Europese nummerplaat
Moderator: GVN
Re: Europese nummerplaat
Voila voila, hij hangt eraan, volledig reglementair zoals het hoort

~~ BMW K100RS, Ducati ST2, BMW R1100S, BMW R1150GS ~~
nice plaatje, valt eerlijk gezegd nog mee. Precies nen Duitser ware het niet dat het rode letters en cijfers zijn ipv zwarte.
J
J
Laatst gewijzigd door J op 20 nov 2010, 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
't vollek va Gùùk red ùùk........
hierbij nog een nieuwe foto, na een half uurtje 'bricoleren', want de oude nummerplaathouder heeft geen dienst meer:

-
xantingo
- Contacteer:
Al bij al valt dat toch nog mee...
Ik heb zelf altijd een hekel gehad aan de Belgische motoplaten, niet voor het formaat want dat was goed, maar om de kleur. Het is dan wel de kleur van de Vlaamse leeuw, maar het is ook de kleur van een Hollandse plaat
Ik heb zelf altijd een hekel gehad aan de Belgische motoplaten, niet voor het formaat want dat was goed, maar om de kleur. Het is dan wel de kleur van de Vlaamse leeuw, maar het is ook de kleur van een Hollandse plaat
...R1200RT... Re: Europese nummerplaat
valt inderdaad nog mee, khad ook erger verwacht
btw; mijn vorige plaat begon met een W en nu terug met een M, dit in tegenstelling tot wat vooraf meegedeeld werd
btw; mijn vorige plaat begon met een W en nu terug met een M, dit in tegenstelling tot wat vooraf meegedeeld werd
die geel, rood, wit, zwarte plaat rechts beneden is ook heel mooi. Zo ga ik er mij straks ook nog enkele halen. 
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Iron Gonzo
hahahatoine schreef:Voila voila, hij hangt eraan, volledig reglementair zoals het hoort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zou ze zo laten hangen.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
bougimain
- Contacteer:
Ge begrijpt het niet !!
Eerst was je een Watje
En nu ben je een Man
graptjen hee toine
bougimain
Eerst was je een Watje
En nu ben je een Man
graptjen hee toine
bougimain
toine schreef:valt inderdaad nog mee, khad ook erger verwacht![]()
J schreef:die geel, rood, wit, zwarte plaat rechts beneden is ook heel mooi. Zo ga ik er mij straks ook nog enkele halen.
hahahaaa
tussen de " B " en de daaropvolgende cijfers is speciaal plaats gelaten om een "clubsticker" te kleven

