Groot gelijk heb je. De Varadero is onwikkeld geweest in het begin van de jaren '90 en eigenlijk nog bijna helemaal het zelfde. Helaas is het nog wachten op een vervanger (tot 2012 vrees ik). En hopelijk heeft die dan alles wat jij daar opnoemt.vara 2 schreef:... Maar zag deze motor eigenlijk eens graag volledig ge-updatet zoals kuipwerk (afwerking) , cardan , motor , stalen rem-leidingen en vele andere kleine en grote dingen waaronder het verbruik en gebruiksvriendelijkheid om de motor te onderhouden , ...
Toon je GS !
Moderator: GVN
-
Re: Toon je GS !
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07
-
- Contacteer:
Maar even een nieuw plaatje van mij GSA hier plaatsen. Er zijn nl. wat veranderingen aan...

Groet,
Erwin
uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕حƖᴚ + 866Ɩ ƎS ┴˥00ƖƖʞ
Erwin
Hoi Erwin,®win schreef:Maar even een nieuw plaatje van mij GSA hier plaatsen. Er zijn nl. wat veranderingen aan...
Fijn spatbordtje.... ken ik ergens van. Ziet er zeer leuk uit en veel plezier ermee.
Bevalt het rijden met de kleine wieltjes je wat????
GRTS Danny
-
- Contacteer:
Hoi Danny,
Spatbordje is echt subliem. Past perfect en is de juiste kleur. Heb er nu - op jouw aanraden - foam bij de vorkpoten tussen gedaan.
Gisteren een rondje Zeeland gedaan van dik 370 km en het stuurwerk is mij zeer goed bevallen. 't Is alleen jammer dat de wielen geen RDC sensoren heeft want zonder geeft dit ---/--- op de display, maar bij snelheden van 80+ km/u (provinciale wegen) ziet de computer dit toch als fout, met de waarschuwingen op het dashboard tot resultaat
Spatbordje is echt subliem. Past perfect en is de juiste kleur. Heb er nu - op jouw aanraden - foam bij de vorkpoten tussen gedaan.
Gisteren een rondje Zeeland gedaan van dik 370 km en het stuurwerk is mij zeer goed bevallen. 't Is alleen jammer dat de wielen geen RDC sensoren heeft want zonder geeft dit ---/--- op de display, maar bij snelheden van 80+ km/u (provinciale wegen) ziet de computer dit toch als fout, met de waarschuwingen op het dashboard tot resultaat

Groet,
Erwin
Erwin
Route La Molignée

-
Ik heb het pinksterweekend in de Eiffel doorgebracht:

BMW K100LT (1987)
Sym Joymax 125i (2015)
BMW R12OOGS Adventure (2006) (verkocht)
BMW R1100R (1995) (verkocht)
W124 200D(1988)
Sym Joymax 125i (2015)
BMW R12OOGS Adventure (2006) (verkocht)
BMW R1100R (1995) (verkocht)
W124 200D(1988)
-
Na een korte omzwerving naar een KTM, toch maar terug naar 't nest gevlogen.......
Een GS van 2008 met bijna 17.000 kms op.
Vrijdagavond opgehaald en gisteren een sportschermpje van Wunderlich en m'n Zumo geplaatst.
Vandaag tussen de buien door even gereden....
Hmmmmmmm, is als thuiskomen

Grts,
Peter
Vrijdagavond opgehaald en gisteren een sportschermpje van Wunderlich en m'n Zumo geplaatst.
Vandaag tussen de buien door even gereden....
Hmmmmmmm, is als thuiskomen

Grts,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
Mooi machien, wens je er veel veilige km mee
Vraagje:
Waar halen jullie die DAKAR-stickers? Ik zie ze op meerdere GS en GSA's maar kwam ze nog nergens te koop tegen?
Hoort misschien niet echt hier thuis, maar op meerdere foto's zijn ze te zien, vandaar
Waar halen jullie die DAKAR-stickers? Ik zie ze op meerdere GS en GSA's maar kwam ze nog nergens te koop tegen?
Hoort misschien niet echt hier thuis, maar op meerdere foto's zijn ze te zien, vandaar

