Stak er voordien iets in van een ander(lees goedkoper)merk en had steeds vodden.Bovendien geeft pilot 2 jaar garantie wat niet onbelangrijk is.
Grtz
Edargpu
Moderator: GVN

Ik heb deze hier besteld: http://www.led4ucar.nl/index.php?/LED-S ... ?Treeid=13" onclick="window.open(this.href);return false;props-n-blades schreef:Waar vind je dit? Ik wil er ook wel eens eentje proberen...
Zeg Johan, ge moet daar toch mee opletten. Klikpedalen zijn misschien gemakkelijk om nie van uw voetsteuntjes te schuiven, maar als ge moet stoppen aan 't rood licht en ge zijt er nie rap genoeg uit dan houde uwe moto nie recht zenne!johanelsie schreef:
en nog enkele klikpedalen
foto is niet het juiste type pedalen
maar het is maar om een vb te kunnen geven

S-tijn schreef:Haha, lap 't was te peinzensabke69 schreef:Hey stijn, ik wil je nu niet bespotten, maar vanaf volgende week dinsdag 01.03.2011 dus, staat alle kledij voorradig van alle merken in motorpaleis Beringen aan 50% volgens de nieuwsbrief die ik gekregen heb!! Dus dan zou je pas een koopje kunnen doen!!

Niet goedkoop, maar ge zou er jaren gerust mee zijn. Ik heb ze me ook aangeschaft.kadee2 schreef:Een Odyssey pc 680
Had gezien dat Danny die aangeraden had aan Ron66
En was dringend aan een nieuw exemplaar toe.
Groeten,
Dirk.
Best nog snel 1 kopen want als iedereen er een heeft gaan die dus failliet aan die levensduur....Danny schreef:fabrieksvooruitzicht levensduur, ongeveer 10 jaar![]()
![]()
ik heb er hier -zeker- 2 bollen waar de Odyssey al 10 jaar inzit...
Rob, er staat wel degelijk in de nieuwsbrief een fout.rob.vanbilsen schreef:S-tijn schreef:Haha, lap 't was te peinzensabke69 schreef:Hey stijn, ik wil je nu niet bespotten, maar vanaf volgende week dinsdag 01.03.2011 dus, staat alle kledij voorradig van alle merken in motorpaleis Beringen aan 50% volgens de nieuwsbrief die ik gekregen heb!! Dus dan zou je pas een koopje kunnen doen!!
Vergeet het!!!
ik was vanmorgen (1/3/11)bij GSM om 9u05'GEEN 1 Defenderjas te zien.
ohhh ja, de broeken lagen er nog wel.
maar ik zou het bijna vergeten , op de broeken was geen korting!
iedereen denkt het zijne en ik het mijne
dus S-tijn, geen slechte zaak gedaan met je pak op voorhand te kopen.
gr rob.
Vraag me af of ze juridisch niet verplicht zijn om te doen wat in hun folder staat - dus 50% op alle jassen?sabke69 schreef:...Hebben ze zich verontschuldigd dat er een fout zat in die nieuwsbrief en dat het geldig was op alle jassen behalve nieuwe collectie.
... niets tegen te doen zeker?