R1200 C

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW R-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Kils
Contacteer:

R1200 C

Bericht door Kils »

Goedemorgen het is slecht weer hier in Nederland dus maar even aan het schrijven begonnen.
Ik vraag mij af of er tussen alle Forum Leden ook vrouwen of mannen zijn die een R 1200C rijden
Lijkt mij leuk om eens een alle motoren in een onderwerp te kunnen zien.
Ik plaats bij deze mijn R 1200C Montauk
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wie volgt
gr Kils
Afbeelding
david39

Re: R1200 C

Bericht door david39 »

Nice bike!
Suzuki Bandit 1200S-Honda Deauville 650-BMW R1100RT
Kils
Contacteer:

Bericht door Kils »

Zijn er echt geen R1200C rijders in het forum?
Afbeelding
Danny

Bericht door Danny »

Ik ken wel iemand die er eentje heeft maar nee ik denk dat dit model niet zo populair is/was...

Als jij er maar blij mee bent, verder kan je toch mee keuvelen met de rest van de boxerrijders, 't blok is toch vrijwel gelijk :mrgreen:
dede61

Bericht door dede61 »

Wel, ik rij met een R1200C classic van 1998, een tweetal jaar nu en beleef er veel plezier aan. Het is natuurlijk wel een exoot in het BMW wereldje :alien: . Er is in Duitsland wel een groep/forum http://www.r1200c.de/" onclick="window.open(this.href);return false; ze hebben onlangs nog een int. meeting in Bitburg gehouden. Verder is er nog het Chromeheads forum (USA) http://www.chromeheads.org/cgi-bin/disc ... ?pg=topics" onclick="window.open(this.href);return false; ook specifiek aan de R1200C gewijd. Er zijn zeer zeker liefhebbers van, niet zoveel toegegeven maar meestal wel echte liefhebbers (en enkele wildhogs :lol: ) lokaal heb ik er al enkele kunnen ontmoeten en ook enkele R1200CL's.
Veel succes en vooral plezierige en veilige ritten gewenst.

Greetz Danny
"Geloof kan bergen verzetten, maar een ingenieur gaat je dynamiet aanbevelen" kwestie van overtuiging zeker....
Kils
Contacteer:

Bericht door Kils »

JA ikken de forums die je noemde en in Nederland is er nog een groep die 2x per jaar met de R1200C een toertje maken. Maar schijnbaar is dit een type motor dat geen Forum in het Nederlands nodig heeft. Is verder geen probleem hoor. Ik rij er met veel plezier mee en de Montauk die ik heb is echt nog steeds een plaatje.
Afbeelding
renshi
Contacteer:

Bericht door renshi »

ik rij al 7 jaar met mijn CL, geen populair model weliswaar maar ik vind hem mooi en de moto voldoet aan al mijn verwachtingen en brengt mij probleemloos waar ik zijn wil en dat is waar het bij motorijden toch om gaat dacht ik.
Over looks en prestaties zijn al forums volgeschreven, maar over je persoonlijke smaak valt niet te twisten.
Als je respect hebt voor de motorijder dan speelt het geen rol met wat hij /zij rijdt.
Ik wens je veel plezier en veilige km's met je "C" .....wat ik evenwel aan iedere motorijder toewens.

Als je in iemands voetsporen stapt laat je zelf geen spoor na.

groeten
Renshi
dede61

Bericht door dede61 »

Oeps, ik zie net dat de BMW cruiser meeting nog moet komen, van 15 tot 17/07 in Bitburg dus, t'is niet te ver en mooi in de Eifel. Helaas kom ik dan net terug van elders en ben waarschijnlijk toch te vermoeid om deze trip erbij te nemen.

Greetz, Daniel
"Geloof kan bergen verzetten, maar een ingenieur gaat je dynamiet aanbevelen" kwestie van overtuiging zeker....
bosuil1880

Bericht door bosuil1880 »

Ik rijd er niet mee, maar heb wel ergens n mooie zien staan in Alicante :grin:
Plaats reactie