Avon banden die doen het ook goed.
bijv de storm II ultra
R1100RS tips
Moderator: GVN
-
jvsoelen
- Contacteer:
Re: R1100RS tips
Iron Gonzo schreef:pilot road
Weet jij ongeveer wat de prijs is van de Pilot3 voorband met omleggen en balanceren?.
Laat eens weten
Mvgr. J.v.Soelen
Een BMW R1100RS rijder.
-
Iron Gonzo
ik heb net 2 nieuwe PR II laten leggen en heb 290€ betaald.
ik ging ook voor de PR III gaan maar de cuping die al begint na 4000km heeft mij doen twijfelen.
met de solden en een voorraad PR II in stok bij mijn bandenboer hebben het gehaald.
met mijn vorige PR II heb ik toch 16000km gedaan en ik ben een sportieve rijder.
ik ging ook voor de PR III gaan maar de cuping die al begint na 4000km heeft mij doen twijfelen.
met de solden en een voorraad PR II in stok bij mijn bandenboer hebben het gehaald.
met mijn vorige PR II heb ik toch 16000km gedaan en ik ben een sportieve rijder.
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Husafan450
Ik heb vooraan de PRIII liggen en achteraan de PRII voor mij de ideale oplossing.
De PRIII begint achteraan zeer snel te cuppen hetgeen een raar gevoel geeft bij lage snelheid in de bochten.
Grtz en welkom in de R1100RS club
Luc
De PRIII begint achteraan zeer snel te cuppen hetgeen een raar gevoel geeft bij lage snelheid in de bochten.
Luc
sorry mijnheer de agent maar ik was gehaast om te gaan tanken,mijn tank was bijna leeg "100 euro boete"
-R1100RS '98
-Virago XV 750 '87
-Suzuki ZR50 '82
-R1100RS '98
-Virago XV 750 '87
-Suzuki ZR50 '82
-
jvsoelen
- Contacteer:
Husafan450 schreef:Ik heb vooraan de PRIII liggen en achteraan de PRII voor mij de ideale oplossing.
Luc
Dank J.v.Soelen
Een BMW R1100RS rijder.
die pilot 3 vind ik pers een aanrader op mn rt, had ervoor op mn rs de voorganger ook super goeie bandjvsoelen schreef:Welk merk vóórband hebben jullie gemonteerd ?.
Ik heb nu Bridgestone maar die geeft na xxxkm. ( bulten, onregerlmatigheden ) .
Nu hebben ze het over Pilot 3, maar laat eens horen, waar hebben jullie goede ervaringen mee.
Mvgr. J.v.Soelen