Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Ik kom zeker af, als er nog liefhebbers zijn die vertrekken langs E17 laat het maar horen we kunnen mss ergens afspreken om gezamelijk naar de start te rijden. Bij deze doe een oproep aan de vrienden die me vergezelden vorig jaar.
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
GStephen schreef:Bijlange niet, jantje heeft een hekel aan off road (jammer genoeg...)
Startplaats is terug te vinden in het clubboekje of op de ledenzonewebsite.
Waar dat? Bij de gps-routes staat ze (nog) niet.
Bij activiteiten staat ze inderdaad op 16 oktober, maar wanneer je het aanklikt wordt er wel een tabblad geopend maar dit is een dode link....
Mil
Mil, de ritten worden pas de dag voordien, en dan vrij laat pas vrijgegeven om te verhinderen dat ze vroegtijdig gereden worden (wat in het verleden wel eens gebeurde)
Dus morgen ga je dat vinden op de leden zone, na 15.00 uur.
John schreef:Mil, de ritten worden pas de dag voordien, en dan vrij laat pas vrijgegeven om te verhinderen dat ze vroegtijdig gereden worden (wat in het verleden wel eens gebeurde)
Dus morgen ga je dat vinden op de leden zone, na 15.00 uur.
Is er dan nergens uitleg te vinden over startplaats, afstand, enz...?
Mil
@ Andre, waar precies spreken jullie af en om hoe laat? Dan rij ik mee met u.
Tot zondag ,
Tom
Tom,
Samenkomst op E17 richting Kortrijk in Nazareth tankstation Van Der Valk ( Texaco) om 08.u 45
Als er nog mensen zijn die daar willen vertrekken laat het hier dan weten.
Dré
Tot in den draai,enne..... je " houdt" hem best recht.
Dré GS
Lid BMW MC Vlaanderen
K1200GT-R1200GS
Samenkomst op E17 richting Kortrijk in Nazareth tankstation Van Der Valk ( Texaco) om 08.u 45
Als er nog mensen zijn die daar willen vertrekken laat het hier dan weten.
Yep, kheb mij goed geamuseerd.
Merci aan Pascal en compagnie voor het gezelschap en aan Jan voor de uitstippeling.
Die ga ik nog eens rijden (maar dan met wat meer offroad )
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...