Toon je dagtripfoto...
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Re: Toon je dagtripfoto...
Alles OK nu,ik kan de foto's bekijken nuspoorman schreef:Ik zie ook enkel witte vlakjes met een rood kruisjejakke schreef:@KLT-SE
Er schort iets aan de foto's, ik zie enkel witte vlakjes met een rood kruisje!
R1200GS.
-
Den Woesten
Nog eens een ritje gedaan ,tot in Muno en terug langs Rocroi,Chimay , zeer mooië rit van 550 km met een lekke band aan 136km/h op 55km van thuis.
Aisemont

De vallei van Dochan

Lac des Vieilles-Forges

Aisemont

De vallei van Dochan

Lac des Vieilles-Forges

3 Zundapp's-13 Yams-4 Kawas-1Honda-3 Bmw GS -.Vriendschap is het mooiste wat er is
-
Mathy
Die ene ziet eruit alsof hij een gat gaat steken in uw voorband.

-
Mathy
Tijdens de rit "Megatour de France", een windmolen die te veel wind gevangen heeft...

En effe later in de buurt van Cap Blanc-Nez

En effe later in de buurt van Cap Blanc-Nez

-
lucsa
- Contacteer:
De Beukelaremolen ligt plat sinds 29 april 2011.Mathy schreef:Tijdens de rit "Megatour de France", een windmolen die te veel wind gevangen heeft...
De rit op zaterdag gereden en er van genoten, oa van het zicht op de witte kliffen aan de Britse kust.
Gisteren even van het goede weer gebruik gemaakt om mijn moto na 14 dagen nog is te starten.
Klein ritje gemaakt, banden terug op spanning gezet en het foto toestel mee genomen.
resultaat, gemerkt dat het foto toestel N.D.K. is
Lens schuift niet meer uit zoals het hoort en als resultaat geen scherpe foto's meer.
Zal dus mogen uitzien naar een nieuw toestel ; Canon Eos 550D of 600D ??
hier een resultaat van gisteren avond

Klein ritje gemaakt, banden terug op spanning gezet en het foto toestel mee genomen.
resultaat, gemerkt dat het foto toestel N.D.K. is
Lens schuift niet meer uit zoals het hoort en als resultaat geen scherpe foto's meer.
Zal dus mogen uitzien naar een nieuw toestel ; Canon Eos 550D of 600D ??
hier een resultaat van gisteren avond

Is er een bepaalde reden waarom je voor Canon kiest ?Harald schreef:Zal dus mogen uitzien naar een nieuw toestel ; Canon Eos 550D of 600D ??
Niet nagedacht over een Nikon ?
grtz,
kris
heb wat opzoekwerk gedaan en de Canon blijkt er steeds net iets beter uit te komen.platte vis schreef:Is er een bepaalde reden waarom je voor Canon kiest ?Harald schreef:Zal dus mogen uitzien naar een nieuw toestel ; Canon Eos 550D of 600D ??
Niet nagedacht over een Nikon ?
grtz,
kris
... lijkt me ....
Heb de Nikon D 7000 ook overwogen.
Maar is ook iets duurder.
Ze zijn waarschijnlijk aan mekaar gewaagd, maar wanneer je niet van plan bent om regelmatig van objectief te wisselen, moet je zeker de Canon PowerShot G12 eens in overweging nemen. Een zeer goed compacttoestel dat in een heel andere klasse speelt dan de meeste compact apparaten, en in de meeste (professionele) testen (vb. dreview.com) als uitmuntend beoordeeld wordt.
Het is niet goedkoop, maar uiteindelijk wel beter dan een instap reflexcamera...
Het is niet goedkoop, maar uiteindelijk wel beter dan een instap reflexcamera...
Naar de mening van 2 mensen van hier op het forum die Nikon gebruiken en mezelf met Canon moeten we toegeven dat de kleuren van Nikon er net iets beter uitkomen.Harald schreef:heb wat opzoekwerk gedaan en de Canon blijkt er steeds net iets beter uit te komen.
... lijkt me ....
Heb de Nikon D 7000 ook overwogen.
Maar is ook iets duurder.
Ook moet ik mijn foto's achteraf op de pc meestal het witbalans en de belichting aanpassen.
Ik weet nog niet of m'n volgende camera nog een canon zal zijn.
grtz,
kris
Oeps allemaal te laat.
Mijn vrouw heeft de canon 600D besteld.
Morgen ligt hij in mijn handen....
.
Laatst gewijzigd door luc boxer op 05 nov 2018, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Lid BMW MC VlaanderenRe: Toon je dagtripfoto...
Als ze toch bezig is, mag ze voor mij ook mee bestellen zen!!Harald schreef:Oeps allemaal te laat.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Hoi,
hierbij filmpje van mijn vakantie-trip naar de Hautes Alpes.
Vanuit Belgie via Bouillon langs de Maas Frankrijk binnen gereden,Domrémy, Langres, tot in Morestel. Na overnachting in Morestel verder via Grenoble naar Embrun aan het Lac de Serre-Poncon.
Vanaf daar een 4-tal dagen routes gereden richting Alpencols.
http://www.youtube.com/watch?v=8zZ0R50zXag[/video]
PS : deze reis is en organisatie van de mensen van Touring-Provence.
Groeten,
Danny
hierbij filmpje van mijn vakantie-trip naar de Hautes Alpes.
Vanuit Belgie via Bouillon langs de Maas Frankrijk binnen gereden,Domrémy, Langres, tot in Morestel. Na overnachting in Morestel verder via Grenoble naar Embrun aan het Lac de Serre-Poncon.
Vanaf daar een 4-tal dagen routes gereden richting Alpencols.
http://www.youtube.com/watch?v=8zZ0R50zXag[/video]
PS : deze reis is en organisatie van de mensen van Touring-Provence.
Groeten,
Danny
R1200RT (2007) / Zumo 350
Oostende 01-08-11

