangt wel al 'n poster van BMW op het raam en zijn naam hangt ook al met grote letters op het raam. Voor de rest is er inderdaad nog maar weinig te zien daar, maar op 'n week kan er natuurlijk wel nog veel gebeuren hé, en trouwens, god weet wat zijn ze achter die gordijnen en achter de poort allemaal al aan't klaarstoven om ons vanaf volgende week vrijdag te verwelkomen...
Leek mij ook logischer voor een zaak! Ik wist echter niet dat dat gebouw ook nog van de vroegere garage was.
Maar dat maakt het er niet minder spannend om natuurlijk. Alleen zal ik niet naar het openingsweekend kunnen wegens op reis!!
Zal bij het terugkomen ineens een afspraak maken voor een onderhoud.

Gij stelt uw eisen nogal zeg!!J schreef:Zeg P@trick miss wat veel gevraagd, maar trek daar eens een foto van en post die hier eens. Ben echt benieuwd, en het is zo gemakkelijker te vinden.
J
Een pintje voor P@trick zulle!!

geen prob voor dat Pintje, tregenata of Schaekels derde en vierde vrijdag van de maand. 
Greetz,
P@trick
P@trick
Jammer dat ik nog steeds niets heb vernomen mbt de nieuwe winkel in het waasland.
Ben jaren klant geweest bij Raf , nog van in den tijd dat die in Bornem zat.
Moest ik nu het forum niet mee lezen zou ik dus echt van niets weten.
Ben jaren klant geweest bij Raf , nog van in den tijd dat die in Bornem zat.
Moest ik nu het forum niet mee lezen zou ik dus echt van niets weten.