R1200GS-Adventure - smoke grey (24/06/2011)
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Vespa GTS250 (27/09/2018)
"Het eindpunt kan nooit zo interessant zijn als de weg ernaartoe"
Dat klopt, maar dan moet je gaatjes bijmaken in de nummerplaat...xantingo schreef:Jo De Paepe schreef:Nummerplaathouder verwijderen en plaat rechtstreeks op het spatbord bevestigen.
Alle voorzieningen zijn aanwezig
Volgens mij persoonlijk ziet het er niet uit die nieuwe nummerplaten en hadden ze zeker toch minstens de kleur moeten behouden.
Heb ook ergens gelezen van iemand die gaatjes had geboort of bijgeboort in zijn nummerplaat van zijn wagen en daarvoor van de politie een pv had gekregen omdat men niet in een nummerplaat mag boren zou er gezegd zijn.
Veel motorrijders zullen wel problemen hebben om dat nieuwe onding te bevestigen en vroeg of laat zullen er ook veel omgebogen nummerplaten zijn of opduiken.
Weet dus ook niet of het mag , maarja nu wil schouppe zelfs fluovestjes verplichten en vervolgens misschien een flou helm ???????
-
moh_fan
- Contacteer:
Ik begrijp weinig van al die consternatie... Wat is er nu precies mis met die platen?
Zijn ze werkelijk zó groot? Geen Nederlander heb ik ooit horen klagen over het formaat...
Wát is precies het probleem van bevestigen? Er zijn prachtig passende brackets! Ombuigen... Wat een onzin! Zie je alleen bij hardrijders die bang zijn voor flitsers.
Ik vind het erg veel bombarie om weinig!
Maar goed... het is jullie ding... niet het mijne.
Zijn ze werkelijk zó groot? Geen Nederlander heb ik ooit horen klagen over het formaat...
Wát is precies het probleem van bevestigen? Er zijn prachtig passende brackets! Ombuigen... Wat een onzin! Zie je alleen bij hardrijders die bang zijn voor flitsers.
-
xantingo
- Contacteer:
Niks. En wedden dat degenen die nu het hardst roepen al jarenlang een "Europese" nummerplaat vooraan hun auto hebben hangen?moh_fan schreef:Ik begrijp weinig van al die consternatie... Wat is er nu precies mis met die platen?
...R1200RT... Re: Europese nummerplaat
Klopt inderdaad, er mogen geen extra gaatjes geboord wordenmarc schreef:Heb ook ergens gelezen van iemand die gaatjes had geboort of bijgeboort in zijn nummerplaat van zijn wagen en daarvoor van de politie een pv had gekregen omdat men niet in een nummerplaat mag boren zou er gezegd zijn.
Veel motorrijders zullen wel problemen hebben om dat nieuwe onding te bevestigen en vroeg of laat zullen er ook veel omgebogen nummerplaten zijn of opduiken.
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
Er is niks mis met die platen. Met de gebruikers daarentegen......moh_fan schreef:Ik begrijp weinig van al die consternatie... Wat is er nu precies mis met die platen?
K75RT (1994)--->R1200RT (2009)
-
Dirk Pauwels
Ik heb het ook zitten voor de BMW, gelukkig blijft de oude gele plaat nog op de KTM en de Bonneville, toch nog een classic look dan, want zo'n joekel van een plaat op zo'n klein Bonnevilleken, dat staat echt nie zenne...
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
-
Dirk Pauwels
En er mag ook nie gefoefeld worden met de belastingaangifte en zelfstandigen mogen geen zwarte kas hebben....GStephen schreef: ...
Klopt inderdaad, er mogen geen extra gaatjes geboord worden
Ge zit hier wel in Belgie hé, ik wil gerust gaatjes in uw plaat boren in 't zwart....
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Ik heb nog steeds mijn eerste nummerplaat, nu 30 jaar oud, en vindt het spijtig dat ik die zal moeten afgeven als ik een nieuwe moto koop. Ik stel een nieuw aankoop dan ook (nog wat) uitEen Belg is één met zijn nummerplaat.
Bart
-
tweetyoost
die prachtige brackets voor de nieuwe EU nummerplaten? waar kan ik die vinden?moh_fan schreef:Ik begrijp weinig van al die consternatie... Wat is er nu precies mis met die platen?
zijn het dezelfde als de NL platen? ik dacht van niet ofwel?
-
moh_fan
- Contacteer:
Onze platen hebben al jaren dezelfde maat als die jullie nu zullen gaan voeren.tweetyoost schreef:die prachtige brackets voor de nieuwe EU nummerplaten? waar kan ik die vinden?
zijn het dezelfde als de NL platen? ik dacht van niet ofwel?
Zoek op 'kentekenplaathouder' of contacteer een (NL)garagebedrijf waar zij die dingen vandaan halen. Je gaat er vast wat vinden!
Het zou leuk zijn moest de BMW MC VL nu ééns uit de kast komen
met een nieuwe n° plaat houder, speciaal voor de nieuwe n°platen.
Binnen 4 jaar hebben we die allemaal achter op ons ros hangen.
en vlug een slecht voorbeeld gemaakt

Laatst gewijzigd door Harald op 24 nov 2010, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Harald schreef:Het zou leuk zijn moest de BMW MC VL nu ééns uit de kast komen
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF
, (E36/8; F25), Lid BMW MCVL
Ze hadden beter nog één jaartje gewacht. Dan pronkte de Vlaamse Leeuw in de linkerhoek ipv die 'B' die voor mijn part nog voor weinig staat. Binnenkort moeten we weer een nieuwe plaat aanvragen. De Vlaamse.
MHV642 schreef:Ik heb nog steeds mijn eerste nummerplaat, nu 30 jaar oud, en vindt het spijtig dat ik die zal moeten afgeven als ik een nieuwe moto koop. Ik stel een nieuw aankoop dan ook (nog wat) uitEen Belg is één met zijn nummerplaat.
Bart
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
Nahoj
deze vind ik wel goedtoine schreef:Voila voila, hij hangt eraan, volledig reglementair zoals het hoort![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha
Opgelet deze jongen is een echte viking
GSA
R80Gs
GSA
Harald schreef:Het zou leuk zijn moest de BMW MC VL nu ééns uit de kast komen
Zou zeker niet slecht zijn , uiteraard tegen de nodige vergoeding vindt ik persoonlijk