Onthaalavonden zonder stank

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door J »

(s)Campi Di Pampi schreef:
J schreef:jongeren en roken?? Ik gaf gisteren les in de Hogeschool in Kortrijk en vroeg hoeveel er rookten. 0 op 15 :thumleft: :thumleft: :thumleft:
Je hebt gewoon de verkeerde vraag gesteld... :pirat:
ok maar dat zou wat te verdacht over komen he. De gazetten staan nu al vol. :twisted:
't vollek va Gùùk red ùùk........
danny riemis
Berichten: 94
Lid geworden op: 01 aug 2010, 09:55
Locatie: Beerse

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door danny riemis »

in engeland word daar ni over gezeverd daar gaan ze gewoon buiten om een sigaretje te roken en daar is het cafe bezoek ook ni gemindert en daar het al gemindert is ligt het meer aan de prijs van een pintje dan het rookverbod
want dit is de laatste tijd ook, hard gestegen
jakke
Berichten: 3518
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door jakke »

J schreef:
(s)Campi Di Pampi schreef:
J schreef:jongeren en roken?? Ik gaf gisteren les in de Hogeschool in Kortrijk en vroeg hoeveel er rookten. 0 op 15 :thumleft: :thumleft: :thumleft:
Je hebt gewoon de verkeerde vraag gesteld... :pirat:
ok maar dat zou wat te verdacht over komen he. De gazetten staan nu al vol. :twisted:
Volgens mij waren de rokers er niet, omdat je er niet mag roken!! :mrgreen:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Nick Murof
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 aug 2009, 11:28

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door Nick Murof »

Doen zoals in Beieren: niet de politiekers laten knoeien, maar een referendum houden... 25 dagen later was het gedaan met roken.


Cafes draaien gelijk nooit tevoren, recordomzet. logisch, want nu wagen de niet-rokers zich daar ook op cafe, die vroeger niet in het kankergas wilden zitten.
Ron66

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door Ron66 »

Nick Murof schreef:Doen zoals in Beieren: niet de politiekers laten knoeien, maar een referendum houden... 25 dagen later was het gedaan met roken.


Cafes draaien gelijk nooit tevoren, recordomzet. logisch, want nu wagen de niet-rokers zich daar ook op cafe, die vroeger niet in het kankergas wilden zitten.
+1

Ron66
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door J »

klopt, vijdag nog naar de Karwietel geweest in Gent. Nadien besloten dat ik wacht tot Juli voor ik weer in zo'n cafe' s ga. Klein en 80% rookt er. Als je ziet wat er hangt in het schijnsel van zo'n lichtstraal uit een spot, is niet te geloven.
Ik denk ook dat die doom beelden van café's die failliet gaan dikke zever is. Integendeel zelf.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door WimLT »

J schreef:Ik denk ook dat die doom beelden van café's die failliet gaan dikke zever is. Integendeel zelf.
Het zal de meeste rokers trouwens toch echt worst wezen of er nu enkele café's failliet zouden gaan of niet zeker, maar het is een van de laatste argumenten tegen een algemeen rookverbod. Alle andere zijn intussen allang achterhaald :-P
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Den Stille
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 jan 2005, 16:59
Locatie: Wuustwezel

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door Den Stille »

Aan alle anti rokers fanaten, bedenk wel dat mischien morgen die man met het ongezonde en stinkende sigaretje de man is die uwe stinkende beerput komt leegmaken, of die man is die uwe motorbanden aan het recicleren is, of de man is die uwe nieuwe motor aan het spuiten is, of de man die in één of andere raffinaderij zorgt voor uwe motorbranfstof, of de man is die in een kerncentale voor uwe elektra zorgt (flatscreen,microwave,verwarming enz....), zij weten dat hun beroep stinkt en ongezond ( mischien wel kankerverwekkend is ) maar zij hebben niet te kiezen en zagen daar dan niet over.BTW het gat in de ozonlaag ligt niet aan de rokers. Als jullie nu eens niet zo fel reageren, en proberen te leven met de mens zijn kleine onhebbelijkheden zou het voor iedere partij wat behaaglijker worden. Ik zou eens benieuwd zijn op jullie reactie als er morgen een doelgroep zou opstaan die anti motorrijder was, met als argument dat dit toch maar als hobby wordt gebruikt en zo wel heel fel het milieu onnodig belast ????? Dus anti roker denk nu niet dat uw voetafdruk zo véél kleiner is als dat pafferke.
Harald
Berichten: 6129
Lid geworden op: 28 sep 2004, 20:04
Locatie: Opwijk

