Hallo ik zou graag spaakwielen onder mijn gs1200 steken ipv de gietwielen.
Iemand geinteresseert om te ruilen tegen sportwielen?
Reden is dat ik meer adventure gericht ben; mijn Honda AT had spaakwielen meer gericht voor offroad-doeleinden...
Bij interesse stuur maar een berichtje!
honda cb400 '78 ABL bombardier 250 2T honda xl600 '86/honda nx650 dominator '91/honda xrv750 africa twin '92 BMW r1200gs '04
Geef eens één reden waarom iemand van spaakwielen zou overstappen naar gietwielen ?
Uw voorstel kan ik wel begrijpen. Het enige dat ik kan bedenken is dat gietwielen onderhoudsvriendelijker zijn.
UpJohn schreef:Geef eens één reden waarom iemand van spaakwielen zou overstappen naar gietwielen ?
Uw voorstel kan ik wel begrijpen. Het enige dat ik kan bedenken is dat gietwielen onderhoudsvriendelijker zijn.
Hij zegt toch niet dat hij van spaakwielen naar gietwielen wil gaan? Hij zegt net dat hij van gietwielen naar spaakwielen wil gaan omdat deze meer adventures zijn en beter in offroad. (Titel is mss wel misleidend maar je moet wel lezen wat er gezegd wordt :p)
grtz
Ride to live, Live to ride
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
UpJohn schreef:Geef eens één reden waarom iemand van spaakwielen zou overstappen naar gietwielen ?
Hij zegt toch niet dat hij van spaakwielen naar gietwielen wil gaan? Hij zegt net dat hij van gietwielen naar spaakwielen wil gaan omdat deze meer adventures zijn en beter in offroad. (Titel is mss wel misleidend maar je moet wel lezen wat er gezegd wordt :p)
UpJohn schreef:Als "dosch71" vraagd of er iemand zijn spaakwielen wil ruilen voor gietwielen. Diegene die akkoord is plaatst dan toch gietwielen ...
Hallo ... koekoek
hmmmm ok, macht der interpretatie :p. Maar dan nog, er zijn mensen die de maten van de spaakwielen onder een GSA niet goed vinden en daarvoor gietwielen zouden willen omdat deze een kleiner formaat hebben en een beetje beter sturen op de baan. Kijk naar Rusor, hij heeft dat ook gedaan met zijn GSA.
grtz
Ride to live, Live to ride
Vergelijk uw moto met uw lief en beschouw het warmdraaien als voorspel. Daarna staat ze dubbel zo heet en gaat ze eens zo hard.
Thorakan schreef:hmmmm ok, macht der interpretatie :p. Maar dan nog, er zijn mensen die de maten van de spaakwielen onder een GSA niet goed vinden en daarvoor gietwielen zouden willen omdat deze een kleiner formaat hebben en een beetje beter sturen op de baan. Kijk naar Rusor, hij heeft dat ook gedaan met zijn GSA.