Auvergne

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
rudirt

Auvergne

Bericht door rudirt »

Ik ben op zoek naar GPS-routes van de Auvergne (Frankrijk),eventueel de promotietrip van een paar jaar geleden.
Als jullie iets hebben stuur het dan maar naar " rudi.verelst@telenet.be "
Alvast bedankt,
Rudi
Bruno

Re: Auvergne

Bericht door Bruno »

Motard de l'Allier kan je waarschijnlijk wel verder helpen. Prachtige ritten.
http://www.villaine.be" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW Motor Club Vlaanderen lid
dav

Re: Auvergne

Bericht door dav »

Heb daar een jaar of twee geleden een toertje gedaan van een drietal dagen (een kleine 900 km, zonder aanrij).

Was echt de moeite (dat zeg ik niet snel, ben nogal kritisch op vlak van landschappen en wegen). En niet alleen het vulkanenland, maar vooral ook nog wat lager en rond een mooie rivier (de dordogne, kan dat?). Ben gestart in Clermont en geëindigd in Le Puy en Velay. Heb die tocht met de Michelin (de groene wegen) en een reisgids naast mij uitgestippeld, dus heel veel kleine wegen. Veel geluk ook gehad met het weer (een maat was daar te voet een paar dagen vroeger en die heeft serieus wat op zijn dak gekregen). Ook goed te doen met de tent.

En het beste van al: ik was helemaal alleen op pad, dan dringt die mooie natuur en de rust nog sterker door. Wel oppassen dat je de tour niet kruist, dan is er plots veel meer volk op de baan en is het uit met de rust.

Ik mail je de gps-route.

Uitsmijter: viel zo goed mee dat we er dit jaar met de familie op vakantie gaan.
Plaats reactie