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door Harald »

Ik denk niet dat het om de oonlaag gaat hoor.
Maar wel over de duizenden long, hart en vaatziekten, die moeten betaald worden door ons allemaal, via de ziekenkas :wink:
"God made some cops Perfect - the rest he put in cars!"
Afbeelding"Alle vakkennis is een samenzwering tegen het lekendom."
Relax
Berichten: 5688
Lid geworden op: 30 sep 2004, 16:31
Woonplaats: Sint-Martens-Lierde begot.
Locatie: O-Vl, in Sint-Martens-Lierde begot.

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door Relax »

WimLT schreef:
J schreef:Ik denk ook dat die doom beelden van café's die failliet gaan dikke zever is. Integendeel zelf.
Het zal de meeste rokers trouwens toch echt worst wezen of er nu enkele café's failliet zouden gaan of niet zeker, maar het is een van de laatste argumenten tegen een algemeen rookverbod. Alle andere zijn intussen allang achterhaald :-P
Voor één keer mag het wel: :bsstupid:

Wat een nagel om op z'n kop te slaan.
I respect your opinion. But I don't give shit.
J
Berichten: 3396
Lid geworden op: 09 mei 2007, 13:35
Locatie: Gùùk
Contacteer:

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door J »

Den Stille schreef:Aan alle anti rokers fanaten, bedenk wel dat mischien morgen die man met het ongezonde en stinkende sigaretje de man is die uwe stinkende beerput komt leegmaken, of die man is die uwe motorbanden aan het recicleren is, of de man is die uwe nieuwe motor aan het spuiten is, of de man die in één of andere raffinaderij zorgt voor uwe motorbranfstof, of de man is die in een kerncentale voor uwe elektra zorgt (flatscreen,microwave,verwarming enz....), zij weten dat hun beroep stinkt en ongezond ( mischien wel kankerverwekkend is ) maar zij hebben niet te kiezen en zagen daar dan niet over.BTW het gat in de ozonlaag ligt niet aan de rokers. Als jullie nu eens niet zo fel reageren, en proberen te leven met de mens zijn kleine onhebbelijkheden zou het voor iedere partij wat behaaglijker worden. Ik zou eens benieuwd zijn op jullie reactie als er morgen een doelgroep zou opstaan die anti motorrijder was, met als argument dat dit toch maar als hobby wordt gebruikt en zo wel heel fel het milieu onnodig belast ????? Dus anti roker denk nu niet dat uw voetafdruk zo véél kleiner is als dat pafferke.
he pipo van formaat ik ben geen anti roker of heb je daar overgelezen. Het gaat mij er gewoon om dat ik blij zal zijn dat er niet meer gerookt mag worden in café's. That's all. En al die argumenten en populistische kleinburgerlijke voorbeelden dat je geeft halen geen steek.

