Edargpu
Moderator: GVN

Tegwoordig noemt men da "VERSLAVING "Tazke schreef:Pure alcohol, citroenen en suiker ... en binnen een paar weekjes kunnen we goe drinken
Gekregen van Johanhelsie, maar zie je mailboxjemoh_fan schreef:Waar kunnen we dat recept downloaden Taz?

Herbitzheim?? Hotel Bliesbruck.Jo De Paepe schreef:Een Motorreisje naar Saarland van Thomas Cook
& bij de Ludwig een setje om mijn systeem 5 helm om te bouwen naar een Jethelm ('k verwacht goed weer)
YEP , dat is't , zondag zijn we vertrokkenHerbitzheim?? Hotel Bliesbruck.
van wadadde manneke ???Jo,stuur mij eens per PB wat je daarvoor hebt betaald.
Grtz

Ja nen mens moet zichzelf al eens verwennen he en de Nolan maakt zoveel kabaal dak hem echt wel beu was :Zeppe schreef:YvesGT schreef :
Schubert C3 inclusief SRC system besteld en hopelijk snel geleverd
Heb dezelfde maar in de omgekeerde kleurstelling (zwart met witte strepen)
Goed gerief, succes.
sinds een 2-tal banden zijn wij ook in het bezit van dit systeem en het is een van de betere aankopen de laatste tijd. Soms heeft het wel eens zijn kuren maar volgens mij ligt dit meer aan de zumo 660. Niettegenstaande dat zou ik het voor geen haar meer willen missen.Yves GT schreef:Schubert C3 inclusief SRC system besteld en hopelijk snel geleverd

Daar heb ik helemaal geen problemen mee, hoor. Je kan dit indien het systeel opgeladen is gewoon wegbergen in de voering van de helm dus zie je er niets meer van.Yves GT schreef: Heb al wel gehoord van de Zeppe dat het stekkertje achteraan een zwak punt is?