druppellader optimate
Moderator: GVN
-
danny riemis
druppellader optimate
ben pas een bezitter van een 1200rt kan ik de druppellader aansluiten op de stekker links onder de radio of moet ik deze ook rechtstreeks aan sluiten op batterij
-
VoskenGSA
Re: druppellader optimate
Enkel BMW laders kunnen via het canbussysteem de batterij opladen.
Aangezien je een Optimate hebt, dien je deze rechtstreeks op de batterij aan te sluiten.
Aangezien je een Optimate hebt, dien je deze rechtstreeks op de batterij aan te sluiten.
Lid BMW-MC-VL

GSA 2008 - Temporarily out of power...

GSA 2008 - Temporarily out of power...
Klopt. Je kan ook een tweede stekker monteren en die rechtstreeks op de accu aansluiten.
Rechtstreeks kan dus ook , is wat meer werk, maar is natuurlijk ook niet constant nodig.
Bij geregeld gebruik hoeft een druppellader al helemaal niet.
Rechtstreeks kan dus ook , is wat meer werk, maar is natuurlijk ook niet constant nodig.
Bij geregeld gebruik hoeft een druppellader al helemaal niet.
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
-
xantingo
- Contacteer:
Bij een Optimate zit een aansluiting die je rechtstreeks op de batterij kan aansluiten, en waar je de Optimate kan inpluggen.
Deze dus:

Ik heb die stekker onder mijn achterste zadel zitten, moet enkel het zadel er af halen en dan kan ik de lader aansluiten.
Deze dus:

Ik heb die stekker onder mijn achterste zadel zitten, moet enkel het zadel er af halen en dan kan ik de lader aansluiten.
...R1200RT... -
props-n-blades
Werkt ook beter dan de BMW lader.
Bij mij geeft die constant error codes terwijl er helemaal niets mis is met de batterij ...
Bij mij geeft die constant error codes terwijl er helemaal niets mis is met de batterij ...
XR600R-'87, CB360T-'76, VF750C-'83, CMX450-'90, VF750F-'83, R1150GS-'03, R1200GS-'05 (RIP), R1200GS-'05, R1200GSA -'07