J
't vollek va Gùùk red ùùk........
sabke69
Berichten: 173
Lid geworden op: 06 aug 2009, 09:34
Woonplaats: Sint-Truiden
Locatie: Sint- truiden

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door sabke69 »

WimLT schreef:
J schreef:Ik denk ook dat die doom beelden van café's die failliet gaan dikke zever is. Integendeel zelf.
Het zal de meeste rokers trouwens toch echt worst wezen of er nu enkele café's failliet zouden gaan of niet zeker, maar het is een van de laatste argumenten tegen een algemeen rookverbod. Alle andere zijn intussen allang achterhaald :-P
Ik ben dus niet de meeste rokers.
Verkeerd gedacht, als je eigen familie door deze maatregel effe het noorden kwijt is, en alweer zwaar moet investeren om zijn zaak rendabel te houden dan piep je anders hoor, je kan een grootstad als Antwerpen niet gaan vergelijken met een klein dorps café.
Maar ik geef het op, ik heb de indruk van alles wat je hier leest op het forum over deze topic, dat de niet rokers veel harder roepen dan wij rokers. Hoe (on)verdraagzaam kan je zijn? dat beslist ieder voor zich hé. Jullie hebben het pleit gewonnen, dus ik zou zeggen, en nu allen op café gaan he, zodat er inderdaad geen zaken zullen moeten sluiten :-P
We zullen wel lekker buiten gaan roken zolang dat nog mag :twisted:
Sabke




BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door WimLT »

sabke69 schreef:en nu allen op café gaan he, zodat er inderdaad geen zaken zullen moeten sluiten :-P
No problemo, maar kunde dat ook effe kortsluiten met die van ons ? Dan weet ze dat het voor een goed doel is dak weer pinten ga pakken de vrijdagavond :-P :lol: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
sabke69
Berichten: 173
Lid geworden op: 06 aug 2009, 09:34
Woonplaats: Sint-Truiden
Locatie: Sint- truiden

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door sabke69 »

WimLT schreef:
sabke69 schreef:en nu allen op café gaan he, zodat er inderdaad geen zaken zullen moeten sluiten :-P
No problemo, maar kunde dat ook effe kortsluiten met die van ons ? Dan weet ze dat het voor een goed doel is dak weer pinten ga pakken de vrijdagavond :-P :lol: :lol:
K' zal proberen Wim, maar ik zal me tijdig maar bukken zeker??? :lol: :lol:
Sabke




BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door WimLT »

Bukken alleen zal niet genoeg zijn, denk ik :pale:

Ik denk trouwens dat er ook ergens een vals contact is bij haar, want 's avonds als ik zat thuiskom krijg ik het geluid niet af en 's morgens krijg ik het geluid dan weer niet aan :scratch:
Raar hé :drunken: :lol: :lol:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
sabke69
Berichten: 173
Lid geworden op: 06 aug 2009, 09:34
Woonplaats: Sint-Truiden
Locatie: Sint- truiden

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door sabke69 »

Ah, das raar :scratch: hier werkt het net andersom :lol: :lol:
Zal Ingrid eens komen bijscholen, tegen zatte mensen zwijg je beter, als ze nuchter zijn kunnen ze het exuus niet gebruiken van.............. oh, daar weet ik echt niks meer van seh, had echt wel teveel gedronken he :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Sabke




BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
pvde
Berichten: 2652
Lid geworden op: 04 nov 2004, 18:11
Woonplaats: Essen -Wildert
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door pvde »

Yep,
Hier de oplossing :lol:
Afbeelding
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door WimLT »

:thumright: :thumright: :thumright:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
bmwfreakske
Berichten: 1292
Lid geworden op: 27 okt 2004, 19:54
Woonplaats: Bonheiden
Locatie: Antwerpen

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door bmwfreakske »

