Kwaliteit BMW-broeken.

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond kledij, handschoenen, laarzen, helmen en veiligheidsuitrusting.

Moderator: GVN

Plaats reactie
luc gs
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 sep 2004, 17:21
Locatie: lierde

Kwaliteit BMW-broeken.

Bericht door luc gs »

De snit van de BMW-broeken zijn OK,prijzig zijn ze ook.
Wat is er dan mis mee?
Als je een vergelijk maakt met broeken van een ander merk,zijn er toch wel enkele serieuze gebreken vast te stellen.In verband met bescherming,bezit de BMW-broek enkel maar knieprotectoren,waar zijn de heupprotectoren gebleven?Bovendien zijn de broeken enkel te dragen bij goed weer,het mag echt niet te fris worden of je komt totaal verkleumd van je stalen ros,tenzij men speciaal ondergoed gaat aantrekken.Van een binnenbroek heeft men blijkbaar nog niet gehoord.
Persoonlijk ken ik wel het verschil tussen het dragen van BMW-broeken en bv.Richa-broeken.Hemelsbreed verschil en groot verschil in prijs.
Dirk 9700
Berichten: 688
Lid geworden op: 23 mei 2005, 18:43
Woonplaats: Oudenaarde
Locatie: Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Kwaliteit BMW-broeken.

Bericht door Dirk 9700 »

Hey Luc,
Ik heb mij een rallye 3 broek en vest gekocht.
In de broek zit er een heup- en knieprotectie en een uitneembare binnenvoering ...
Prijzig, maar ik vind ze wel schoon ...

Grt,
Dirk
Make Life A Ride
BMW Motor Club Vlaanderen lid :wink:
luc gs
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 sep 2004, 17:21
Locatie: lierde

Re: Kwaliteit BMW-broeken.

Bericht door luc gs »

Dirk,ik heb misschien alle broeken over dezelfde kam geschoren,maar ik spreek over de Streetguard en Light&Easy.
MichelP
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 dec 2009, 14:20
Locatie: Turnhout

Re: Kwaliteit BMW-broeken.

Bericht door MichelP »

Streeguard heeft ook heupprotectoren en binnenvoering :?:
Wel appelen met appelen vergelijken en peren met peren.

Ik heb reeds mijn tweede streetguard set en ben er heel tevreden over, heb zelfs de binnenvoering niet nodig in de winter.
Wel zijn er problemen geweest met de rits van mijn tweede jas maar die is vervangen onder garantie.
Afbeelding
Yeh Man
No Problem
Danny
Berichten: 6458
Lid geworden op: 27 sep 2004, 22:50
Locatie: Zandhoven

Re: Kwaliteit BMW-broeken.

Bericht door Danny »

Persoonlijk ken ik wel het verschil tussen het dragen van BMW-broeken en bv.Richa-broeken.Hemelsbreed verschil en groot verschil in prijs.
Voila dan is er toch geen probleem, gewoon Richa kopen :mrgreen: :mrgreen:
erictdm
Berichten: 209
Lid geworden op: 18 jun 2006, 13:34
Locatie: prov antwerpen

Re: Kwaliteit BMW-broeken.

Bericht door erictdm »

Zopas een Rallye 2 broek gekocht, in de uitverkoop. Toevallig was mijn maat er nog. :grin:
Voor de ongelooflijke prijs van 150 euro. :lol:
De jas had ik al... sinds jaren.

Wat me nu vooral opvalt, is de goede snit, de aanwezigheid van protectoren op knie én heup en hoe lekker warm ze is in vergelijking met de lederen broek waar ik meestal mee reed.

Ik vond de prijs voor die broek altijd nogal stevig, daarom heb ik de aankoop altijd wat uitgesteld, maar om nu te zeggen dat die Richa kwaliteit beter zou zijn....
if cycling was easy, they would call it f**tb*ll.

http://www.basfmotorvrienden.be
luc gs
Berichten: 210
Lid geworden op: 30 sep 2004, 17:21
Locatie: lierde

Re: Kwaliteit BMW-broeken.

Bericht door luc gs »

Ik sprak over de "streetguard 1",en die was zonder binnenbroek en zonder heupbescherming.
Ze zullen ondertussen bij BMW bijgeleerd hebben zekers van andere merken.Heb destijds zelf bij de dealer nog navraag gedaan achter de binnenbroek en was inderdaad ZONDER.
Plaats reactie