John schreef:Voor hetzelfde geld zat je 4 dagen in de plensende regen over en weer te bollen. Dan had je waarschijnlijk héél anders gepiept
Uitvluchten ... uitvluchten ... uitvluchten die noch kant noch wal raken lees ik hier allemaal. Bandensleet, vierkante banden, dubbel vignet, dubbele naft en nu gade mij ook al proberen wijs te maken dat ge bang zijt om wat nat te worden of wat !? Vorig jaar heb ik 300 km in de gie-ten-de regen gereden richting Berwang en ik niet alleen trouwens. Hedde mij (ons) horen piepen misschien ???
Stél dat wij allemààl met de auto-aanhanger-combinatie komen, dan ga je ook piepen, hoor. Of denk je dat je dat zomaar overal kwijt kan 360 "voertuigen". In die kleine Alpendorpjes ? We hebben het trouwens wel over MOTORreizen, hé. Geen busreizen voor bejaarden. Kan je het niet meer aan om met de motor tot ginder te rijden, dan doe je dat niet en rijd je gewoon hier nog wat rond de kerk ! Niet kunnen is trouwens ook al flauwekul want iedereen rijd op een zondagrit makkelijk 600 km = ± 300 km snelweg heen-en-weer + de rit zelf van ± 300 km. Doe dat maal twee en je bent 1200 km ver. Verder dus als Moena

Uitzonderingen (rugproblemen en dergelijke) moeten altijd kunnen, maar het mag volgens mij geen regel worden.
De huidige trent zit volgens mij dus hélemaal verkeerd. Je ziet dat aantal salonmotards jaar na jaar stijgen en dat kàn niet goed aflopen. Als je inschrijft voor een MOTORreis, moet je die heen- en terugreis nu eenmaal gewoon mee incalculeren. Simpel. Als onzen 'oudste' dat nog kan, kan iedereen dat ! En zoals Jo en Philippe ook zeggen: die MOTORreis begint aan je voordeur

Enfin, IK zal en kan het je zeker niet verbieden hoor, maar ik vind het een hele rare en verkeerde gang van zaken