Clublid wordt concessiehouder
Moderator: GVN
-
Tazke
- Contacteer:
Re: Clublid wordt concessiehouder
Had ook graag eens binnengesprongen, maar 't lukte niet ...
To boldly go where no tasmanian has gone before ...

Hoi,
Gisterenmiddag ook even een bezoekje gebracht aan Ludwig motors.
Ik moet zeggen dat het er zeer goed uitziet voor een een startende zaak. Zoals J al vermelde boezemd het allemaal wel veel vertrouwen in. Ik weet waar de red baron de eerst volgende keer zijn 40K onderhoud zal krijgen.
Langs deze weg nog eens succes gewenst aan Ludwig en Erika.
Verder kwam ik daar den Wally nog tegen zonder zijn BBQ voor nen keer
GRTS Danny
Gisterenmiddag ook even een bezoekje gebracht aan Ludwig motors.
Ik moet zeggen dat het er zeer goed uitziet voor een een startende zaak. Zoals J al vermelde boezemd het allemaal wel veel vertrouwen in. Ik weet waar de red baron de eerst volgende keer zijn 40K onderhoud zal krijgen.
Langs deze weg nog eens succes gewenst aan Ludwig en Erika.
Verder kwam ik daar den Wally nog tegen zonder zijn BBQ voor nen keer
GRTS Danny
TE KOOP

INLICHTINGEN BIJ RUSOR

INLICHTINGEN BIJ RUSOR
'k werd dan maar direct tot kleding assistente gebombardeerd om een klein madammeke uit een veel te grote vest te helpen.
Maar 't is graag gedaan.
Alles zag er trouwens picco-bello uit, met een goede ontvangst erbovenop! Toppie!
We wensen de ondernemers alle succes toe!
Wally
Maar 't is graag gedaan.
Alles zag er trouwens picco-bello uit, met een goede ontvangst erbovenop! Toppie!
We wensen de ondernemers alle succes toe!
Wally
Leven is het meervoud van lef!
Hijhad er op gerekend dat u kwam, want de oprit is aan gepast zodat u vol gas binnen kan.Tazke schreef:Had ook graag eens binnengesprongen, maar 't lukte niet ...
zo spidi Gonzals hi
-
Tazke
- Contacteer:
Het zal dan voor een andere keer zijn dat ik dat zal moeten uittestenPollt schreef:Hijhad er op gerekend dat u kwam, want de oprit is aan gepast zodat u vol gas binnen kan.Tazke schreef:Had ook graag eens binnengesprongen, maar 't lukte niet ...
zo spidi Gonzals hij verwacht je
![]()

Blijf maar op de baan staan, want zo'n stuk uit zo'n sectionaalpoort kost minstens 750€ zonder werk.
tis maar dat get wet.
J
tis maar dat get wet.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Tazke
- Contacteer:
Ge moet mij niet zeggen hoeveel een sectionaalpoort kost, hebben er vorig jaar een laten steken thuis.J schreef:Blijf maar op de baan staan, want zo'n stuk uit zo'n sectionaalpoort kost minstens 750€ zonder werk.
tis maar dat get wet.
J
En nu terug on-topic zie

