repair kit

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

patrick k100
Berichten: 2189
Lid geworden op: 09 nov 2010, 00:11
Woonplaats: wondelgem
Locatie: wondelgem oost-vl

Re: repair kit

Bericht door patrick k100 »

ja maar op ne moto met ne band rond rijden met nen tap in zie ik zo nie zitten. der af en een nieuwe band op zou ik zeggen.spuitbus is maar voor thuis te komen he
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
nonkel moto
Berichten: 208
Lid geworden op: 08 jan 2009, 15:02
Woonplaats: gent
Locatie: oostvlaanderen

Re: repair kit

Bericht door nonkel moto »

@ demito: heb je de stopngo plugger hier in belgie gekocht(zo ja,waar?) of heb je het rechtstreeks besteld in de usa
@ patrick: geen probleem als de tap goe zit kan je je band tot het eind oprijden, ongeacht gelijk welke snelheid/rijstijl.heb er zelfs in de autoband zitten, maar dat is een paardewerk vooral als de band leeg is. ik denk dat de stopngo plugger veel gemakkelijker gaat
joehoe
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Re: repair kit

Bericht door demito »

patrick k100 schreef:ja maar op ne moto met ne band rond rijden met nen tap in zie ik zo nie zitten. der af en een nieuwe band op zou ik zeggen.spuitbus is maar voor thuis te komen he
Man, ik heb 1000en kms offroad gereden met verschillende tappen in mijn banden of als ik met binnenbanden reed met verschillende rustinnen erop. Als je offroad rijdt zijn er wel andere dingen om je zorgen over te maken. Net een andere binnenband geplaatst op mijn KTM 990: zitten 2 rustinnen op. Ik zie het probleem niet als de reparatie correct is uitgevoerd. Jebandenboer zal je uiteraard een ander verhaal verkopen... :roll:
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
demito
Berichten: 930
Lid geworden op: 29 aug 2005, 09:07
Woonplaats: Overijse
Contacteer:

Re: repair kit

Bericht door demito »

nonkel moto schreef:@ demito: heb je de stopngo plugger hier in belgie gekocht(zo ja,waar?) of heb je het rechtstreeks besteld in de usa
Destijds verkocht Wunderlich die set maar nu niet meer heb ik gemerkt. Google eens en je vind zeker wel een Belgische/Europese dealer.

Succes

T
BMW 1150 GSA - KTM 640 Adventure - KTM 990 Adventure - Husqvarna 701 enduro
Afbeelding
Plaats reactie