Den Stille schreef:Aan alle anti rokers fanaten, bedenk wel dat mischien morgen die man met het ongezonde en stinkende sigaretje de man is die uwe stinkende beerput komt leegmaken, of die man is die uwe motorbanden aan het recicleren is, of de man is die uwe nieuwe motor aan het spuiten is, of de man die in één of andere raffinaderij zorgt voor uwe motorbranfstof, of de man is die in een kerncentale voor uwe elektra zorgt (flatscreen,microwave,verwarming enz....), zij weten dat hun beroep stinkt en ongezond ( mischien wel kankerverwekkend is ) maar zij hebben niet te kiezen en zagen daar dan niet over.BTW het gat in de ozonlaag ligt niet aan de rokers. Als jullie nu eens niet zo fel reageren, en proberen te leven met de mens zijn kleine onhebbelijkheden zou het voor iedere partij wat behaaglijker worden. Ik zou eens benieuwd zijn op jullie reactie als er morgen een doelgroep zou opstaan die anti motorrijder was, met als argument dat dit toch maar als hobby wordt gebruikt en zo wel heel fel het milieu onnodig belast ????? Dus anti roker denk nu niet dat uw voetafdruk zo véél kleiner is als dat pafferke.
Ik ben een echte anti roker in hart en nieren(lees longen),ik heb geen probleem met rokers zolang ze mij respekteren.
Van mij mogen er gerust rookcafés zijn,ik stap er geen voet binnen.
Ik wens dan ook niet met rokers gekonfronteerd te worden in een horecazaak waar niet mag gerookt worden,en wat ik zeker wil is dat rokers op de werkvloer hun rokerspauzes moeten nawerken terwijl wij doorwerken!!
Voor de rest,als een roker die kankerstofkes in zijn longen wil opslagen is dat zijn zaak........maar een tussenkomst van de ziekenkas bij longkanker moet hij maar op zijn buik schrijven!! :lol:
Andalousie 09/2018
Indierock
Berichten: 320
Lid geworden op: 23 apr 2008, 01:49
Locatie: Dendermonde

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door Indierock »

Ben zelf ook roker en werkzaam in de gezondheidszorg. Heb er ook absoluut geen bezwaar tegen om buiten te gaan roken. Ik wil gewoon eens enkele dingen op hun plaats zetten. Roken brengt zeker onmiskenbaar een kost mee voor de maatschappij. Ga dat niet ontkennen. Je hoeft ook niet zo gefixeerd te zijn op de longkanker. Roken gaat gradueel gezien veel meer slachtoffers maken, tienduizenden, binnen de groep van de chronisch obstructieve longaandoeningen. Vroeger noemden ze het CARA, nu sinds een paar jaar COPD (chronic obstructive pulmonary desease) of beter in het Nederlands COLL, chronisch obstructief long lijden. Komt er gewoon op neer dat die patiënten perfect kunnen inademen, maar het heel lastig hebben om hun lucht weer naar buiten te krijgen. Als je er oog voor hebt, herken je ze her en der. In het eindstadium zijn ze continue zuurstof-afhankelijk en dragen ze van die kleine toestelletjes bij hun, type zuurstofconcentrator. Persoonlijk vrees ik deze langdurig chronische aandoening véél meer dan de longkanker.

Behalve het feit dat dit landje aan één gehouden wordt door een onvoorstelbaar gebruik aan anti-depressiva (ca. 600.000 patiënten !!!) is er nog wel een andere drug in dit landje héél druk gebruikt, met vééééél meer schade tot gevolg. Alleen heeft de maatschappij absoluut niet graag dat men daar over spreekt : een onvoorstelbaar wijd verspreid probleem van alcoholisme !!! Honderduizenden, die dagelijks, vaak anoniem thuis, NIET zonder hun alcohol kunnen, onder welke vorm dan ook : pintjes, wijn, porto, de sterkere zaken. Roken is niet verstandig, maar heeft weinig of geen invloed op het functioneren op het werk, binnen het gezin. Volledig akkoord dat een roker zich moet houden aan z'n pauzes op het werk.
Die terminale alcoholici : één misérie, vol oedemen, buiken vol ascites, blubberlevers die 4 keer te groot zijn, en hersenen die, geschrompeld, alleen nog maar voor méér misérie kunnen zorgen. Uitzichtloos, uitzichtloos en ... uitzichtloos. De miserie dat sommige v die alcoholici dan nog veroorzaken binnen hun eigen gezin is soms met geen pen te beschrijven. Alle bewondering voor de mensen die daar moeten mee samenleven. En wie beweert dat hij niemand niet kent met dit probleem binnen z'n familie, vriendenkring of werkkring is een afschuwelijke leugenaar; Het alcoholisme zit overal, treft ALLE klassen vd maatschappij, alle leeftijden, beide geslachten. Alcoholisme heeft afschuwelijk véél absenteisme op het werk tot gevolg. Over de drama's die ze veroorzaken in het verkeer; zal ik dan nog maar zwijgen.
Ik heb het wel degelijk over alcoholici, mensen die niet zonder alcohol kunnen. Over diegenen, die ieder weekend de spoedgevallen diensten komen onder kotsen, omdat ze niet weten hoe met alcohol om te gaan, wil ik het dan nog niet hebben. Aan dat soort publiek wil ik geen woorden aan vuil maken. Ik heb véél bewondering voor de collega's op die spoedgevallen-diensten. Weekend = aan U, betaald te laten uitmaken voor het vuil van 't straat door straalbezopen individuen die als binnenkomst of afscheid uw infrastructuur wat komen versieren met hun overgeefsel. Punt uit.
Lid BMW MC Vl sinds 2008.
BMW K 1600 GT Sport 2014 6K
BMW F 800 GS Triple Black 2012 12K
BMW G 650 XChallenge for even more pleasure, Tripy Off-Road Packet, Pirelli MT 21. Zega Pro Cases.35K.
K1200GT '03 72K
Please Do Not Resuscitate, if no decent outcome.Afbeelding

ADVrider.com
sabke69
Berichten: 173
Lid geworden op: 06 aug 2009, 09:34
Woonplaats: Sint-Truiden
Locatie: Sint- truiden

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door sabke69 »

Indierock schreef:Ben zelf ook roker en werkzaam in de gezondheidszorg. Heb er ook absoluut geen bezwaar tegen om buiten te gaan roken. Ik wil gewoon eens enkele dingen op hun plaats zetten. Roken brengt zeker onmiskenbaar een kost mee voor de maatschappij. Ga dat niet ontkennen. Je hoeft ook niet zo gefixeerd te zijn op de longkanker. Roken gaat gradueel gezien veel meer slachtoffers maken, tienduizenden, binnen de groep van de chronisch obstructieve longaandoeningen. Vroeger noemden ze het CARA, nu sinds een paar jaar COPD (chronic obstructive pulmonary desease) of beter in het Nederlands COLL, chronisch obstructief long lijden. Komt er gewoon op neer dat die patiënten perfect kunnen inademen, maar het heel lastig hebben om hun lucht weer naar buiten te krijgen. Als je er oog voor hebt, herken je ze her en der. In het eindstadium zijn ze continue zuurstof-afhankelijk en dragen ze van die kleine toestelletjes bij hun, type zuurstofconcentrator. Persoonlijk vrees ik deze langdurig chronische aandoening véél meer dan de longkanker.

