Dank bij voorbaat.
Cee baileys scherm op R1200RT
Moderator: GVN
Cee baileys scherm op R1200RT
Is er iemand die ervaring heeft met een Cee Baileys scherm op een R1200RT? Zou het mogelijk zijn om eventueel een proefrit te maken met het scherm op mijn motor?
Dank bij voorbaat.
Dank bij voorbaat.
-
moh_fan
- Contacteer:
Re: Cee baileys scherm op R1200RT
Ik heb een 'Sundome shield' van CBA.
Heerlijk scherm in de zomer als je wat afkoeling zoekt.
Je bent van harte welkom om het scherm te testen, hoewel ik denk dat je vraag niet om dit type gaat...
Heerlijk scherm in de zomer als je wat afkoeling zoekt.
Je bent van harte welkom om het scherm te testen, hoewel ik denk dat je vraag niet om dit type gaat...
moh_fan schreef: Je bent van harte welkom om het scherm te testen.
Ertvelde ----> Kandahar.
-
bmwfreakske
Jackyjacky schreef:Is er iemand die ervaring heeft met een Cee Baileys scherm op een R1200RT? Zou het mogelijk zijn om eventueel een proefrit te maken met het scherm op mijn motor?
Dank bij voorbaat.
ik heb er zo eentje gehad op mijn RT,ik ben 1,86 cm en zat volledig uit de wind.
De motor is van eigenaar veranderd maar ik kan je het alleen maar aanraden!
Andalousie 09/2018
Hi BMW freaske,
Ik heb ook een CB gehad op mijn vorige R1100RT, maar met de andere vormgeving vd 1200 kan het misschien anders zijn. Maar heb de knoop doorgehakt en heb vrijdag een CB besteld. Bedankt voor de reacties.
Jacky
Ik heb ook een CB gehad op mijn vorige R1100RT, maar met de andere vormgeving vd 1200 kan het misschien anders zijn. Maar heb de knoop doorgehakt en heb vrijdag een CB besteld. Bedankt voor de reacties.
Jacky