Heeft er iemand ervaring met een kettingsmeerset van scotoiler?
Graag feedback want ik heb wel interesse om dit op de motor te plaatsen.
Groetjes, Kurt
scotoiler
Moderator: GVN
- mdc
- Webmaster
Re: scotoiler
ja, staat op mijne F800R. Gemakkelijk zelf te plaatsen met de bijgevoegde handleiding en benodigdheden.
Ben gewoon van met cardan te rijden de laatste 10 jaar en om de smering niet te vergeten heb ik die gemonteerd.
Ben gewoon van met cardan te rijden de laatste 10 jaar en om de smering niet te vergeten heb ik die gemonteerd.
Marc
R1250RT 2020
R1250RT 2020
-
Hallo,
Ge gaat niet veel reactie vinden hier denk ik.Vermits 90% hier met een cardan rijd.
Groetz Gerry
Ge gaat niet veel reactie vinden hier denk ik.Vermits 90% hier met een cardan rijd.

Groetz Gerry
Beter 1 GS in de hand dan geen hand!

-
Zit op de Yammie Fazer van de vrouw. (Die gaat niet iedere keer met een busje kettingspray in de weer
)
Werkt prima. Als het goed afgesteld staat geen omkijken meer naar, behoudens reservoir checken zo nu en dan.
Houdoe,
Erik

Werkt prima. Als het goed afgesteld staat geen omkijken meer naar, behoudens reservoir checken zo nu en dan.
Houdoe,
Erik
En vergeet niet dat er 2 soorten olie zijn , winter en zomer en het één is blauw en de andere rood van kleur .
Om meer info te vinden , beter eens naar forum Transalp club.nl te gaan kijken , in topics .
greetz
Om meer info te vinden , beter eens naar forum Transalp club.nl te gaan kijken , in topics .
greetz
Wegen zijn er om te reizen , maar nooit om aan te komen !
Suzuki DR600
Honda Transalp 600
Varadero XL 1000 mod. 2000
Varadero XL 1000 mod. 2005
Bmw Gs Adventure 1200 mod. 2007
Suzuki DR600
Honda Transalp 600
Varadero XL 1000 mod. 2000
Varadero XL 1000 mod. 2005
Bmw Gs Adventure 1200 mod. 2007
Ja aanrader zo'n Scottoiler, ziehier een ouwe reactie van mij op 't M&T forum:
http://motorforum.demotorsite.be/viewto ... ler#p73039" onclick="window.open(this.href);return false;
http://motorforum.demotorsite.be/viewto ... ler#p73039" onclick="window.open(this.href);return false;
(Transalp 600... Sprint 900... Bulldog 1100... XT600) Sprint 955i RS & Scarver & XT660Z Ténéré
-
- Contacteer:
Scotoiler laat zijn olie druipen op de ketting ook bij stilstand als ik me niet vergis.
Op de VFR had ik een pro oiler, je plaatst het reservoir onder het zadel samen met een pompje.
OP je stuur staat een kleine elektronische regeling die in de simpele mode 3 standen heeft, droog, nat wegdek, regen.
Afhankelijk van de instelling en je snelheid ( wordt gemeten op je wiel of via de sensor van de motor ) wordt er op geregelde basis olie op je kamwiel gepompt, druppel gewijs zeg maar.
Ik heb met de VFR 35000km gereden met dezelfde ketting en deze was niet versleten toen ik de motor verkocht. OP het Nederlandse VFR forum waren er die 60000km met dezelfde ketting reden in combinatie met de pro oiler.
de link: http://www.pro-oiler.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
foto's bron pro oiler
plaatsing nozzle

bediening:

Op de VFR had ik een pro oiler, je plaatst het reservoir onder het zadel samen met een pompje.
OP je stuur staat een kleine elektronische regeling die in de simpele mode 3 standen heeft, droog, nat wegdek, regen.
Afhankelijk van de instelling en je snelheid ( wordt gemeten op je wiel of via de sensor van de motor ) wordt er op geregelde basis olie op je kamwiel gepompt, druppel gewijs zeg maar.
Ik heb met de VFR 35000km gereden met dezelfde ketting en deze was niet versleten toen ik de motor verkocht. OP het Nederlandse VFR forum waren er die 60000km met dezelfde ketting reden in combinatie met de pro oiler.
de link: http://www.pro-oiler.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
foto's bron pro oiler
plaatsing nozzle

bediening:

Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS