ClubBBQ 17 juni - NIEUWE LOCATIE!

Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond

Moderator: GVN

Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Plaats reactie
Wally

ClubBBQ 17 juni - NIEUWE LOCATIE!

Bericht door Wally »

Hey kerels en kerelinnen!

Vrijdag 17/06 is het weer van dat: de jaarlijkse clubbarbecue!
Opnieuw een gezellige avond voor groot en klein, aan de luttele prijs van 10 Euro per kind en 15 Euro per volwassene.
Inschrijven kan door het bedrag over te maken op de clubrekening (001-1968422-77) met vermelding van "BBQ11ME...volw....kind"

We starten om 20u, en eindigen als alle buikjes rond zijn, of alle flessen leeg!
Wat er op het menu staat is voorlopig voor mij ook nog een raadsel, maar ten gepaste tijde zal ik hier een en ander uit de doeken doen.
Wat wel al zeker is, is dat er enkele "speciallekes" zullen bijzijn! Het wordt dus in elk geval weerom de moeite!

Grote verrassing voor dit jaar blijft echter de locatie! Aangezien we in Tregenata zo maar eventjes 600 Euro zouden moeten ophoesten voor gebruik van de zaal en terras gingen we op zoek naar een alternatief.
Waar we ons installeren blijft nog eventjes geheim tot alle afspraken rond zijn, maar geloof me, 't zal voor velen een aangename verrassing zijn.
Wat ik wel kan zeggen is dat we het niet zo heel ver gezocht hebben zodat het voor iedereen heel makkelijk bereikbaar blijft!

Schrijf alvast in, binnenkort plaats ik hier het menu én de locatie!

Wally :chef:
Leven is het meervoud van lef!
Tazke
Contacteer:

Re: ClubBBQ 17 juni - NIEUWE LOCATIE!

Bericht door Tazke »

Wij gaan het dit jaar moeten missen :-x
Ventje komt die dag terug van Parijs en 't zal pas laat zijn ... dus als we daar geraken is 't vlees op :-|
To boldly go where no tasmanian has gone before ...Afbeelding
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Kan al raden waar het gaat zijn. Wat ik echter niet kan raden zijn mijn werkuren. Ik zal dus maar vlak ervoor weten of ik kan of niet, hoor :-(
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het met een "O" begint :?:
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
edargpu

Bericht door edargpu »

Zit net zoals vorig jaar wederom in het buitenland.Dus geen BBQ voormij :-(
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
sergeGS

Bericht door sergeGS »

Vrijdag 17 juni, dan zit ik te toeren over 't water. Eens proberen om links te rijden en rechts voorbij te steken. Alhoewel ik dat hier dikwijls moet doen.
Veel plezier met BBQ
Rij niet sneller dan je beschermengel kan vliegen
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

GSrijder schreef:Ik heb zo'n flauw vermoeden dat het met een "O" begint :?:
Dacht eigenlijk dat het eindigde op "ase" :drunken:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

Dré GS

Bericht door Dré GS »

Beste Wally 17 juni kan ik helaas niet aanwezig zijn, we (dat zijn Rolf Pascal Carlo en ik) zijn nog aan het toeren in Italie. Veel succes en tot een volgende keer.
:-) Dré GS
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
Wally

Bericht door Wally »

Hoi,

Bij deze kan ik dan bevestigen wat jullie al vermoedden:

Onze BBQ gaat door in de Oase!
Onze oude vertrouwde stek waar velen van ons nog heel mooie herinneringen aan hebben.
We werden er met open armen ontvangen, en Rita is zo blij met onze terugkeer dat ons trakteert met het aperitief.
Er is voor iedereen een glaasje cava of fruitsap voorzien, aangeboden door het huis.
Inschrijven kan nog steeds!
Wat er op de rooster komt blijft nog even een verrassing.

Grts

Wally :pig:
Wally

Bericht door Wally »

Yep,

Wat het weer betreft moeten we de voorspellingen nog even afwachten, maar wat we serveren is wel al zeker:

Aangezien Rita ons voorziet van een "natje" als verwelkoming, doe ik er van mijn kant het "droogje" bij.
Bij het glaasje cava of fruitsap serveren we gegrilde kippenvleugeltjes, mini-merguezeworstjes en grillworstbrochetjes.

Als hoofdgerecht komen op de rooster (en hopelijk ook op jullie bord :-) ):

-Lamskoteletjes gemarineed met franse tuinkruiden
-Cotè á l'os van Belgisch wit-blauw rund
-Spare-ribs op de wijze van de chef
-Mix-grill brochetje
-Spies van gegrilde scampi

Om het bord vol te krijgen serveren we hierbij een uitgebreid groentenbuffet met pastasalade, aardappelen in de pel met kruidenboter en een regiment sausen.

Om de goed-weer-twijfelaars nog wat respijt te geven verlengen we de uiterste inschrijvingsdatum tot 15/6.

Tot dan!