EEN DAG NIET GELACHEN, IS EEN DAG NIET GELEEFD!
Dikke proficiat Peter.
And welcome back home
And welcome back home

beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
-
- Contacteer:
Peter van mij ook nen dikke proficiat !!!!
En ik ken dat, het is weer thuiskomen zeker??
Succes ermee hé.
Mvg Motard de l'Allier
En ik ken dat, het is weer thuiskomen zeker??
Succes ermee hé.
Mvg Motard de l'Allier

CZ400 -> YZ125 -> KLX250 -> R100RT -> GS1100 '94 -> GS1100 '98 + CB500 -> F650 GS '10 (T)-> 0
EEN DAG NIET GELACHEN, IS EEN DAG NIET GELEEFD!
Knap machien Peter, ik vind die zwarte zadels nochtans
mooi passen.
mooi passen.

YOO
Grtz, Philip!
Mooi ding man, en 'k zie dat uwen favoriete band erop ligtShulty schreef:Na een korte omzwerving naar een KTM, toch maar terug naar 't nest gevlogen.......
Hmmmmmmm, is als thuiskomen![]()

't Is inderdaad niet goedkoop, maar de eerlijkheid biedt mij te zeggen dat ik persoonlijk héél tevreden ben van de kwaliteit, en van de afwerking van de stickers. Ik heb ze in reflecterende versie op m'n GSA, en die voor de 800GS liggen al klaardedjutoch schreef:Die paljassen passen hun prijzen wel aan, aan de BMW-prijzen![]()

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser

-
Ja, maar wat te laag, hé...RBee schreef:Knap machien Peter, ik vind die zwarte zadels nochtans
mooi passen.

R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
-
Ondertussen ligt er een TA op......van vandaag...Koppel!! schreef: Mooi ding man, en 'k zie dat uwen favoriete band erop ligt![]()
Grtz, Philip!

R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
Heb er nu 5000km opstaan,geweldige motor. 

Hoi,®win schreef:Hoi Danny,
Even langs de dealer rijden en de RDC laten uitvinken.... twee seconden werk als hij aan de price hangt... een goede dealer doet dat even tussen de soep en de pataten

GRTS Danny
En dit is nu mijne GSA van 2008!
Ene van duitsland.
Heb deze nu 2 maand en staan 12000km op.
Full option op xenon na. Heb er de binnen tassen en tankrugzak ook van.
Zit ook akrapovic op.

Ene van duitsland.
Heb deze nu 2 maand en staan 12000km op.
Full option op xenon na. Heb er de binnen tassen en tankrugzak ook van.
Zit ook akrapovic op.

R90S '75/gillet estafette 500L '51/zundapp 517 '68/kreidler RS '68
mooie machiene ...
jammer genoeg nie voor mijne portomonee
jammer genoeg nie voor mijne portomonee

No pain , no game ... Algoed da et geen spelletje is voor mij ... maar m'n dagelijks vervoer 

zeer mooi machien,
maar mijn duits is niet zo goed
maar mijn duits is niet zo goed

R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Dag beste vrienden,
Normaal was ik er vrijdag mee naar huis gereden, maar wegens onvoorziene omstandigheden ga ik nog even moeten wachten. (ben nog aan het recupereren van mijn ongeval op 04/06/2010)

Groetjes en tot later
JGA
Normaal was ik er vrijdag mee naar huis gereden, maar wegens onvoorziene omstandigheden ga ik nog even moeten wachten. (ben nog aan het recupereren van mijn ongeval op 04/06/2010)
Groetjes en tot later
JGA
Oei, ongevallen zijn 'foei'...
Was 't erg?
Hopelijk een snelle revalidatie!!!

Was 't erg?
Hopelijk een snelle revalidatie!!!

I like my bike!!
- Dirk 9700
@JGAJGA schreef:Dag beste vrienden,
Groetjes en tot later
JGA
mooie machine! We hebben hem zaterdag ll mogen bewonderen en hebben nog een babbeltje gedaan met jullie.
Dat je rap mag herstellen van je blessures, zodat je kunt genieten van deze mooie en wentelbare beemer!
Groeten,
Dirk en Fabienne

Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid
BMW Motor Club Vlaanderen lid