Bikers Classics 2011 Francorchamps

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over classic, vintage en oldtimer motorfietsen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
ZapruderGS
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jan 2011, 00:54

Bikers Classics 2011 Francorchamps

Bericht door ZapruderGS »

Vreemd dat er in dit forum weinig nieuws te rapen valt omtrent dit toch mooi georganiseerd event.
Te weinig BMW's zeker?
Of zijn er toch forumleden die ginds iets hebben georganiseerd?
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Bikers Classics 2011 Francorchamps

Bericht door Jo De Paepe »

Yep,

iets georganiseerd ????

Voor mij is dat een jaarlijks topweekend. Ik zie niet in wat we daar zouden kunnen organiseren? Tenzij je mij wil sponseren om te racen dat weekend :mrgreen:
Nu serieus
Er zijn al enkele verkennende gesprekken geweest om daar als club een meeting of event te organiseren ala Moto Guzzi.
Maar voorlopig is het nog iets te grootschalig om alleen als club te doen. Mocht BMW belux op de kar springen ,dan liggen de kaarten misschien anders.

Je zal er wel verschillende clubleden kunnen tegenkomen dit weekend

En als je goed kijkt racen er wel degelijk een pak BMW's mee
https://picasaweb.google.com/depaepejo1 ... ssics2010#
dit zijn enkele fot'os van vorig jaar
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
ZapruderGS
Berichten: 23
Lid geworden op: 28 jan 2011, 00:54

Re: Bikers Classics 2011 Francorchamps

Bericht door ZapruderGS »

Net terug uit Francorchamps.Een hoogtepunt is het zeker Jo, ik ben op dit gebeuren al een aantal jaar vaste klant.
(ik moet zeggen dat dit jaar de ingangsprijs wel even deed schrikken, 35 € was erover vind ik)
Sponsorship is een leuk idee, je hebt snel, zonder de motorfiets en de voorbereiding, een kleine 5000 € nodig voor inschrijving en al de andere vaste kosten nodig en daar moet ik afhaken. Noteer alvast dat het D'holda budget voor 3 motoren zo'n slordige 75.000 € zou zijn ...... ( Stephane Mertens heeft het met moeite 20 ronden volgehouden ....) en geen garantie op succes biedt.
En net daar Jo, in de 4 hours of Spa Classic, het koninginnestuk van het weekend toch, viel geen BMW te bespeuren.
Spijtig. Zelf Mombaerts heeft blijkbaar afgehaakt. Maar ik beloof je dat als de Nationale Loterij me als lottowinnaar met een mooie geldsom bedient we over het sponsorship kunnen verderpraten.
Fijne zondag nog. :wink:
Chris v
Berichten: 73
Lid geworden op: 03 feb 2007, 18:14
Locatie: Limburg

Re: Bikers Classics 2011 Francorchamps

Bericht door Chris v »

Gisteren ook een kijkje genomen.
Die 'oude' machienes moet je eigenlijk 'live' zien, horen en rieken om er echt van te genieten.
Respect voor diegenen die ze opknappen en evenzeer voor de coureurs die er nog zó mee vlammen.
Heb ervan genoten !
Jo De Paepe
Berichten: 3237
Lid geworden op: 28 sep 2004, 00:07
Woonplaats: Gent
Locatie: Gent, België

Re: Bikers Classics 2011 Francorchamps

Bericht door Jo De Paepe »

Yep,

ook net terug van Francorchamps. Mooie dag gehad , alhoewel er heel wat grote namen van weleer op het appel ontbraken in de GP klassen
Wel prachtige demo's van de side cars
R 1200 GS Triple Black
R75/5
[url]http://www.picasaweb.google.com/depaepejo1[url]
Plaats reactie