Wally :chef:
Krisis

Bericht door Krisis »

Ik kom ook af, een beetje laat gezien dat de vergadering ivm GS treffen 2012 en de BBQ doorgaat op dezelfde locatie.
Ik schrijf onmiddellijk over op de BBQ rekening.

tot vrijdag

Kris
Yamaha XT125 - Yamaha XT 500 - Honda Shadow 1100 - Suzuki DR800BIG - BMW R850R - BMW R1100GS - BMW R1100R - BMW R1150GS Adv - BMW R1200GS LC
Lid BMW Motor Club Vlaanderen
tweecilinderke

Bericht door tweecilinderke »

Eerst andere verplichtingen maar kom wel later af voor het paasweekendinfoavondbabbel!

En :-P euh die locatie mag van mij blijven ipv den Tregenata voor de ontmoetingsavonden.
Was in het verleden al eens aangehaald door ons! Maar bij sommigen in het verkeerde keelgat geschoten met enkele rake mails tot gevolg en plots kan het wel weer :roll:
Enfin off topic maar toch gezegd :mrgreen:

Smakelijk voor de BBQfretters en tot later :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

sommige ingenieurs weten alles maar kunnen meestal niets :)
http://www.grasco.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
Norberto

Bericht door Norberto »

Ik kom ook met mijn vrouw maar laat de brommer thuis, woon op 500 meter van "de Oase".
Ben nog niet zolang lid,eens naar een treffen in Lede en Tregenata geweest en onlangs de Promotierit meegedaan met de club.

Norbert
50 cc - Mobyllete Sport- Itom sport - Honda - Flandria - 250cc Vespa - 650cc Deauville - R1200RT 2006 --- R1200RT LC 2014
Wally

Bericht door Wally »

tweecilinderke schreef:
En :-P euh die locatie mag van mij blijven ipv den Tregenata voor de ontmoetingsavonden.
Was in het verleden al eens aangehaald door ons! Maar bij sommigen in het verkeerde keelgat geschoten met enkele rake mails tot gevolg en plots kan het wel weer :roll:
Enfin off topic maar toch gezegd :mrgreen:
Eveneens off topic, maar toch voor alle duidelijkheid:
Als je even hierboven in de eerste post kijkt, zal je merken dat er een heel duidelijke reden is waarom de BBQ niet in Tregenata kan doorgaan.
De gerieven die in het verleden aangehaald zijn waren van compleet andere aard, en zijn aangekaart geweest bij Danny, met een aantal afspraken tot gevolg.
Doordat Danny echter teruggekomen is op een aantal eerder gemaakte afspraken en daar halsstarrig aan houdt, kunnen we daar niet langer blijven en blijkt een terugkeer naar de Oase voor iedereen de beste oplossing.

tweecilinderke

een terugkeer naar de Oase voor iedereen de beste oplossing.

Wally
en zo krijgen de ontmoetingsavonden terug wat meer volk :mrgreen: :mrgreen:
voor de meeste niet gelaten peinz ik zo. :grin:

Ben hier uwe topic aan het vervuilen .
Zie wel in de oase :wink:
R1150-GS-'00++R80-ST-'86++R100GS-PD'91++r65LS-'82++ Hercules 125 '76++vespa gs160++Panda r1100rt++

http://picasaweb.google.com/tweecilinderke" onclick="window.open(this.href);return false;

clublid
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

tweecilinderke schreef:Ben hier uwe topic aan het vervuilen .
Zolang ge uw eigen maar niet bevuilt :mrgreen: :lol: :lol: :lol:

edargpu

Bericht door edargpu »

Wally schreef: De gerieven die in het verleden aangehaald zijn waren van compleet andere aard, en zijn aangekaart geweest bij Danny, met een aantal afspraken tot gevolg.
Doordat Danny echter teruggekomen is op een aantal eerder gemaakte afspraken en daar halsstarrig aan houdt, kunnen we daar niet langer blijven en blijkt een terugkeer naar de Oase voor iedereen de beste oplossing.
Well done :cheers: :salut:
Edargpu :wink:
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles

"" R1200GS Adventure ""
GSrijder
Contacteer:

Bericht door GSrijder »

Weinig reactie's over de BBQ??
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
tweecilinderke

Weinig reactie's over de BBQ??
ben daar geweest, niet om te eten maar om een bestelling voor den gonzo af te halen, was behoorlijk wat volk maar buiten de kok van dienst, een onthaalmedewerker en de Jurgen himself weinig bekend volk gezien :wink:

kijk al uit naar de volgende ontmoetingsavond op de nieuwe locatie ,t'was een beetje nostalgie om daar terug binnen te komen :mrgreen: :mrgreen:

clublid
Wally

Bericht door Wally »

't was een gezellige boel daar in de Oase!
Niets dan positie reacties over de terugkeer naar een vertrouwde stek vol goede herinneringen, èn een warm welkom van onze gastheer en -vrouw.
De opkomst was vrij goed, enkele nieuwe gezichten en zelfs een bijna-buur van mij ontmoet.
De aanwezigen waren voornamelijk mensen die minder actief zijn op 't forum, vandaar de matige reacties hier. Er is vooral goed gesmuld en gedronken.

Waarschijnlijk laten we de BBQ volgend jaar een maandje vroeger doorgaan, om de vroege vakantiegangers ook de kans te geven aanwezig te zijn.
In ieder geval is de verhuis goed verteerd, en zitten we vanaf heden elke derde vrijdag van de maand terug in de Oase!

Mercie aan alle aanwezigen voor de complimenten, 't was met veel plezier gedaan.

Plaats reactie