Behalve het feit dat dit landje aan één gehouden wordt door een onvoorstelbaar gebruik aan anti-depressiva (ca. 600.000 patiënten !!!) is er nog wel een andere drug in dit landje héél druk gebruikt, met vééééél meer schade tot gevolg. Alleen heeft de maatschappij absoluut niet graag dat men daar over spreekt : een onvoorstelbaar wijd verspreid probleem van alcoholisme !!! Honderduizenden, die dagelijks, vaak anoniem thuis, NIET zonder hun alcohol kunnen, onder welke vorm dan ook : pintjes, wijn, porto, de sterkere zaken. Roken is niet verstandig, maar heeft weinig of geen invloed op het functioneren op het werk, binnen het gezin. Volledig akkoord dat een roker zich moet houden aan z'n pauzes op het werk.
Die terminale alcoholici : één misérie, vol oedemen, buiken vol ascites, blubberlevers die 4 keer te groot zijn, en hersenen die, geschrompeld, alleen nog maar voor méér misérie kunnen zorgen. Uitzichtloos, uitzichtloos en ... uitzichtloos. De miserie dat sommige v die alcoholici dan nog veroorzaken binnen hun eigen gezin is soms met geen pen te beschrijven. Alle bewondering voor de mensen die daar moeten mee samenleven. En wie beweert dat hij niemand niet kent met dit probleem binnen z'n familie, vriendenkring of werkkring is een afschuwelijke leugenaar; Het alcoholisme zit overal, treft ALLE klassen vd maatschappij, alle leeftijden, beide geslachten. Alcoholisme heeft afschuwelijk véél absenteisme op het werk tot gevolg. Over de drama's die ze veroorzaken in het verkeer; zal ik dan nog maar zwijgen.
Ik heb het wel degelijk over alcoholici, mensen die niet zonder alcohol kunnen. Over diegenen, die ieder weekend de spoedgevallen diensten komen onder kotsen, omdat ze niet weten hoe met alcohol om te gaan, wil ik het dan nog niet hebben. Aan dat soort publiek wil ik geen woorden aan vuil maken. Ik heb véél bewondering voor de collega's op die spoedgevallen-diensten. Weekend = aan U, betaald te laten uitmaken voor het vuil van 't straat door straalbezopen individuen die als binnenkomst of afscheid uw infrastructuur wat komen versieren met hun overgeefsel. Punt uit.

das nu eens nagels met koppen slaan seh, groot gelijk!!
Mijn stem heb je indie :thumright: :thumright:
Sabke




BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
jakke
Berichten: 3518
Lid geworden op: 21 mar 2006, 19:29
Locatie: Beveren-Waas

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door jakke »

We zijn hier wel serieus aan het afwijken zelle!! :roll:
Alle juiste woorden en argumenten ten spijt, maar het gaat over roken in een openbare ruimte (hier Café genaamd)!
Feit is gewoon dat, buiten de gezondheids- en andere (veiligheids) gevolgen, ik rechtstreeks gezondheidsrisico loop met een roker naast mij dan met een drinker! :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
WimLT
Berichten: 6760
Lid geworden op: 14 jun 2006, 18:29
Locatie: Sint Job in't Goor
Contacteer:

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door WimLT »

jakke schreef:We zijn hier wel serieus aan het afwijken zelle!! :roll:
:bsstupid: Mooie uiteenzetting, maar dit is èèn probleem proberen te bagatelliseren door te focussen op een ander (groter ?) probleem. Heeft idd niks meer te maken met een algemeen rookverbod waarvoor dit topic is gestart :wink:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
sabke69
Berichten: 173
Lid geworden op: 06 aug 2009, 09:34
Woonplaats: Sint-Truiden
Locatie: Sint- truiden

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door sabke69 »

WimLT schreef:
jakke schreef:We zijn hier wel serieus aan het afwijken zelle!! :roll:
:bsstupid: Mooie uiteenzetting, maar dit is èèn probleem proberen te bagatelliseren door te focussen op een ander (groter ?) probleem. Heeft idd niks meer te maken met een algemeen rookverbod waarvoor dit topic is gestart :wink:
Moeten niet altijd dezelfde zijn die eens afwijken he :-P :-P
Sabke




BMW Vlaanderen lid
[/size][/i]
kadee2
Berichten: 111
Lid geworden op: 04 jun 2010, 14:54
Locatie: rond Lier

Re: Onthaalavonden zonder stank

Bericht door kadee2 »

jakke schreef:We zijn hier wel serieus aan het afwijken zelle!! :roll:
Alle juiste woorden en argumenten ten spijt, maar het gaat over roken in een openbare ruimte (hier Café genaamd)!
Feit is gewoon dat, buiten de gezondheids- en andere (veiligheids) gevolgen, ik rechtstreeks gezondheidsrisico loop met een roker naast mij dan met een drinker! :wink:
Zolang die laatste van achter 't stuur blijft wel ja :mrgreen:

Groeten,

Dirk.
Liever wa kantjes aan, dan een hoek af...

R1150 gelände und strasse adv.

Afbeelding
Plaats reactie