Wally schreef:'k werd dan maar direct tot kleding assistente gebombardeerd om een klein madammeke uit een veel te grote vest te helpen.![]()
Maar 't is graag gedaan.
Wally
GRTS Danny
J schreef:Blijf maar op de baan staan, want zo'n stuk uit zo'n sectionaalpoort kost minstens 750€ zonder werk.
tis maar dat get wet.
J
Spreekt gij van ondervinding J. ?
Ik niet persoonlijk, maar een vroegere collega reed daar eens het onderste deel af met een vrachtwagen van het bedrijf waar we destijds werkte.Harald schreef:J schreef:Blijf maar op de baan staan, want zo'n stuk uit zo'n sectionaalpoort kost minstens 750€ zonder werk.
tis maar dat get wet.
J
Spreekt gij van ondervinding J. ?
-
geertm1969
Ik ben vorige zaterdag langs geweest met de F800S ,gaf een foutje in het alarm.
Het probleem was na een kwartier opgelost.Trouwens vriendelijke mensen en technieker.
Na een babbel blijken zijn van Geraardsbergen te zijn waar ik ook trouwens heel mijn leven heb gewoont.Ondertussen woon ik 1 1/2j in Lebbeke en is het dan ook prima dat er weer een BMW garage in de buurt is.
Veel succes met jullie nieuw zaak trouwens
Het probleem was na een kwartier opgelost.Trouwens vriendelijke mensen en technieker.
Na een babbel blijken zijn van Geraardsbergen te zijn waar ik ook trouwens heel mijn leven heb gewoont.Ondertussen woon ik 1 1/2j in Lebbeke en is het dan ook prima dat er weer een BMW garage in de buurt is.
Veel succes met jullie nieuw zaak trouwens
Vandaag de uitnodiging voor de Dealer Dagen van komend weekend in de bus gehad. Heb nachtdienst, dit wordt dus dé perfecte activiteit om in de namiddag te doen.
Morgen zijn er op de website van Ludwig Motors enkele streekritjes (dewelke ontstaan zijn in samenwerking met de BMW MC VL) te downloaden. Weet er iemand of die website al aktief was aub? Ik vond hem van de namiddag niet. Als ik via website van BMW Motorrad Belux naar dealers specifieer, komt er bij Ludwig Motors wel tel., adres en een contact emailadres maar geen link naar hun website.
Morgen zijn er op de website van Ludwig Motors enkele streekritjes (dewelke ontstaan zijn in samenwerking met de BMW MC VL) te downloaden. Weet er iemand of die website al aktief was aub? Ik vond hem van de namiddag niet. Als ik via website van BMW Motorrad Belux naar dealers specifieer, komt er bij Ludwig Motors wel tel., adres en een contact emailadres maar geen link naar hun website.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.
ADVrider.com
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
via http://www.ludwigmotors.bmw.be/" onclick="window.open(this.href);return false; geraak ik perfect op hun site...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
-
De KorreRT
Ik heb de routes al afgehaald en omgevormd voor mijne Tommeketom, er zatten precies wel fouten in de Garmin ritten ,maar t is toch gelukt om ze om te zetten ,schoon ritten zo te zien en allemaal vlak in de buurt ,nu nog de zon hé
Groeten De Korre
Groeten De Korre
-
GSrijder
- Contacteer:
De GS heeft er zijn 20000km beurt gehad. Toeval of niet maar het kleine euvel dat ik voordien had, stilvallen van de motor op laag toerental blijkt verholpen.
Het is een zaak waar je je als klant meteen thuis voelt.
Het is een zaak waar je je als klant meteen thuis voelt.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
@ P@trick. Bedankt voor die link.
Wel heel jammer dat via Google, en klassieke zoekopdrachten, Bv. : Ludwig Motors bmw, die website er langs géén kanten op komt. Dus hier moet ie echt iets aan doen voor toekomstige cliënten.
Wel heel jammer dat via Google, en klassieke zoekopdrachten, Bv. : Ludwig Motors bmw, die website er langs géén kanten op komt. Dus hier moet ie echt iets aan doen voor toekomstige cliënten.
K1200GT '03 72K
ADVrider.com
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
-
GSrijder
- Contacteer:
Als hobby webdesigner ( what's in a name ) weet ik dat het enkele dagen tot weken duurt eer de site geïndexeerd is bij Google. Even geduld Indie, het komt wel.Indierock schreef:@ P@trick. Bedankt voor die link.
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
PS. Hou ons op de hoogte van het euvel dat u overkwam.
K1200GT '03 72K
ADVrider.com
K1200GT '03 72K

ADVrider.com
Intussen vervangen door een IETS groter euvelGSrijder schreef:Toeval of niet maar het kleine euvel dat ik voordien had, stilvallen van de motor op laag toerental blijkt verholpen.
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Vandaag een brief in de bus van Ludwig motors!! Dit weekend open deur!
"Zaterdag 20 en Zondag 21 Maart" telkens van 10u tot 17u.
"Zaterdag 20 en Zondag 21 Maart" telkens van 10u tot 17u.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Heb er hier zo een viertal ontvangen van vier verschillende dealers. Dat wordt weer kilometerkes afrijden dit weekend. 
miss moet ik er een rit van maken en op de ledensite zetten
Eén nadeel hé Jo, als ge die rit op een zondag gaat rijden sta je overal voor een gesloten deur.J schreef:Heb er hier zo een viertal ontvangen van vier verschillende dealers. Dat wordt weer kilometerkes afrijden dit weekend.
Ik ga wel eens langs Ludwig en ga er zelfs mijn sport voor laten staan denk ik. Na de middag kan ik niet want dan moet ik gaan feesten.

Niet sporten maar zuipen ! Nieuwe slogan ? 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

WimLT schreef:Niet sporten maar zuipen ! Nieuwe slogan ?

Vandaag afspraak gemaakt met de Ludwig, 26/03 gaat mijnen Beemer op onderhoud.
Meteen chassisnummer doorgemaild voor nazicht van eventuele updates.
Klaar terwijl ik wacht, zal terwijl wel een pint gaan drinken
Meteen chassisnummer doorgemaild voor nazicht van eventuele updates.
Klaar terwijl ik wacht, zal terwijl wel een pint gaan drinken