Zelfs de gs rijders konnen mij daar niet volgen op die vettige wegen en denk er nog even mee verder te rijden .
Denk niet van nog andere banden te leggen dan metzler marathon
groeten
patrick en daniella
Moderator: GVN
Jij met een LT met banden van +20.000 km en zij met een GS, waarin een werkende motor stak? Dat lijkt me vooral iets over je reigenoten te zeggen. Met een LT kan je wel wat, maar je bereikt je grenzen sneller dan met een GS.judge schreef:Net terug van de UK en Schotland nog steeds alles in orde met de voorband al over de 26000 .
Zelfs de gs rijders konnen mij daar niet volgen op die vettige wegen en denk er nog even mee verder te rijden .
Denk niet van nog andere banden te leggen dan metzler marathon![]()
![]()
![]()
groeten
patrick en daniella
Inderdaad , iemand die daar goed mee uit de voeten kon moet voor weinigen onderdoen.Met een LT kan je wel wat
Weet ik, maar dan doe je geen 26.000 km met je banden of die GS-ers waren niet vooruit te branden.Jo De Paepe schreef:Inderdaad , iemand die daar goed mee uit de voeten kon moet voor weinigen onderdoen.Met een LT kan je wel wat
Mijn schoonbroer was zo iemand , maar deed slecht een 8000 km met zijn bandjes. en 3000km met zijn midenbok
Jo De Paepe schreef:Hoi,
post eens een foto van je banden ?
Ik ben echt benieuwd hoe je dat doet om er zoveel km's uit te halen en in welke staat die dan nog zijn
archi schreef:Doe met Metzeler Marathon op LT tussen 10 en 12.000 km. Enkel de eerste banden gingen tot 17.000 km mee: nog wat wennen aan LT. Voordien op RT 1100, 1150 en 1200 steeds met Michelin PR rond 10.000 km. Meestal met duo, 100 km autostrade en de rest Ardennen, Eifel of Luxemburgbanen en niet in groep. Rij gewoon vlot, niets zot maar blijf ver van 20.000 km. En aan ons gewicht ligt het ook niet: samen 140 kg. Zal wel zijn zoals met verbruik: ik reed vorig jaar een ritje mee met een vriend die met zijn LT maar aan 4-4.5 l verbruik kwam. Na de rit samen getankt en ik verbruikte ook maar zoveel, maar was onderweg bijna in slaap gevallen...
Eric
John schreef:Judge, nu zondag gaat er een rit door in DE, de kurventour. Mogen we daar je rijstijl dan eens bewonderen?
Want dit klinkt als een fabeltje in mijn oren hoor!
17500km elk, is nog aanvaardbaar eigenlijk...Tuxdelux schreef:35000 kmvoor en achter
John schreef:Dat is in mijn ogen een totaal onzinnige vergelijking. Sorry maar dit is mijn gedacht hierover.
Je rijstijl is van primordiaal belang in deze.
Als ik rij zoals "nen bompa" zal ook ik mijn bandjes langer laten meegaan.
Een weekendje doorgassen met te lage bandendruk en je band is er al aan voor de moeite.
Dus hier getallekes gaan neerzetten? Echt niet![]()