Tankstations in Zumo550

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
duveltje4

Tankstations in Zumo550

Bericht door duveltje4 »

Goedenavond,

Ik moet morgen vertekken naar Duitsland, zopas heb ik de Total-tankstations gedownload zodat ik ergens net voor de grens nog eens wil gaan tanken. Maar hoe krijg ik nu dat bestand "Total_Station.CSV" in het juiste formaat en op de juiste plaats in mijn Zumo?

Merci!
WimLT
Contacteer:

Re: Tankstations in Zumo550

Bericht door WimLT »

Normaal moet je er met de Poi-loader een .gpi bestand van maken en dan in uw gps plaatsen in de map Garmin/Poi :idea:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
duveltje4

Bericht door duveltje4 »

Merci WimLT!

Ik heb de POI-lader gevonden en een update kunnen doen (denk ik)... Ik ben nergens iets tegengekomen waarin de csv werd overgezet naar een gpi, ik moest enkel de map selecteren.
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Ik hoop dat het werkt. Moe eerlijk zijn dat ik nog nooit een .cvs naar een .gpi heb omgezet, maar een .gpi is de enige manier om zoiets in uw gps te krijgen :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
MOTOBLOG

Bericht door MOTOBLOG »

Total overkill :lol: Die stations staan er standaard allemaal in... zitten in CNNT
deschutter

Bericht door deschutter »

MOTOBLOG schreef:Total overkill :lol: Die stations staan er standaard allemaal in... zitten in CNNT
Niet echt, ze staan er zeker niet allemaal in, zeker niet als je specifiek wil zijn, bvb zoals topicstarter aanhaalt " de total tankstations " als je steeds bij hetzelfde "merk" wil tanken door bvb een tankkaart.

Alle benzinestatios staan ook niet in CNNT hoor, deze zomer 6km van route afgeweken naar het zogezegde " dichtsbijzijnde " benzinestation, als ik nadien terug de route oppikte lag er na 5OO meter een benzinestatipn dan niet in CNNT stond, natuurlijk juist buiten het zicht van waar ik de route verliet. :oops:

Yves
Plaats reactie