Hier nog enkele fowtowkes : http://kris-alexandra.smugmug.com/Photo ... 62_fJHDQj9

Hier nog enkele fowtowkes : http://kris-alexandra.smugmug.com/Photo ... 62_fJHDQj9
Vandaag met het vrouwke wat gaan cruisen met de motor in Zeeland. Bedoeling was eigenlijk om er een clubrit na te rijden, maar die bleek al snel aan dezelfde ziekte te lijden waar ze tegenwoordig bijna allemaal aan lijden: de baantjes moeten smal-smaller-smalst zijn of 'tis precies niet goe niet meer. Om de 700 à 800 meter een andere straat in en als daar dan nog bovenop nog wat onverhard bijkomt was voor mij de maat weeral snel vol. Na een uur rijden amper 30 km opgeschoten ! Das misschien leuk voor héél veel mensen, maar das zeker niks voor mij en ook niks voor mijn motor dat tenslotte geen crossmachientje is. Misschien beter voor mezelf terug wat K1200LT-waardige toeren in mekaar steken in de toekomst.
Dan maar verder op de lossen boef en na de nodige buien in Tholen beland, waar we ons achter een grote pot mosselen hebben verschanst. Daarna nog wat aan het haventje gaan wandelen en rustig terug huiswaarts gebromd. De zondag is daarmee toch netjes gebroken, maar wij tenminste niet
Binnen 4 weken naar Oostenrijk en das tenminste altijd langs de grote baan die op zich al interessant genoeg zijn

Dan maar verder op de lossen boef en na de nodige buien in Tholen beland, waar we ons achter een grote pot mosselen hebben verschanst. Daarna nog wat aan het haventje gaan wandelen en rustig terug huiswaarts gebromd. De zondag is daarmee toch netjes gebroken, maar wij tenminste niet
Binnen 4 weken naar Oostenrijk en das tenminste altijd langs de grote baan die op zich al interessant genoeg zijn

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
GSrijder
- Contacteer:
Tja Wim ieder zijn meug
. Zo heb ik een rit het liefste maarja heb er dan ook de ideale moto voor en geen slagschip hé 
Some people learn to ride a GS, others are born to !!
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
You never waste one hour of your life if you spent it on the saddle of your GS
-
erik6
- Contacteer:
Een weekje Ardeche leverde weer mooie plaatjes op. (mijn hobby) Een beetje nabewerking in Lightroom.....
Mijn echtgenote en heer zus vertrokken met het VW busje en de kids. Ik met de Moto, schoonbroer en zoon met de fiets.
Ik keerde uiteindelijk terug met vrouw, moto en tent.
Alle foto's : http://erikgodderis.smugmug.com/Holiday ... 9HDR-M.jpg
Commentaar bij de foto's is welkom.

Mijn echtgenote en heer zus vertrokken met het VW busje en de kids. Ik met de Moto, schoonbroer en zoon met de fiets.
Ik keerde uiteindelijk terug met vrouw, moto en tent.
Alle foto's : http://erikgodderis.smugmug.com/Holiday ... 9HDR-M.jpg
Commentaar bij de foto's is welkom.

Mooie foto's.
RBee schreef:Mooie foto's.
Volgens mij is dat niet den eerste keer dat gij fotookes maakt
Groeten,
Dirk.
Liever wa kantjes aan, dan een hoek af...
R1150 gelände und strasse adv.

R1150 gelände und strasse adv.
-
erik6
- Contacteer:
Neen. Het is uit de hand gelopen hobby. Ik vertrek nooit ergens naar toe zonder mijn Nikon. Op de laatste uitstap heb ik gebruik gemaakt van een Givi tanktasje waar mijn toestel + een extra lens perfect in past. Voordien stak is deze in de zijkoffers en dat was niet altijd handig.kadee2 schreef:RBee schreef:Mooie foto's.![]()
Volgens mij is dat niet den eerste keer dat gij fotookes maakt![]()
Groeten,
Dirk.