Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
Zoals de titel al doet vermoeden, bij het plaatsen van een autoswitchh (voor verstralers) heb je dan nog en bijkomende relais nodig? Zou niet graag mijn kabelboom laten oproken
Zit er in de verpakking (denk ik) niet bij.
Yep, heb je nodig. De dingen die in 't zakje zitten horen bij de autoswitch, da's eigenlijk gewoon een schakelaar, maar dan anders.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Als je de autoswitch bedoeld, doe de verstalers automatisch laten branden na contact en doven, dan heb je geen relais nodig anders heeft het ook geen zin om een autoswitch te monteren.( Of ik vergis mij in de switch)
Je vergist je idd. Die switch is gewoon niks meer dan een schakelaar in een "speciale" versie, maar 't blijft gewoon een schakelaartje. Met die schakelaar kun je de relais aansturen oid, maar extra verlichting zomaar doen branden zonder relais dmv een autoswitch is vragen om miserie.
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Oké dan zal ik daar eens omgaan. Ik dacht zoiets bij de auto 5 wel te vinden. Maar ik heb hier echt geen verstand van, dus weet iemadn wat ik precies nodig heb?
Greetz
Heel het pakketje ontvangen van verholen. Er zat al een relais bij (maar toch bedankt Rbee, ook voor de rest ). Nu de installatie staat er enkel in het Duits bij. Heb zoiets nog nooit geinstalleerd. Heeft er iemand toevallig daar een Nederlandse vertaling van?