kaarten ontgrendelen
Moderator: GVN
- 
				mario
- Contacteer:
kaarten ontgrendelen
Heb mij een 660 aangekocht en alles op pc gezet 
maar nu heb ik een probleem bij het ontgrendelen van de kaarten
na alles te hebben ingevuld serie nr en reg code nu de product code via mail gekregen maar
als ik deze invul om de kaarten te ontgrendelen krijg ik de melding dat het een foute product code is ??
zijn er nog die dit hebben voorgehad en wat te doen ?,
Mvg Mario

maar nu heb ik een probleem bij het ontgrendelen van de kaarten
na alles te hebben ingevuld serie nr en reg code nu de product code via mail gekregen maar
als ik deze invul om de kaarten te ontgrendelen krijg ik de melding dat het een foute product code is ??
zijn er nog die dit hebben voorgehad en wat te doen ?,
Mvg Mario
Heb ik gelijk; of heb ik gelijk ???,
R1200RT BMW MOTOR CLUB VLAANDEREN LID , ONTHAALMEDEWERKER

- 
				mario
- Contacteer:
Re: kaarten ontgrendelen
ben ik enige met dit probleem of doe ik iets verkeerd ? 

- 
				mario
- Contacteer:
niemand die hier raad mee weet ??
heb al vanalles geprobeert resultaat altijd hetzelfde CODE ONGELDIG !!
kan ook geen nieuwe vragen dan krijg ik melding dat ik al ene kreeg maar deze werkt niet !!
al mail gestuurt naar garmin ,geen reactie gekregen 

mvg Mario

heb al vanalles geprobeert resultaat altijd hetzelfde CODE ONGELDIG !!
kan ook geen nieuwe vragen dan krijg ik melding dat ik al ene kreeg maar deze werkt niet !!
al mail gestuurt naar garmin ,geen reactie gekregen

mvg Mario

- 
				stropke
Zat er een geel briefje in de doos van de 660 ?
Zo ja ,dan staat de product code daar op en moet je die niet aanvragen via garmin
Groeten uit Gent
Stropke

Zo ja ,dan staat de product code daar op en moet je die niet aanvragen via garmin
Groeten uit Gent
Stropke

Fun....is not a straight line

- 
				mario
- Contacteer:
stropke schreef:Zat er een geel briefje in de doos van de 660 ?
Groeten uit Gent
Stropke
is opgelost heb mij laten misleiden door de code die ik van garmin had gekregen,
wou de kaarten online ontgrendelen maar moest dit op een andere manier doen
is nochtans niet de eerste keer hoor dat ik kaarten moet ontgrendelen !!
hoe dom kan men soms zijn

toch bedankt voor de info
grtz Mario

Dat snap ik niet. Alle gegevens die je nodig hebt, staan toch op dat gele briefje ? Die moet je toch niet via mail krijgenmario schreef:nu de product code via mail gekregen

OEI, ik ben intussen hopeloos te laat, zie ik

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Zelfde probleem gehad.
De kaarten op de zumo (550 & 660) zijn de kaarten op de gps reeds ontgrendeld.
Om de mapsource kaarten te ontgrendelen is het enkel nodig om de knop "sleutels ophalen" (of iets gelijkaardigs) zodat de mapsource kaarten worden ontgrendeld.
(kan gebeurden dat de je de security op de Internet explorer minder strikt moet zetten om de sleutels te kunnen importeren).

De kaarten op de zumo (550 & 660) zijn de kaarten op de gps reeds ontgrendeld.
Om de mapsource kaarten te ontgrendelen is het enkel nodig om de knop "sleutels ophalen" (of iets gelijkaardigs) zodat de mapsource kaarten worden ontgrendeld.
(kan gebeurden dat de je de security op de Internet explorer minder strikt moet zetten om de sleutels te kunnen importeren).
Deauville - R1150RT

Getver, niks te laat, harstikke bedankt, ik wist er helemaal niks vanWimLT schreef: Dat snap ik niet. Alle gegevens die je nodig hebt, staan toch op dat gele briefje ? Die moet je toch niet via mail krijgen
OEI, ik ben intussen hopeloos te laat, zie ik

Ben erg blij met je mededeling Wim

Nu ga ik ook 'n stukje verder geraken, heb de 660 vanaf afgelopen zaterdag en nog niets ondernomen.
Nu had ik totaal geen idee dat je op dat gele brieffie moest kieken, maar inderdaad staan daar de code's op

mvg Nico
MG Breva 850

Toch triestig als je dat allemaal hoort. Een doos verkopen kan iedereen, maar er een keer een degelijke uitleg bij geven ... dat doet bijna niemand meer. Ik denk dat er velen die een paar centen willen uitsparen zich gelukkig mogen achten dat er anno 2010 heel wat vriendelijke zielen zijn die op verschillende fora de juiste uitleg verstrekken.  

R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/

't Ja, das het wel en wee van dat internetdinges, hé. Je vind met één muisklik de goedkoopste aanbieding en de uitleg krijg je gratis met een volgende klik  

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

- 
				DiggerJack
BIj mij zat er geen gele brief bij en heb hem ook nog maar drie weken heb ook liggen ....ten met die code' s ben blij dta ik niet alleen ben, heb je allemaal ni nodig met TT hee Wim  

Nee, idd TomTom IS gewoon vééééél gebruiksvriendelijker op ALLE vlakken.
Achter dat gele briefje zou ik toch maar eens zoeken of navragen bij de dealer
Als deze code niet op een los geel briefje bijgeleverd is, dan kun je de code wel uitlezen nadat het toestel bij Garmin geregistreerd is.
Daarna kun je de code rechtstreeks in Mapsource zetten -> kopiëren - plakken

Achter dat gele briefje zou ik toch maar eens zoeken of navragen bij de dealer

Als deze code niet op een los geel briefje bijgeleverd is, dan kun je de code wel uitlezen nadat het toestel bij Garmin geregistreerd is.
Daarna kun je de code rechtstreeks in Mapsource zetten -> kopiëren - plakken