GSrijder schreef:Gasten:
TEN DERDE: Snap ik niet dat er hier zoveel ophef over komt. De flitsers gaan in hoogst uitzonderlijke gevallen gebruikt worden en niet zomaar bij elke file. File rijden doe ik trouwens maar 1 a 2 keer per jaar. De kermistoeters zijn er bij wijze van grap op gekomen en worden eigenlijk gebruikt om wielerterroristen attent te maken dat wij er zijn, die kerels zijn heuse wegpiraten. In uitzonderlijke gevallen:
Onlangs: een auto voor mij op een 2 vaksbaan slalomde Vn links naar rechts: toen ik naast de auto ging rijden zag ik de bestuurder gsm'n achter het stuur. Even kort de kermistoeter op en de gsm gleed letterlijk uit zijn handen
Waarom dan al de kosten maken en problemen opzoeken?
Ik rijd iedere dag door de file en gebruik enkel de richtingsaanwijzers waarvoor ze bedoeld zijn. Snelheid aanpassen en anticiperen! Wil een auto voorbijsteken terwijl ik filtreer dan laat ik hem, evenals bij het oprijden van de snelweg. Ik ben dan wel vlotter en sneller op de moto, maar bij twijfel geef ik voorrang. Stel jezelf in de plaats van de bestuurder van een auto of vrachtwagen en bekijk het uit hun oogpunt met alle gemakken en ongemakken van dien. Heb jij alles en iedereen gezien?