Goedenavond,
Ik moet morgen vertekken naar Duitsland, zopas heb ik de Total-tankstations gedownload zodat ik ergens net voor de grens nog eens wil gaan tanken. Maar hoe krijg ik nu dat bestand "Total_Station.CSV" in het juiste formaat en op de juiste plaats in mijn Zumo?
Merci!
Tankstations in Zumo550
Moderator: GVN
Re: Tankstations in Zumo550
Normaal moet je er met de Poi-loader een .gpi bestand van maken en dan in uw gps plaatsen in de map Garmin/Poi 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Merci WimLT!
Ik heb de POI-lader gevonden en een update kunnen doen (denk ik)... Ik ben nergens iets tegengekomen waarin de csv werd overgezet naar een gpi, ik moest enkel de map selecteren.
Ik heb de POI-lader gevonden en een update kunnen doen (denk ik)... Ik ben nergens iets tegengekomen waarin de csv werd overgezet naar een gpi, ik moest enkel de map selecteren.
Ik hoop dat het werkt. Moe eerlijk zijn dat ik nog nooit een .cvs naar een .gpi heb omgezet, maar een .gpi is de enige manier om zoiets in uw gps te krijgen 
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Total overkill
Die stations staan er standaard allemaal in... zitten in CNNT
R1200RT 2016 - http://www.facebook.com/Motoblog/
-
deschutter
Niet echt, ze staan er zeker niet allemaal in, zeker niet als je specifiek wil zijn, bvb zoals topicstarter aanhaalt " de total tankstations " als je steeds bij hetzelfde "merk" wil tanken door bvb een tankkaart.MOTOBLOG schreef:Total overkillDie stations staan er standaard allemaal in... zitten in CNNT
Alle benzinestatios staan ook niet in CNNT hoor, deze zomer 6km van route afgeweken naar het zogezegde " dichtsbijzijnde " benzinestation, als ik nadien terug de route oppikte lag er na 5OO meter een benzinestatipn dan niet in CNNT stond, natuurlijk juist buiten het zicht van waar ik de route verliet.
Yves